M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Scrubs - [5x05] - My New God

Scrubs - [5x05] - My New God
Janitor's Evil Eye

--
-




















--
-

Bakuman S2 - 18

Bakuman S2 - 18

--
-






--
-

All of my Anime subtitles

All of my Anime subtitles

--
-

زیرنویس فارسی Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi





--


 زیرنویس فارسی Sakura Trick




داستان در مورد دو دختر به نام‌های "هاروکا" و "یو" می‌باشد که در حال تحصیل در دبیرستانی هستند که قرار است تا سه سال دیگر بسته شود. برای این‌که چیز ویژه‌ای را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند، همدیگر را می‌بوسند که این اتفاق باعث می‌شود از آن لحظه به بعد رابطه‌ی آن‌ها عمیق‌تر شود.


--

-



 زیرنویس فارسی Space☆Dandy S01



"دندی فضایی"، خوشتیپی است که در فضا زندگی می‌کند! این ماجراجویِ خیالباف با موهای پفی شکل خود سراسر کهکشان را به دنبال پیدا کردن فضایی‌هایی که تا به حال کسی به آن‌ها برخورد نکرده، جست‌وجو می‌کند. هر گونه‌ی جدیدی که دندی اکتشاف می‌کند، برای او جایزه‌ی جانانه‌ای به همراه دارد، ولی این خوشتیپ باید سریع عمل کند؛ چون هرکسی که زودتر آن گونه‌ی جدید را پیدا کند، زودتر به پول مورد نظر می‌رسد. همکارهایی که در این مسیر با دندی همراه هستند، رباتی کوتوله به نام "کیو تی" و "میو"، فضایی‌ای که به شکل گربه است، می‌باشند. "دندی" شجاعانه مناطق مختلف زیستی مربوط به گونه‌های متنوع فضایی را اکتشاف می‌کند. با خوشتیپ‌ترین شکارچی فضایی تمام کهکشان‌ها و زمان‌ها، "دندی" در کنار ماجراجویی‌هایی که در انتهای لبه دنیا به پایان می‌رسند، همراه شوید.



 زیرنویس فارسی Denpa Onna to Seishun Otoko




داستان پسری به نام "نیوا ماکوتو" که به خاطر شغل خارج از کشور پدر و مادرش، با عمه‌ی خود زندگی می‌کند. آن‌جا با دختر عمه‌ی خود، "تووا اریو" آشنا می‌شود ؛ دختری که خودش را فضایی می‌داند و بدنش را به دور تُشکی پیچانده. غذای عمده‌ی "اریو" پیتزا است و بعد از 6 ماه گم شدن شناور روی سطح آب پیدا شده است. "اریو" هیچ چیزی را از این دوره‌ی 6 ماهه که گم شده بوده، به خاطر نمیاورد ولی به این تصور است که این اتفاق، کار فضایی‌ها بوده و بخاطر همین درحالی که تُشک را به دور خود پیچانده، زندگی خود را ادامه می‌دهد.



زیرنویس فارسی انیمه سینمایی
Steins;Gate: Fuka Ryouiki no Déjà vu





دانلود زیرنویس



زیرنویس فارسی انیمه Sakigake!! Cromartie Koukou




تعداد قسمت ها : 26
Comedy, Shounen , School | 2003


داستان : دبیرستان کروماتیه، دبیرستانی ـه که با بقیه دبیرستان‌ها فرق داره. تمام دانش‌آموزای این دبیرستان، لات و قلدر هستن و هر قسمت دبیرستان توسط یه لات و یه دسته خاص رهبری میشه. داستان از جایی شروع میشه که کامیاما، یه دانش‌آموز سر به زیر و درس‌خون وارد این مدرسه میشه و حالا میخواد خودشو با محیط جدید عادت بده.

دانلود زیرنویس


Non Non Biyori - Subtitles



یکی بهترین کارهای پاییز 2013 برای من .. خیلی این کار رو دوست داشتم.

زیرنویس فارسی Non Non Biyori

زیرنویس فارسی Non Non Biyori OVA

زیرنویس فارسی انیمه Joshiraku





Comedy, Slice of life
l 13 Episode | MyAnimelist

داستان: انیمه میزگردی دخترانه‌ست که فضای انیمه رو بحث‌ها و سوالات کارکترهای انیمه از همدیگه پر میکنه. سوالاتی که با یه موضوع ساده شروع میشه و بعد از دقایقی کاملا از موضوع اصلی دور میشن و میبینند که به یه بحث دیگه وارد شدن. همونجور که یه جای دیگه هم به این موضوع اشاره کردم، انیمه ممکنه بعضی وقتا از اصطلاحات یا موضوعات عامیانه و ارجاعات ژاپنی استفاده کنه که برگردوندنش به فارسی یه مقدار کار سختی باشه. ولی سعی میکنم این موضوع رو خوب اداره کنم.

زیرنویس فارسی انیمه Joshiraku

زیرنویس فارسی فصل دوم انیمه

Shinryaku!? Ika Musume





داستان: فصل دوم .. ایکاموسومه، موجود مرکبی میگو پرست داستان‌مون به دنبال کامل کردن تهاجم خودش به خُشکی،

دانلود زیرنویس فصل دوم

زیرنویس فارسی Shinryaku! Ika Musume



Comedy, Shounen, Slice of Life

داستان : ایکاموسومه، موجود دریایی و مرکبی ــه که برای انتقام از انسان‌ها به خشکی اومده و میخواد با تسخیر کردن خشکی، جواب آلوده کردن دریاها رو به انسان‌ها بده. با دیدنِ یه خونه ساحلی، تصمیم میگیره اونجا رو مقر فرماندهی خودش کنه اما به صورت اتفاقی دیوارهای اونجا رو خراب میکنه و مجبور میشه به عنوان پیشخدمت برای پرداخت قرضی که حالا به بار آورده، اونجا کار کنه.

دانلود زیرنویس

--

زیرنویس فارسی انیمه Love Lab




Commie
Comedy, School, Romance
13 اپیزود

داستان: ماکی ناتسو، دختر سختکوش و نمونه ایه که بهمراه بقیه دانش آموزای راهنمایی فوجیساکی در حال تحصیله. اون درکنار نمونه بودن، رئیس شورای مدرسه هم محسوب میشه. ریکو کوراهاشی که با زحمت زیاد تونسته وارد این مدرسه نمونه بشه، روزی برحسب اتفاق به اتاق شورا میره و با صحنه عجیبی روبرو میشه. ماکی رو درحال بوسیدن یک بالش به شکل پسر میبینه و متوجه میشه ماکی، کسی نیست که همه فکر میکنن...

زیرنویس فارسی انیمه Love Lab

--

 زیرنویس فارسی انیمه ~ Tamayura ~ More Aggressive





Fansub : FTW
Comedy, Slice of Life
12 اپیزود

داستان: فصل دوم انیمه؛ فو بعد از مرگ پدرش، بهمراه خانواده‌ش به شهر تاکیهارا نقل مکان میکنه و با یاد و خاطره پدرش که عکاسی رو خیلی دوست داشته، شروع به عکاسی میکنه.

 زیرنویس فارسی انیمه ~ Tamayura ~ More Aggressive
زیرنویس فارسی Tamayura: More Aggressive OVA

--

زیرنویس فارسی Recorder to Randoseru Mi





فصل سوم انیمه. یکی از انیمه های کوتاه فصل. میاگاوا آتسوشی یه پسر 11 سالس ولی چون 180 سانتی متر قدشه و هیکلی بزرگسال داره همیشه براش دردسر درست میشه. از طرف دیگه ، خواهر 17 سالش ، آتسومی ، همش 137 سانتی متر قد داره و ظاهرش بچه گونه ست. آتسومی که با توجه به سنش رفتار میکنه، همیشه مراقب آتسوشیه ......

زیرنویس فارسی Recorder to Randoseru Mi

--

زیرنویس فارسی انیمه Yuyushiki





HorribleSubs
Comedy, School, Seinen
12 اپیزود

داستان انیمه، زندگی روزمره یوزوکو، یوکاری و یویی که تازه وارد دبیرستان شدن و باشگاه پردازش اطلاعات شون رو دنبال میکنه.

زیرنویس فارسی انیمه Yuyushiki

--

Jinrui wa Suitai Shimashita





خلاصه داستان : شخصیت اصلی انیمه یک دختر بی نام ـه که برای کمک به پدربزرگش به روستا برگشته. اون واسطه بین انسانها و پری هاست. یک روز محصولات عجیبی به روستا فرستاده میشه که ظاهرا از تولیدات "شرکت پری" هستن. روستائیان برای استفاده از این محصولات خیلی محتاط عمل میکنن، بنابراین، دختر، پدربزرگش و پسری بی نام تصمیم میگیرن به کارخونه پری برن تا پرده از راز محصولات و سازندگانشون بردارن ....


ژانر: فانتزی

تعداد قسمت: 12


زیرنویس فارسی Jinrui wa Suitai Shimashita


--


Yama no Susume





داستان درباره دوران دوستی چند نفره. آئوی، دختری که ترس از بلندی داره و ترجیح میده خونه بمونه و هیناتا، دختری که عاشق کوه ـه. اونها تصمیم به کوهنوردی میگیرند تا با صعود به قله کوه یکبار دیگه طلوع خورشید رو از اونجا تماشا کنند،‌درست مثل زمانی که کوچکتر بودند .


تعداد اپیزودها : 13

مدت زمان : 3 دقیقه

Slice Of Life


زیرنویس فارسی Yama no Susume


--


Kotoura-san





داستان: Haruka ، دختریه که میتونه ذهن بقیه رو بخونه ولی این موضوع نتایج خوبی براش بهمراه نداشته و اتفاقات خیلی بدی رو به وجود آورده. کار به جایی میرسه که اون تصمیم میگیره خودش رو از بقیه دور نگه داره و با کسی رابطه ای نداشته باشه، وارد یه دبیرستان جدید میشه و با پسری به نام مانابه آشنا میشه ....

تعداد اپیزودها : 12

مدت زمان : 23 دقیقه

Comedy, Romance, School


زیرنویس فارسی Kotoura-san


--


Recorder to Randoseru





School, Seinen

26 اپیزود | دو فصل

Horriblesubs


خلاصه داستان:
میاگاوا آتسوشی یه پسر 11 سالس ولی چون 180 سانتی متر قدشه و هیکلی بزرگسال داره همیشه براش درد درست میشه. از طرف دیگه ، خواهر 17 سالش ، آتسومی ، همش 137 سانتی متر قد داره و ظاهرش بچه گونس. آتسومی که با توجه به سنش رفتار میکنه، همیشه مراقب آتسوشیه.


زیرنویس فارسی Recorder to Randoseru



زیرنویس فارسی انیمه Aoi Bungaku Series





انیمه اقتباسی از شش داستان مدرن کلاسیک ژاپنی ـه.



دانلود زیرنویس



SKET Dance




زیرنویس SKET Dance

--


زیرنویس Yuru Yuri S1




زیرنویس Yuru Yuri S2





--


Ghost in the Shell




Mecha , Sci-Fi , Police , Psychological
1995

زیرنویس فارسی انیمه  Ghost in the Shell

--

K-ON! Movie Subtitle




映画 けいおん // K-On! Movie - 2011
Kyoto Animation // Comedy, Music, School, Slice of Life
Myanimelist


زیرنویس فیلم سینمایی K-On


--


زیرنویس فارسی انیمه Moshidora




ژاپنی : もしドラ
تعداد اپیزود : 10
ژانر : درام
تم انیمه : ورزشی
مدت هر اپیزود : 24 دقیقه

پخش انیمه به صورت روزانه بود.

داستان : مینامی کاواشیما دختریه که مدیر جدید تیم بیسبال دبیرستان هودوکوبو میشه و برای موفقیت در کارش، میره کتابی در مورد مدیریت بخره و اشتباها کتاب مدیریت دراکر رو برمیداره و تصمیم میگیره که با همین کتاب، باشگاه بیسبال دبیرستان رو به مسابقات کشوری ببره.

زیرنویس ها هماهنگ با فن ساب gg هستند.


دانلود زیرنویس ها


--


زیرنویس فارسی انیمه K-On فصل اول





زیرنویس فارسی انیمه K-On فصل دوم




--