M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Akuma no Riddle - Episode 02

Akuma no Riddle - Episode 02

خُب، راستشو بخوام بگم با دیدن اپیزود اول به این دودلی رسیده بودم که نکنه قراره این انیمه هم به شکل Danganronpa پیش بره. چیزی که قبلا تجربه کردم بودم و برام نکته مثبتی نبود. به نظر من اون انیمه که حال و هواش کمی با شباهت به این انیمه بود، رفته رفته اُفت داشت و اصلا نتونست انتظارات منو برآورده کنه. اما با دیدن اپیزود دوم این انیمه و روند پرداخت اپیزودی اون، نظر من کاملا عوض شد و حس میکنم که حالا بهتر میتونم فضای انیمه رو درک کنم. کارکترهای فرعی تو این اپیزود پرداخت بهتری داشتن و به شکل مناسب تری به نمایش کشیده شدن. رابطه بین هارو و توکاکو پیشرفت جالبی داشت و به تصویر کشیده شدن روند علاقه پیدا کردن توکاکو به هارو به زیبایی داره پیش میره. این روند با رو شدن صحنه‌هایی احساسی تو این اپیزود به تصویر کشیده شد که نکته مثبت این اپیزود از نظر من بود .. جایی که توکاکو راجع به اون زخم‌ها از هارو سوال میپرسید و بعد از اون هم صحنه حمایتش رو از هارو دیدیم و هارو هم به شکل معصومانه ای توکاکو رو برای تشکر در آغوش گرفت. همه چیز پیش مقدمه ای خوب واسه وارد شدن به فضای حمله ور شدن قاتل ها به سمت هارو ـه.

این اپیزود Isuke رو با هم دیدیم، یکی از شاگردای کلاس و کسی که مثل بقیه به دنبال هارو ـه. درگیری اون با توکاکو واقعا جالب بود و اون صحنه‌های اکشن هم جز نکات مثبت اپیزود بودن. البته نمیشه به صحنه جلسه شاگردای کلاس هم اشاره نکرد .. جایی که هدف بودن هارو بین تمام شاگردها مشخص شد و البته نکته جالب اینه که هارو میدونه که هدف قرار گرفته شده. صحنه‌های حرف زدن هارو از اینکه تمام اطرافیانش برای زنده موندن اون جون خودشونُ دادن واقعا عالی بود و معصومیت کارکترش بیشتر از قبل به نمایش کشیده شد. حالا به نظر میرسه نقطه آغاز اصلی داستان اینجاست .. جایی که همه کارت ها رو شده و باید منتظر خون و خونریزی باشیم .. یا نه قراره شکل متفاوتی از تعقیب و گریز بین هارو، توکاکو و بقیه کلاس ببینیم؟! من که خیلی دوست دارم داستان رو دنبال کنم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- جالب اینکه هارو در حالت نیمه بیهوش هم این دیالوگ‌ها رو به زبان میاره :



- مبارزه بین توکاکو و ایسوکی، شات‌های خیلی جالبی داشت :



- حرف‌های هارو با توکاکو :



- اعلام حمایت توکاکو از هارو :



+ صحنه مورد علاقه من از اپیزود دوم [++]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد