M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Lab - Episode 12 // Anime

Love Lab - Episode 12 // Anime



خوب این اپیزود حسابی به دروغگویی ریکو متمرکز شدیم و تا تونستیم ریکو رو عذا دادیم! بیچاره ریکو، چقدر تو این اپیزود با افکار درونی خودش ور رفت و آخرش هم نتونست اعتراف کنه. اعتراف نصفه‌نیمه‌ای که انجام داد واقعا صحنه خنده‌داری بود و سریع بعد از اعتراف، حرف خودشو پس گرفت. اما همه چیز به خوبی و خوشی تموم نشد و آخر اپیزود با دیدن میمیک صورت ماکی در حین دویدن میتونید متوجه بشید که ماکی سر از قضیه در آورده و از اون بابت هم حسابی ناراحته. اپیزود بعد به نتیجه این موضوع جالب پرداخته میشه و نمیدونم آیا دوباره هم از پسرا چیزی میبینیم یا نه چون تو این اپیزود هم ساچان و هم یان فوق‌العاده بودن و هر کدوم بار کمدی خوبی رو تو انیمه به دوش کشیده بودن. میمیک‌های صورت کارکترها، خصوصا ریکو و ماکی بارها و بارها تو طول اپیزود عوض شد و واقعا کیفیت انیمیشن به چشم میاد. من یکی که حسابی از انیمیشن کار لذت میبرم و دوست دارم اگه فصل سومی از YuruYuri قرار شد پخش بشه، به این انیمیشن نزدیک باشه و یا حداقل از بعضی از افکت‌های تصویری‌ش بهره بگیرن. روی هم رفته اپیزود از اون اپیزودهای کاملا سرگرم کننده بود و داستان هم به نقطه حساسی داره میرسه.


صحنه‌هایی از اپیزود :
[Too.Many.Good.Screenshots.Cant.Stop.Uploading]


- اوائل اپیزود وقتی ماکی داشت میدوید، افکت صدای ماشین‌های فرمول 1 رو میشنیدیم! واقعا خنده‌دار بود :



- عذاب کشیدن ریکو :



- برگشتن به حالتِ ملایمش جلوی سایو :



- تیکه انداختن ریکو به یان "نکنه ماکی رو دوست داری" و پرت شدن یان از پله‌ها :



- من واقعا لذت میبرم از اینکه ریکو رو در حال حفظ ظاهر میبینم :



- یکی از بهترین صحنه‌های اپیزود، برخورد ماکی و ساچا :



- لحظه ای که ساچا به ریکو گفت که همه چیزو به ماکی گفته. اون لحظه ریکو به طرز جالبی شوکه شد :



- عصبانیت یان جلوی معلم‌شون و حرکات و میمیک صورتِ ماکی شبیه Muppets شده بود :



+



- پیکان خوردن ریکو تو این اپیزود به اوج خودش رسید! اونقدر قدرت داشت که اونو کله پا کرد :



- آخرین شات اپیزود و واضح بودن فاش شدن راز ریکو تو چهره ماکی :

Gin No Saji - End // Anime

Gin No Saji - End // Anime


به همین زودی این انیمه هم تموم شد. اپیزود آخر هم یه اپیزود دلچسب بود. فکر کنم تقسیم گوشتِ هاچیکن اونو کلی محبوب کرد. روش‌های مختلفی که گوشت‌ها ازش گرفته شد، خیلی جالب بود، یکی با خواهش، یکی با پول، کلاس سومی‌ها با زور و البته مبادله. بلاخره چیزایی از پدر و مادر هاچیکن هم دیدیم! چیزایی؟ فقط یک صحنه از حضورشون تو انیمه که برای شروع بدک نبود. شاید فصل دوم بیشتر وقت بهشون اختصاص داده شد. درنهایت اینکه روبرویی هاچیکن با خوک‌های جدید هم خوب بود و دیدیم که باز هم روی خوک ها اسم گذاشت که نشون میده داره به احساسات خودش غلبه میکنه و فقط بخاطر اینکه اسم روی حیوون گذاشته، دلیل بر این نمیشه که نتونه اون حیوون و گوشتش رو بخوره.


راستش فکر میکنم پتانسیل بیشتری داشت و میتونستن اپیزودهای بیشتری براش بسازن، حتی با اینکه فصل دومی در راهه، به نظر من میشد فصل اول رو طولانی‌تر کرد. بهرحال فصل دومی در راهه و باید منتظر اومدنش باشیم. روی هم رفته یه سری شیرین و دوست داشتنی بهمراه کُلی کارکتر فرعی خوب بود. به نظر من کارکترهای فرعی یکی از قوی ترین قسمت های این انیمه بود، هیچ کدوم از اون کارکترها به شکل اعصاب خوردکنی نبودن و مدت زمانی که تو اپیزودها بودن مناسب و به جا بود. امیدوارم تو فصل دوم رشد بهتری از هاچیکن و افکارش ببینیم، به حالت تکراری وارد نشیم و روی یک دست حیوون یا داستان تکراری مانور داده نشه و شاید حتی بتونیم انتظار رمنسی بین اون و میکاگه هم داشته باشیم! این انتظار آخر یه مقدار تخیلی به نظر میرسه ولی فقط یه امیدواری ــه.

نمره من به انیمه : 7.5 ~ 8 از 10

صحنه هایی از اپیزود آخر :

- صحنه‌ای که اون دختر واسه گرفتن گوش اومده بود و همه فکر اشتباه کردن :



- مسابقه بیسبال کومابا :



- هاچیکن و آویزون بودنش ... :



- خوک‌های جدید :

Tamayura - More Aggressive // Episode 12

Tamayura - More Aggressive // Episode 12




به قسمت آخر رسیدیم، انتظار نداشتم با جنبه متفاوت از مرگ پدر فوو روبرو بشم و بازم بتونیم راجع مرگ پدرش صحنه ببینیم اما یه شخصیتی که کمتر ازش تو این مورد استفاده شده بود وارد محیط اپیزود شد؛ مادر فوو! کسی که خیلی کم بهش تمرکز شده بود و همیشه در حد یه کارکتر خیلی فرعی باقی مونده بود. اینبار و تو این اپیزود بهترین استفاده ممکن ازش شد و یه وداع دوست‌داشتنی با بیننده‌ها شکل گرفت. سواری فوو و مادرش یکی از بهترین صحنه‌های کُل فصل دوم بود و صحنه خلوت کردنشون و حرف‌های احساسی‎‌شون واقعا گرما و دلچسبی خاصی داشت. درنهایت هم اپیزود با فارغ التحصیلی کانائه و به جلو حرکت کردن بقیه به پایان رسید.


نظر کلی که نسبت به فصل دوم و بعد از تموم شدنش دارم، نظر مثبتی ــه؛ انیمه تونست به هدفی که داشت با من برسه و اونم انتقال یه فضای آرامش‌بخش و دلپذیر. هر هفته با یک اپیزود جدید و یک محیط Slice of life خوب دیگه. گاهی مقداری تکرار وارد فضا میشد اما چیزی نمیگذشت که دوباره به مسیر اصلی برمیگشت و سطح سرگرم‌کنندگی هم خیلی خوب بود. یکی از نقاط قوت انیمه، موسیقی متنش بود که علاوه بر استفاده از موسیقی متن فصل اول، چندترک جدید و چند آهنـــــــ.گ جدید رو اضافه کرده بودن و همه به بهتر شدن انیمه کمک کردن. روی هم رفته به نظر من یکی از Slice of life های خیلی خوب فصل بود و اگه فصل اولش رو دوست داشته باشید، مطمئنا از فصل دوم هم راضی خواهید بود.

نمره من به انیمه : 7.5/10

صحنه‌هایی از اپیزود آخر :

- مومونکو ساما در حضور نوچه‌های خودش :



- جشن تولد پدر :



- کوماچی و کو با لباس کیمونو :



- آخرین بگومگوی کوماچی و نوریه :



- غمگین شدن گورو از رفتن هوبورو :



- سواری فوو و مادرش :



- جایی که اون حرف‌های احساسی رو زدن :