M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

GTO - A.K.A Great Teacher Onizuka

GTO - A.K.A Great Teacher Onizuka



این روزا رو با دیدن GTO میگذرونم؛ یکی از اون اون انیمه های ناب ژاپنی. کلا تا اینجای کار حسابی بهم چسبیده! هنوز نمیتونم باور کنم که اصلا هیچ کدوم از تیتراژ های اولیه و آخرش رو رد نمیکنم! همیشه و هر اپیزود اونا رو تا آخر میبینم ازشون لذت میبرم. خیلی اوپنینگ و اندینگش عالیه! دوتا آهنگ فوق العاده جذاب! خصوصا آهنگ اوپنینگ و تصاویری که میبینیم، یکی از بهترین اوپنینگ هایی هستش که تا بحال دیدم.



راجع به شخصیت اونیزوکو حرفهای زیادی میشه زد؛ شوخی هاش، جدی بودن هاش، رفتارش با شاگرداش، رفتار قلدرانه ش و ... از اون شخصیت پردازی های بینظیره! از اون شخصیت هاییه که آدم از دیدن تک تک حرکاتش لذت میبره. نکته جالب در مورد انیمه اینه که با اینکه بیشتر محتوا و داستان اون درون یه مدرسه میگذره، ولی بازم تنوع و خلاقیت خودش رو حفظ کرده. شخصیت های محاوره ای خیلی خوبی هم به داستان مرتبط هستند. هنوز دوست دارم از Fuyutsuki بیشتر ببینم و رابطه ای با اونیزوکو برقرار کنه! احتمالا در آینده این اتفاق بیافته و سوژه خیلی جالبی برای دنبال کردن میشه. یا میتونم به اون شخصیت Hiroshi Uchiyamada اشاره کنم، معاون مدرسه! با اون ماشین سفید همیشه درب و داغون شده ش! :دی بازم به نظر میاد که در آینده شخصیت های محاوره ای جدیدی به داستان اضافه بشند. حالا باید پای ادامه انیمه ش بشینم و امیدوارم باشم که همینطور سطح جذابش رو حفظ کنه!





--

-

Family Guy - 4x22 - Sibling Rivalry

Family Guy - 4x22 - Sibling Rivalry


--

-









--

-

Seinfeld [3x17] - The Fix Up

Seinfeld [3x17] - The Fix Up


--

-


اوائل که ساینفلد رو شروع کردم، اونقدرها برام جذاب نبود! نمیدونم شاید من درست سریال رو درک نکرده بودم ولی الان که تو فصل پنجم هستم، برام به یک سریال عالی تبدیل شده و واقعا از دیدنش لذت میبرم. شوخی های جری، حرکات کریمر، الین، جورج ... حالا تازه دارم کم کم به دلیل اینکه چندتا از دوستام اون رو بارها و بارها نشستن و از اول دیدن، پی میبرم! من فرندز رو 5 بار دیدم و به راحتی میتونم 5 بار دیگه هم اونو ببینم. فکر کنم بتونم سانفلد رو هم اگه وقتم بهم اجازه بده، یه بار یا دوبار دیگه در آینده ببینم. یا Scrubs که تا بحال 2 بار دیدمش. بهرحال این سریال ها، از اون سریال های ناب هستند و ارزش بارها دیدن رو دارند. ساینفلد خیلی باهوش نوشته شده؛ شوخی و موقعیت های کار سریال خیلی خیلی خوب کار شده و زیرکانه به نظر میرسند. هر قسمت، یک حس کلاسیک خاص خودش رو داره و اصلا خسته کننده نیست.


--

-








--

-

Friends - 6x22 - The One Where Paul's the Man

Friends - 6x22 - The One Where Paul's the Man

--
-











--
-