M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

What I'm Watching // TV Shows


Shameless سیزن اول



مدت زیادی بود که توی لیست دیدنی هام اضافه کرده بودمش ولی هنوز فرصت نکرده بودم که برم سراغش! گاهی این انتظار و تعریف هایی که از یک سریال میشنوی باعث میشه که انتظارت از اون سریال بالا بره و این انتظارات چقدر در مورد Shameless عالی جواب داد. خیلی سریال عالی و جذابیه. از همون پایلوت کار فهمیدم که میتونه به یکی از سریال های مورد علاقه م تبدیل بشه. هنوز بیشتر از 4 اپیزود ندیدم و ترجیح میدم بیشتر از اینها ازش تعریف نکنم ولی بهرحال تا اینجای کار خیلی عالی بوده.

Fringe سیزن چهارم



دوباره پرونده های عجیب و غریب، الیویا دانم، پیتر و والتر بیشاپ و فضای علمی معمایی Fringe . راستش همیشه یه حس خوبی راجع به این سریال داشتم. فصل چهارم هم سطح خیلی خوبی داره و به نظر میاد داره به جاهای خوبی میره.

How I Met Your Mother سیزن هفتم



یه جورایی مشخصه که فصل هفتم بیشتر از اینکه روی شخصیت اول داستان یعنی تد تمرکز داشته باشه، روی شخصیت های دیگه ی کار مثل بارنی متمرکز شده و خوب اگه اپیزود اول این فصل رو دیده باشید، دلیل این تمرکز رو میدونید. سطح طنز هنوز خیلی خوبه و میتونه یه سریال سرگرم کننده در سطح عالی باشه، چیزی که توی این هفت فصلی که گذشت به خوبی تو این سریال پیاده شد.

New Girl سیزن اول



سریال طنز خوبیه، انتخاب بازیگر سریال خیلی خوب بوده (خصوصا Zooey Deschanel) و سریال زیاد شباهت خاصی به سریال های طنز دیگه نداره یا به قول دیگه ای یه سریال تقلیدی نیست. من احساس میکنم با این سطح فعلی که داره، احتمال اینکه یهویی به دربسته بخوره و سریال روند نزولی پیدا کنه، زیاده ولی خوب ترجیح میدم امیدوار باشم و سریال رو به صورت هفتگی دنبال کنم.

Once Upon a Time سیزن اول



یکی دیگه از سریال های جدید که در ترکیب کردن فانتزی و درام موفق بوده و خیلی سرگرم کننده از آب در اومده. یه داستان خیلی خوب، وارد کردن شخصیت های تخیلی به دنیای سریال خیلی برام من جالب بود. Jennifer Morrison هم بعد از خارج شدن از House و رفتن به himym حالا به این سریال وارد شده و نقش اول کار رو به عهده داره.

Little Miss Sunshine - 2006

Little Miss Sunshine - 2006


--

-











--

-

Anathema - Lost Control Lyrics

Anathema - Lost Control




Download


--

-


Life.. has betrayed me once again
I accept that some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony
and it's left me with a chemical dependency for sanity.

Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?


I'm coming to an end,
I've realized what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest
mask,
I admit I've lost control
Lost control

...



--

-

Seinfeld - S06E16 - The Beard

Seinfeld - S06E16 - The Beard


Michael Richards as Cosmo Kramer


--

-















--

-