M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Escha & Logy no Atelier - Episode 01

Escha & Logy no Atelier - Episode 01

شروع آرومی بود و خیلی ساده وارد داستان شدیم. مسلما کسایی که بازی کامپیوتری انیمه رو بازی کرده باشن و البته به اون علاقه داشته باشن، لذت خیلی بیشتری میتونن از انیمه ببرن ولی من هم به عنوان کسی که تا حالا بازی رو نکرده و فقط تریلرها و نقدهای اونو دیده، خیلی خوب تونستم وارد فضای انیمه بشم و بهش عادت کنم. با توجه به تریلر انیمه و فضایی که در اون دیده بودم، حدس میزدم که فضای آرامش‌بخشی در انتظارم باشه و همینطور هم شد. شهر کولسیت و سازمان تحقیق و توسعه ای که حالا دو کیمیاگر جدید به اسم اسکا و لوجی داره. آشنایی ـمون با دختر اول داستان خیلی زود و تو همون صحنه های اولیه شکل گرفت .. و بعد از اون هم لوجیکس رو دیدیم .. کسی که تو شهر سنترال با امکانات پیشرفته ای کار کرده و حالا با ورود به کولسیت اونو با دیگ روبرو شد و نمیتونست ازش برای کیمیاگری استفاده کنه. فضای سازمان تحقیق و توسعه آنچنان پیچیده نیست .. ظاهرا درخواست‌های کمک مردم درون شهر رو دریافت میکنن و کیمیاگرها برای کمک به مردم دست به کار میشن.

کاری که تو اپیزود اول انجام دادن، تعمیر آسیاب بادی باغ سیب بود. باغ سیبی که از قضا، خونه اسکا هم هست و تصادف جالبی بود. از بین کارکترها مسلما کارکتر محبوب من اسکا هست چون دوبلور کار رو خیلی زیاد دوست دارم. با اینکه تازه کاره ولی صدای خیلی جالبی داره و واقعا به درد انیمه‌های Slice of life و آروم میخوره. لوجی هم دوبلور خوبی داره و کارکتر خوبیه ولی هنوز نیاز به شکافته شدن و آشنایی بیشتر با اون داریم. تا اینجای کار خیلی راحت با اسکا کنار اومد و تونستن تیم خودشونو با هم تشکیل بدن. ماریون، سرپرست سازمان هم به نظر کارکتر خوبی میاد ولی من چشم انتظار دیدن کارکترهای حاشیه ای دیگه ای هستم که قراره از راه برسن. بهرحال برای شروع، تعداد کارکتر معرفی شده مناسب بود و با خیلی ها آشنا شدیم. اما بعد از اون به "خرابه‌های اکتشاف نشده" که موضوعی جالب بود، رسیدیم .. موضوعی که احتمالا بعدها بیشتر به اون پرداخته میشه و میتونه کنجکاوی بیننده رو بهمراه داشته باشه. رویای اسکا رسیدن و پا گذاشتن به اون خرابه هاست و باید ببینیم آیا لوجی میتونه این رویای اسکا رو به حقیقت تبدیل کنه یا نه. در مورد رمنس، همونطور که انتظارشو داشتم، چیز خاصی بین لوجی و اسکا وجود نداره و بیشتر شبیه یه رابطه دوستانه میمونه.

OP , ED در سطح خوبی هستن و تو صحنه‌های OP انیمه صحنه‌های اکشنی هم به تصویر کشیده میشه که شاید از صحنه‌های اپیزودهای آینده خبر میده که یعنی قراره به سمت فضای اکشن هم حرکت کنیم. بهرحال برای شروع، من که خیلی از دیدن فضای آروم شهر کولسیت لذت بردم و مسلما چشم انتظار دیدن اپیزود دوم هستم. امیدوارم در ادامه هم فضای درون انیمه به زیبایی ادامه پیدا کنه و بتونیم یه داستان دلچسب رو با هم دنبال کنیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ماریون در کنار لوجی :



- اسکا در حال ترکیب کردن و استفاده از دیگ برای درست کردن کیک سیب :



- رسیدن به آسیاب بادی باغ سیب بهمراه کلونی :



- تعمیر شدن آساب بادی و صحنه زیبای بین لوجی و اسکا :



++ دوست دارم بیشتر این موجودات رو ببینم، به نظر بامزه میان :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد