M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Last.FM

باشه برای یادگاری !  


--

-


---

--

-



-|-


Kevin Spacey / Inside Actor Studio

"Inside the Actors Studio" Episode Season 6 Episode 10 - 2000




Imdb




برای کسایی که با برنامه اشنایی ندارند :

[ برنامه Inside Actors Studio برنامه ای هستش به میزبانی جیمز لیپتون که درون این برنامه از بازیگران معروف و محبوب دعوت به عمل اورده میشه و باهاشون مصاحبه میشه .. نحوه مصاحبه و صحبت ها هم به این شکل هستش که : ابتدا یه معرفی ابتدایی از بازیگر مورد نظر به عمل میاد و بعد پس از اومدن بازیگر مورد نظر روی صحنه ، مصاحبه با صحبت در مورد فیلم هایی که در طول دوران هنریش بازیگر مورد نظر بازی کرده شروع میشه و یه مقدار به زندگی شخصی فرد مورد نظر پرداخته میشه و گاهی تیکه های فان ی هم به وجود میارن ! فرضا جیمز لیپتون بازیگر ها یا هنرمندهای دیگه رو به رقص وامیداره یا اگه فرد مورد نظر استعداد خاصی داره تو برنامه نشون داده میشه .. و در اخر یه سری سوالات کوتاه ازش پرسیده میشه ، مثله اینکه : کلمه ای که ازش متنفری چیه ؟ یا کلمه ای که دوست داری چیه و ... بعد از اون نوبت به تماشاگرها میرسه و تماشاگران از هنرمند مورد نظر سوالاتی رو میپرسند و برنامه به پایان میرسه ]


--


48 دقیقه بودن با کوین اسپیسی و شنیدن سخنان زیبای اون و دیدن خلق و خوی بسیار عالی اون ، 48 دقیقه ای هستش که یه سینما پسند و یه فن اسپیسی به هیچ وجه نباید از دست بده




از همه اینها که بگذریم ، مهمان سیزن 6 ، اپیزود 10 برنامه کسی نبود جز کوین اسپیسی بازیگر فوق العاده محبوب و توانای سینما


خوب همه چیز از معرفی بازیگر مورد نظر شروع میشه و معرفی فیلم هایی که بازی کرده .. در مورد کوین اسپیسی هم این مورد صدق میکنه و جیمز لیپتون پس از خوندن متن مفصلی از جوایز و فیلم هایی که کوین بازی کرده ، اون رو دعوت میکنه که به روی صحنه بیاد





بعد از سوال های ابتدایی و بیوگرافی ها و اینکه از کجا شروع کرده ، جیمز لیپتون رو به تماشاگرها میکنه و این رو میگه : ما به لحظه ای رسیدیم که یکی از لحظات مورد علاقه منه و من بعد از تحقیقات خودم به این موضوع رسیدم که کوین در تقلید صدای بازیگران کارش حرف نداره


اولین صدایی که اسپیسی شروع میکنه به تقلید صدای جیمی استیوارت هستش و با تیپ شروع به پاسخ گویی میکنه ! ( بعد از تشویق تماشاگران ، لیپتون با خنده این رو میگه که همه ی حضار الان میتونن شهادت بدن که من با جیمی استیوارت مصاحبه کردم اینجا )


بعد از اون نوبت به John Gielgud میرسه و لیپتون اینجور حرفش رو ادامه میده : جانی تو سالهای به عنوان سلطان برنامه های زنده اجرا میکردی برنامه هات رو


کوین : حالا شد یه حرفی ( با صدای جانی )


لیپتون : راز تو چی بود ؟


کوین : میدونی چیه جیمی ؟ من واقعا دوست دارم به این سوالت جواب بدم ولی من دوشنبه ها کار نمیکنم!

Kevin Spacey is doing some of his famous impersonations]
James Lipton: Mr. Gielgud, American actors envy your impeccable diction. How did you acquire it?
Kevin Spacey: [as John Gielgud] Oh, went to school, you know, trained for years and years.


//


بعد از اجرای یه مورد دیگه ، نوبت به کلینت ایستوود میرسه و بعد از کلینت نوبت کسی نیست جز مارلون براندو !!


James Lipton: Marlon -
[audience groans and laughs]
James Lipton: English actors do *not* admire your diction. How did you acquire it? Could it, by any chance, have been a result of your training at the Actors' Studio?
Kevin Spacey: [as Marlon Brando] Listen, I didn't learn tiddly-twat at the Actors' Studio. And frankly, I'm sick and tired of all you cats just livin' off my name forever, so leave me alone and bring me the Doritos

جیمز لیپتون : مارلون ...
[تماشاگران شروع به خندیدن میکنند]


جیمز لیپتون : بازیگرای انگلیسی ، نحوه بیان تو رو نمیپسندند ! چطور اون رو بدست اوردی ؟ ممکنه به طور اتفاقی ، نتیجه تمریناتت باشه در استودیوی بازیگران ؟

کوین اسپیسی : [ در قالب براندو ] ببین ، من هیچ چرت و پرتی از استودیوی بازیگران یاد نگرفتم ! و راستش رو بخوای ، من خسته و مریض شدم از بس شماها روی کول خودتون اسم من رو کشون کشون اینور و اونور میبرید ؛
پس برید من رو تنها بزارید و دوریتو رو برام بیارید (دوریتو = نوعی چیپس :دی )





//


بعد از اون Christopher Walken رو اجرا میکنه که من زیاد شناختی ازش ندارم ولی نحوه اجرای کوین واقعا دیدنیه

//
ال پاچینو یکی از بینظیرترین تقلید هایی هستش که کوین اسپیسی انجام میده و واقعا دیدنی بود !


این جمله Oh .. Funny رو میشه از روی عکس هم دید نحوه گفتنش رو !! فوق العاده بیانش میکنه ! مو نمیزنه با صدای پاچینو ! تماشاگران به واقعا تحسین میکنن کارش رو و تشویق شدیدی به برای کوین ارائه میشه





//


Jack Lemmon

^_^


تیکه محبوب خودم ! چقدر این جک لمون دوست داشتنیه !


جیمز لیپتون : کوین اسپیسی همیشه به تو به عنوان یه الگوی حرفه ای نگاه میکنه ! نظر تو چیه در این مورد ؟


اسپیسی : [در قالب جک لمون ] من تنها ارزوم اینه که اون دست از سرم برداره و اینقدر باهام تماس نگیره


//


صداهایی که کوین اسپیسی درون برنامه تقلید میکنه :



Jimmy Stewart, Al Pacino, Marlon Brando, Christopher Walken, Clint Eastwood, Jack Lemmon, John Gielgud, and Katharine Hepburn




//

بعد از پایان تقلید صداها و برگشتن به صحنه :

جیمز لیپتون : اولین فیلم سینمایی که بازی کردی چی بود ؟

کوین اسپیسی : مایک نیکولز یه روز به من زنگ زد از طریق تلفن ، و گفت " سلام ، چه خبرا؟ " و من گفتم " اوه ه ه ، هیچی .. کلی میرم برای تست بازیگری ، تئاتر بازی میکنم " (اینا رو حالت طنز گفته میشه توسط کوین ) و نیکولز رو به من کرد و گفت :" این تابستون داری چیکار میکنی ؟ "
و من گفتم " اوه ، بزار اتفاقات تقویم خیالیم رو ببینم !! " و اون گفت که " من یه نقش کوچیک واست دارم تو یه فیلم که در دست ساخت دارم با مریل و جک و گفتم شاید دوست داشته باشی باهاشون کار کنی" و من گفتم " ببخشید با کی ؟ " ......
خوب اولین نقشی که من بازی کردم یه زورگیر بود که مریل استریپ رو تو جلسه روانشناسی تحدید میکردم

-----

از بحث های دیگه میگذرم و دیدنش رو عهده خودتون واگذرا میکنم چون واقعا مصاحبه طولانی هستش

در انتهای برنامه یه سری سوالات مشخص رو از همه هنرمندان میپرسه جیمز لیپتون به این صورت :
What is your favorite word?
What is your least favorite word?
What turns you on?
What turns you off?
What sound or noise do you love?
What sound or noise do you hate?
What is your favorite curse word?
What profession other than your own would you like to attempt?
What profession would you not like to do?
If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates
?


1. کلمه مورد علاقه تو چیه ؟
2. کلمه ای که ازش تنفر داری چیه ؟
3. چه چیزی تو رو به وجد میاره ؟
4. چه چیزی تو رو خاموش میکنه ( مخالف به وجد اوردن :دی ) ؟
5.از چه صدایی خوشت میاد؟
6.از چه صدایی تنفر داری؟
7.کلمه فحش و مورد علاقه ت چیه ؟
8.چه شغلی بجز شغل خودت رو دوست داری داشته باشی ؟
9.چه کاری رو دوست نداری انجام بدی؟
10.اگه بهشت وجود داشته باشه ، دوست داری وقتی به دروازه اش میرسی ، خدا بهت چی بگه؟



و حالا جواب های کوین اسپیسی :

1. کلمه مورد علاقه تو چیه ؟

خوش اومدی
Welcome

2. کلمه ای که ازش تنفر داری چیه ؟

نه
No

3. چه چیزی تو رو به وجد میاره ؟


اینکه سگم رو ببینم که در حال بازیه !

Watching My Dog Play

4. چه چیزی تو رو خاموش میکنه ( مخالف به وجد اوردن :دی ) ؟

فرضیات

presumption

5.از چه صدایی خوشت میاد؟

صدای خنده

laughter

6.از چه صدایی تنفر داری؟

بوق ها
Horns

7.کلمه فحش و مورد علاقه ت چیه ؟

...
Fu/ck

بعد از یه مکث :

Or
Rat Bast/erd

8.چه شغلی بجز شغل خودت رو دوست داری داشته باشی ؟

سیاست
Politics

9.چه کاری رو دوست نداری انجام بدی؟

کسی که ملت رو کفن و دفن میکنه
mortician

10.اگه بهشت وجود داشته باشه ، دوست داری وقتی به دروازه اش میرسی ، خدا بهت چی بگه؟

حالا میتونم تمومش کنم
Now I can Finish

//

راجع به این سوال اخر اکثرا به صورت خنده دار جواب میدند و واقعا بعضیاشون فوق العاده خنده دار هست جوابها

اینم یه سری عکس اضافی :

---------------------------------

کوین اسپیسی روی صحنه تئاتر در حال اجرای The Iceman Cometh







Monty Burns





Charles Montgomery Burns

( پست محتوای مقداری اسپویلر داستان هستش )


چاربز مونگامری برنز ( یا همون مانتی برنز ) یکی از شخصیت هم اصلی و تاثیر گذار در سیمپسون به حساب میاد و جز اولین شخصیت هایی هستش که ما گذشته و اونچه که بر اون گذشته رو میبینم .. سعی میکنم تو این پست یه معرفی از این شخصیت داشته باشم
مانتی برنز شخصیت بسیار مهم و دوست داشتنی هستش در انیمیشن ! محبوبترین برای من ، ولی خوب در شهر اسپرینگفیلد بدخواه زیاد داره و ظاهرا توی شهر با من زیاد موافق نیستند ! ولی خوب من که در شهر اسپرینگفیلد زندگی نمیکنم که نگران حرفهای مردم شهرش باشم ..


خصوصیات اخلاقی بسیار ویژه ای داره و شاید هیچ کس بجز ویلان اسمیترز نتونه به درستی اون خصوصیات رو تشریح کنه برای ما ! :دی


مانتی برنز مرد بسیار ثروتمند و قدرتمند ، در عین حال با بدنی بسیار ضعیف .. در حدی که گاهی نمیتونه مورچه ای رو زیر پاش له کنه و یا حتی خرس عروسکی کوچکی رو از مگی بگیره !

یه نکته جالب در مورد مستر برنز اینه که صدای پیشه اول اون Christopher Collins بوده و Harry Shearer از اواسط سیزن یک بوده که صدا پیشگی این شخصیت رو به عهده میگیره .. هر چند زیاد نبوده کار کریستوفر ولی خوب بهرحال شاید بشه یه امتیاز کوچکی در تکامل نقش مستر برنز به اون اهدا کرد ! چون واقعا سیزن یک اپیزود های فوق العاده خاطر انگیزی داره






شاید بشه یکی از معروفترین حضور های مستر برنز رو حضورش در اپیزود Two Cars in Every Garage and Three Eyes on Every Fish ( دو ماشین در هر گاراژ و سه چشم در هر ماهی ) چهارمین اپیزود فصل دوم سیمپسون اشاره کرد و اون صحنه معروف مانتی برنز و تلاشش برای فرماندار شدن از طریق خوردن ماهی سه چشم !






و البته یکی از نقش های جالب دیگه ی برنز ایفای نقش در قالب دراکولا هستش که در اپیزود خانه درختی Treehouse of Horror IV بودش




فلش فورواردهایی که در اینده زده میشه هم در مورد برنز واقعا جالب هستش و حتی در اینده نیز برنز زنده نشان داده میشه و حالا به اشکال مختلف ! مهم زنده بودن برنز هستش و اینکه این انسان خسیس و همیشه پر پول ، میتونه حتی زندگی رو هم ادامه بده در هر شرایطی و مرگ به پای اون هم نمیرسه ! (البته بگذریم از اینکه در فلش فوروارد های مربوط به اینده حتی اسمیترز هم بهمراه برنز دیده میشه )






Harry Shearer صدا پیشه مستر برنز همه کاره ای هستش برای خودش .. از موسیقیدان بودن گرفته تا بازیگر بودن ، کمدین بودن ، صدا پیشه بودن و حتی نویسنده بودن رو در گنیجنه اثارش داره




حتی قصر محل زندگی برنز هم خاطر انگیز هستش .. صحنه هایی که هر مراجعه کننده ای به قصر رو با ازاد کردن سگ ها فراری میده یکی از جالب ترین صحنه های انیمیشن هستش و واقعا خنده دار هستن و البته اون دیالوگ معروف برنز : Realese The Dogs
قصر برنز گه گاهی محل حضور کارمندان نیروگاه اتمی اون هم هستش ! گاهی برای پیکنیک و گاهی برای کار های دیگه ! بهرحال ورود هر کسی جایز نیست به قصر و گاهی عواقب بدی رو در پیش رو داره






در یک اپیزود جالب مستر برنز با یک فضایی اشتباه گرفته میشه و توجه خیلی از مردم اسپرینگفیلد رو به خودش جلب میکنه
البته شباهت زیادی هم به فضایی ها پیدا کرده بود .. هرچند چیز مهمی نبود جز مراحل درمانی که اسمیترز برای برنز تجویز کرده بود و هر هفته باید انجام میشد ( حالا تو پرانتز بگم که یادمه داخل این اپیزود اهنگ معروف X-files پخش میشد و اگه اشتباه نکنم دوبازیگر مهمانش هم مربوط به همین سریال بودند ! ) ( اپیزود مربوطه : The Springfield Files )




اما ما حتی مانتی برنز رو میتونیم تو جنگ جهانی دوم هم ببینم ! جایی که باز هم شاهد تنبلی ها و خستگی ها اون هستیم و باعث دردسر بقیه اعضای گروه هستش




یکی از بزرگترین خصوصیات مانتی فراموشی اون به حساب میاد ! فراموش کردن اسم تمامی کارمندان ، الخصوص هومر سیمپسون ! اپیزود های زیادی راجع به این موضوع ساخته شد و بعضی وقت ها خیلی هم به این موضوع پرداخته شد تو داستان !


--


راجع به مانتی برنز میشه حرفهای زیاد دیگه ای هم زد ، ولی فک کنم برای معرفی ابتدایی نکات اصلی رو گفتم !


Smallville Season 3 | Impressive

به بهانه شروع کردن فصل سوم اسمال ویل :


--


چقدر جذابه خداییش ! فک کنم جز بهترین سریال هایی باشه که دیدم !


هنوز ده تا قسمت از سریال نگذشته بود که کل اسامی کاراکتر ها رو به خاطر سپردم !

چقدر داستان های جذابی داره .. هر اپیزود از اپیزود قبلی جذاب تر !


امیدوارم همینجور تا فصل های اخر ادامه داشته باشه روندش و تغییر ایجاد نشه


//


و البته این داستان عشق کلارک و لانا هم سر رشته ای دراز دارد !!









--