M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Seinfeld - S06E11 - The Race

Seinfeld S06E11 The Race


ساینفلد عالیه؛ از هر لحاظ یه کمدی بینظیره! این دیگه برام تا الان که دارم فصل 6 رو میبینم ثابت شده و روزی نیست که هوس دیدن یه اپیزود از ساینفلد رو نکنم. بهرحال این یکی از صحنه هایی بود که تو این فصل واقعا دوست داشتم. یه حس ساینفلدی قاطی شده با تم سوپرمن و لوییزو و کلارک با شرکت جری و دانکن و مسابقه ای که سالها پیش انجام دادن و اون مسابقه جری با تقلب اول شده بود. حالا بعد از اون همه سال تصمیم میگیرن که دوباره با هم مسابقه بدن و اینبار کریمر و سوار ماشین شدنشه که معجزه ای که جری میخواد رو بهش میده و دقیقا همون اتفاق قبلی تکرار میشه و جری برنده میشه.


--

-
















--

-

Ichigo Mashimaro // One more time

دارم Ichigo Mashimaro رو برای بار دوم میبینم. (کلا بجز Death Note و Naruto فکر نکنم انیمه ای بوده باشه که بیشتر از یک بار دیده باشم.)


فوق العاده ست. همون دیدن بار اولش کافی بود که بره توی لیست 5 انیمه محبوبم. بار دوم هم خیلی برام جذابه. کلا سبک و فضای انیمه رو بشدت دوست دارم. همه چیزش به نظر عالی میرسه. درسته. شاید انیمه های اکشن فوق العاده ای پیدا بشند، شاید انیمه های رمنس فوق العاده ای پیدا بشند ولی چیزی که برای من فعلا ثابت شده ست، اینه که این انیمه بهترین انیمه ایه که توی ژانر خودش دیدم. طنز فوق العاده خوبش، مثبت ترین نکته اونه و به راحتی میتونه شما رو بخندونه. وقتی که برای بار دوم داشتم قسمت دوم انیمه رو میدیدم، باورم نمیشد که دوباره میتونم با صدای بلند به حرکات آنا و احمقانه رفتار کردنش بخندم. بهرحال چیزی که هست، اینه که این انیمه برای من یه انیمه محبوب باقی میمونه و حتی شاید بعدها برای بار سوم هم سراغش بیام و باز هم از دیدنش لذت ببرم.


اون Episode 0 سه دقیقه ایش هم خیلی جالبه.

موسیقی متن اودیسه فضاییه و ترکیبش با فضای انیمه Ichigo Mashimaro خیلی باحاله. وقتی که اکسیژن توی اتاق کم میشه و نوبونو اونه چان از یه روش زیرکانه استفاده میکنه و میو رو از اتاق میندازه بیرون و بعد ما میو رو میبینیم که تمام خوراکی های اتاق رو برداشته.






شاید ظاهر کار، گرافیک اون به نظر بچه گانه بیاد! من قبلا خودم نسبت به گرافیک کارهایی که میدیدم، حساسیت زیادی به خرج میدادم ولی خوب وقتی که چند انیمه رو به صورت اتفاقی تست کردم، متوجه شدم که بعضی وقت ها گرافیک های خیلی عجیب هم میتونه انیمه رو واقعا جذاب کنه. (هر چند تو این انیمه گرافیک خیلی عالیه. اینجا بیشتر منظورم همون بچگانه به نظر اومدن کار بود.) در کل از اون انیمه هایی بود که هر قسمت ش من رو خندوند. چیزی که کمتر توی انیمه های دیگه برام اتفاق افتاده بود. شاید اگه انیمه ای مثل گینتاما و بعضی قسمت های ناروتو نبودن، میتونستم بگم، اصلا اتفاق نیافتاده ولی خوب! این انیمه رو باید دید و ازش لذت برد.




--
-

Anathema - Emotional Winter Lyrics

Anathema - Emotional Winter



Download


--

-


Speak to me

For I have seen
Your waning smile
Your scars concealed
So far from home, do you know you're not alone
Sleep tonight
Sweet summerlight
Scattered yesterdays, the past is far away

How fast time passed by
The transience of life

Those wasted moments won't return
And we will never feel again

Beyond my dreams
Ever with me
You flash before my eyes, a final fading sigh
But the sun will (always) rise
And tears will dry
Of all that is to come, the dream has just begun

And time is speeding by
The transience of life

Those wasted moments won't return
And we will never feel again


--

-

What I'm Watching // TV Shows

سریال هایی که دارم میبینم :


The Office سیزن هشتم.



بعد از رفتن استیو کارل سریال بشدت از لحاظ طنز و محتوا سطح پایینی پیدا کرده و من یکی به عنوان یکی از طرفدارای پر و پاقرص Office دارم به این نتیجه میرسم که بهتره سیزن 8 سریال رو کلا از ذهنم پاک کنم و این سریال رو، یه سریال 7 سیزنه در نظر بگیرم. جایی که سریال میتونست با یه پایان فوق العاده تموم بشه، بی دلیل کش پیدا کرد و به سرنوشت خیلی از سریال های دیگه دچار شد. سریال هایی که بعد از مدتی کنسل میشن و سریال بین ها فقط سیزن های اول و عالی اون سریال رو به یاد میارن.

بهرحال هنوز بیشتر از 5 اپیزود اول رو ندیدم! اون 7 سیزن اینقدر برام جالب بود که حاضر بشم این سیزن رو هم کامل به Office فرصت بدم .. شاید تونست نظرم رو عوض کنه.

Supernatural سیزن هفتم



خوب دیگه یه مقدار دارن کشش میدن! من Supernatrual رو دوست دارم و یکی از سریال های مورد علاقمه ولی به نظر من کم کم وقتشه که سریال رو تموم کنند. شاید هنوز اون تم اصلی کار حفظ شده باشه ولی اون حس عالی سیزن های اول ش رو داره کم کم از دست میده! جدا از این موضوع، سوژه این فصل سریال به نظر من خیلی جالبه و سم و دین هم هنوز جز کارکتر های جذاب سریالی هستن. امیدوارم تو ادامه سیزن، مثل همیشه چند تا اپیزود طنز هم وارد کار کنند.

House سیزن هشتم



شروع این فصل از نظر من فوق العاده بود. اشاره کردن به داستانش، یه مقدار اسپویلر داره به خاطر همین ازش میگذرم ولی خوب کافیه این رو بگم که بعد از اون شروع عالی فصل، ادامه اپیزود ها هم مثل بقیه سیزن های سریال جذاب جلو رفت و هنوزم جذابیت بالای خودش رو حفظ کرده. Hugh Laurie مثل همیشه در نقش دکتر هاوس بینظیر ظاهر میشه و جدا تنها کسیه که میتونه این سریال رو در این سطح عالی نگه داره.

Dexter سیزن ششم



بعد از اون سیزن 5 که در مقایسه با سیزن 4 سطح پایین تری داشت، همه منتظر یه سیزن عالی بودیم. و خوب .. اتفاق افتاد. دکستر داره یه فصل خیلی عالی رو پشت سر میذاره. راجع به اتفاقات درون سیزن میشه کلی بحث کرد و تئوری داد ولی چیزی که مشخصه اینه که دکستر به روزهای خوبش برگشته.

Its Always Sunny in Philadelphia سیزن هفتم



با دیدن اپیزود اول فصل، احساس کردم که یه مقدار فضای سریال عوض شده ولی وقتی که دو اپیزود بعدی رو دیدم، یادم اومد که فضای طنز این سریال با فضای طنز سریال های دیگه متفاوته و دوباره تونستم به شوخی هاشون بخندم. شاید خیلی ها نتونند زیاد با شوخی ها و حرکات معمولا احمقانه این گروه ارتباط برقرار کنند ولی به نظر من سریال طنز خیلی خوبیه.

The Big Bang Theory سیزن پنجم



من همچنان روی حرف قدیمی خودم راجع به این سریال هستم. سریال، سریال خوبیه و .. همین! به نظر من آنچنان سطح طنزش بالا نیست و همیشه برای من در حد یه سریال لبخند آور میمونه.

The Walking Dead سیزن دوم



بلاخره این وقفه دراز مدت بین سیزن اول و دوم به پایان رسید و تونستیم دوباره زامبی ها رو ببینیم! فصل دوم هم عالی داره پیش میره.

Two and a Half Men سیزن نهم



خوب چارلی شین رفت! اشتون کوچر جایگزین شد! کسی فکرش رو نمیکرد که Taahm بتونه با نبودن شین سطح خوبی داشته باشه ولی به نظر من این فصل یه فضای متفاوتی رو به سریال اضافه کرده. درسته! به اندازه فصل های قبل و موقعیت های طنز چارلی شین خنده دار و عالی نیست ولی هنوزم به نظر من سریال خیلی خوبیه. کوچر خیلی خوب تونست خودش رو توی نقش والدن پیدا کنه. به نظر من با این روندی که سریال داره، مطمئنا سیزن 10 ی رو هم خواهیم دید.