M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Nisekoi - Episode 13

Nisekoi - Episode 13

"دختر تو عکس اونودرا نیست، کریساکی هم نیست، یعنی اون دیگه کیه؟" بلاخره دختر دیگه داستان نزدیک شد و یه نمایی هم از ایشون دیدیم! صحنه چتر بازی و رعد و برق بین ایچیجو و کریساکی فوق العاده بود .. واسه من که بهترین صحنه اپیزود بود و همه چیز داشت. بامزگی کریساکی هر اپیزود داره بیشتر میشه .. باید ببینیم کارکتر دختر جدیدی میتونه خودشو به پای اونودرا یا کریساکی برسونه یا نه. سوتفاهم اونودرا هنوز برطرف نشده و اگه طی یکی دو اپیزود بعدی برطرف نشه، دیگه کسل کننده میشه .. حداقل برای من! بجز این مورد جزیی، کمدی انیمه مثل همیشه برقرار بود و "شو" نقش مهمی تو این موضوع داشت. واقعا کار و کاسبی عکس اون داره پا میگیره و حتی میتونه با این عکس ها اتفاقاتی رو هم رقم بزنه. یه صحنه داشتیم که ایچیجو نزدیک بود علاقه خودشو به اونودرا داد بزنه! واقعا باحال بود و فقط دوست داشتم اون صحنه یه شات از روری مشکوک هم ببینم که یهو به ایچیجو گیر میده ولی خُب، بهرحال جالب بود.

در مورد پیشروی داستان، همونطور که فکر میکردم و حالا بیشتر بهش تاکید میکنم .. بعید میدونم در نهایت دختری رو به عنوان دختر برتر ببینیم و فکر میکنم انیمه بدون یه پایان درست و حسابی تموم میشه. آخه ما الان تو اپیزود 13 هستیم و تازه دختر سوم داره وارد میشه. قراره دقیقا تو این 7 اپیزود باقی مونده چه اتفاق رمنس بزرگی بیافته که داستان به سرانجام برسه؟ من از الان خودمو آماده ندیدن پایان بندی میکنم؛ میدونم که قرار نیست وجود داشته باشه. بجاش از لحظات کمدی و حس دلچسب انیمه لذت میبرم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- مکالمه چشمی روری با اونودرا حرف نداشت :



- صحنه‌ای که ایچیجو نزدیک بود عشق خودش به اونودرا رو داد بزنه :



- عکس دختر جدید در کنار ایچیجو :



- یکی از شات‌های صحنه چتر و رعد :



+ و البته ED Card این اپیزود :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد