M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Smoke // 1995

Smoke - 1995

Harvey Keitel]
William Hurt
[Harold Perrineau












--
-

Friends - 1.23 - The One With the Birth

Friends & The Ricky Gervais Show

دارم دوباره فرندز میبینم! بار چندم شد؟! احتمالا این بار هفتم باشه که میبینمش، یه مقدار حساب ش از دستم در رفته. بهرحال اینکه من هنوزم میتونم با این سریال به این شدت ارتباط برقرار کنم و بهش بخندم، خیلی جای تعجب داره! چند وقتی بود که سریال ها به دلیل کریسمس قطع شده بودن و خودمم هم از نظر سریالی ته کشیده بودم بخاطر همین تصمیم گرفتم که دوباره به یکی دوتا از سریال های قدیمی برگردم و از اول ببینمشون! بجز فرندز The Ricky Gervais Show رو هم دارم برای بار دوم میبینم و شدیدا از دیدنش لذت میبرم. ریکی، کارل و استیو، خیلی عالیه این برنامه! خیلی دوست دارم که سیزن سومی هم براش بسازند ولی با شلوغ شدن سر ریکی، بعید میدونم که دیگه سیزنی ازش ببینیم. بهرحال همین دو سیزن هم فوق العاده بودن.

[خوب از امروز مثل قبلا، یه سری از سکانس های فرندز رو توی وبلاگ میذارم، سعی میکنم تکراری نباشند.]

Friends - 1.23 - The One With the Birth

--
-








--
-

Californication - 05x01 - JFK LAX

Californication - 05x01 - JFK  LAX

مگه میشه وقتی که اپیزود جدید کالیفورنیاکیشن با اوپنینگ و اندینگ The Doors شروع میشه، آدم از دیدن اون اپیزود لذت نبره؟! شروع خیلی خوبی بود. شاید بشه گفت یه مقدار متفاوت نسبت به اپیزود های اول فصل های دیگه، بخاطر نداشتن صحنه های ... بهرحال من که مثل همیشه هنک مودی و دیالوگ هاش رو دوست داشتم! بریم سراغ یه فصل جذاب.

--
-













--
-

Barton Fink // 1991

Barton Fink // 1991

[Coen brothers]



این فیلم این قدر صحنه خوب و دیالوگ خوب داشت که مونده بودم کدوم رو توی وبلاگ بذارم! بهرحال بعد از مدتها دوباره به دانلود فیلم رو آوردم! شاید بخاطر تعطیلات کریسمس و پخش نشدن انیمه ها و سریال های هفتگیم بود ولی با دیدن چند فیلم اخیری که دانلود کردم، صد در صد ادامه روند دانلودم رو ادامه میدم! این فیلم خیلی عالی بود و جدا از دیدنش لذت بردم.


یکی از صحنه های عالی فیلم :











--

-