M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 01

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 01



فکر کنم کاندید اصلی کاوایی ترین انیمه فصل از راه رسید! واقعا انیمه بامزه ای بود .. شروع دقیقا مطابق میلم بود و لحظات ورود کوکوا به کافه به شکل دوست داشتنی شکل گرفت. صاحب کافه دختر کوچولویی بود که فکر کنم تو این فصل جز کارکترهای محبوب من باشه؛ "چینو" دختری که یه موجود پُفی بامزه رو با خودش اینور و اونور میبره و یه صدای خیلی آروم باحال داره. از طرف دیگه کوکوا دختر شادابی و حسابی چینوی آروم رو مجبور به همراهی با خودش میکنه. نکته جالب در مورد کافه این بود که بعد از رسیدن غروب، کافه تبدیل به "بار" میشه و پدر چینو اوضاع بار رو به دست میگیره و بارچی میشه و از طرف دیگه دخترها راهی خونه هاشون میشن. تقابل کافه و بار بعدها میتونه داستان های بامزه ای رو بین آدم های بزرگسال با بچه ها به وجود بیاره. به عنوان کارکتر اضافی، تونستیم با لیز هم آشنا بشیم. دختری که مهارت جالبی تو لاته درست کردن با تصاویر زیبا داشت و البته اون حرکات نظامی و اسلحه به دست بودن و خشن بودن ـش هم جالب بود! پایین تر به شباهت کارکتری ـش با یکی از کارکترهای چند فصل اخیر اشاره میکنم.


اما روی هم رفته واقعا اپیزود دوست داشتنی بود و من که از همین الان مشتاق دیدن اپیزود بعدی هستم. همیشه و تو هر فصل انیمه ای دنبال یک انیمه با این فضای کودکانه و بامزه هستم و این انیمه، یکی از اون انیمه هایی هست که حس خوبی راجع بهش دارم. منتظر آشنایی با کارکترهای دیگه انیمه میمونم .. احتمالا اپیزود بعد همه معرفی میشن. اما در مورد کارکترهای فعلی، مسلما چینو کارکتر موردعلاقه منه و حیوون مثلا "خرگوش" ـش هم خیلی بهش جلوه کاوایی تری رو میده. کوکوا با دوبلوری Sakura Ayane واقعا کارکتر جالبی شده. فکرشو نمیکردم که قرار باشه صدای Ayane رو با این حس کودکانه و در نقش یک کارکتر مهربون بشنوم چون تو سری قبلی که ازش دیدم (Non Non Biyori) دوبلوری یه کارکتر شیطون و پر سر و صدا رو به عهده داشت که حالا اینجا صداش خیلی تفاوت زیادی با اون فضای قبلی داره. بحث دوبلورها به جدا، حس کردم موسیقی انیمه هم با توجه به فضای Slice of life کاملا درخور و مناسب بوده و خیلی حس اون پُل‌ها و کافه و بار صحنه‌ها رو انتقال میداد.

شباهت‌هایی با انیمه‌های دیگه :


- تیپی، خرگوش چینو شباهت خیلی زیادی به "مومونکو ساما" از انیمه Tamayura داره. البته اینجا تیپی، حرف میزنه و البته اُبهت مومونکو ساما رو نداره!



- لیز شباهت عجیبی به "آیایا" از Kiniro Mosaic داره. هم از لحاظ رفتاری و هم از لحاظ ظاهری :


صحنه‌هایی از اپیزود :

- ورود کوکوا به کافه "خونه خرگوشی" :


- چینو واقعا بامزه ست :



- لیز در کنار چینو و خرگوش ـش :



- گیر دادن کوکوا به چینو برای "اونه چان" صدا زدنش هم یکی از شوخی‌های خوب اپیزود بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد