M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 02

Baby Steps - Episode 02

این اپیزود به دلایلی مختلف دوست داشتم ولی شاید مهم ترین دلیل ـش، پیشروی به سمت تاکتیکی تر شدن فضا بود. اینکه ای چان داره با استفاده از هوش خودش به سمت بهتر شدن تو تنیس حرکت میکنه و مثلا با حرکت جالبی مثل "استفاده از نقاله" زاویه آرنج خودش رو اندازه گیری میکنه. (هرچند روش فیلمبرداری با موبایل کاگیاما هم خیلی خوب بود) ولی بهرحال، نشون میده که چیزای خیلی خاص و جالبی رو قرار به چشم ببینیم. به خاطر سپردن نکته هایی که ناتسو به ای چان گفته بود، خصوصا برای یه تازه کار کار سختی هست و نمیشه به همین راحتی اونا رو به رشته عمل در آورد. اپیزود با اینکه تاکتیکی و پر از تنیس بود ولی از داستان رابطه تاکوما و ناتسو جدا نشد و تونستیم چند صحنه جالب از این دو نفر ببینیم. صحنه‌های کمک تاکوما به ای چان و ناتسو خیلی بامزه بود و ای چان خیلی خوب تونست ترسیدن از تاکوما رو تجربه کنه. نکته ای که به کلیف هنگر این اپیزود بود، اون دیدن صحنه "مثلا" بوسیدن ناتسو توسط تاکوما بود که ای چان شاهدش بود.

به نظر من اون صحنه، چیزی که ما فکر میکنیم نیست. یه جور اذیت کردن بیننده برای اشتیاق و دیدن اپیزود بعد هست ولی خُب ظاهر کار و شکلی که صحنه جلو رفت و تاکومایی که به سمت ناتسو حرکت کرد، مطمئنا هر کسی رو به اشتباه میندازه. اگه تو اپیزود آینده مشخص بشه که اون بـوسه واقعا اتفاق افتاده، من سوپرایز میشم. این تلنگری به داستان رمنس مون بود تا این موضوع محو نشده باشه. وقتی قرار بود که انیمه رو شروع به دیدن کنم، از این میترسیدم که نکنه این انیمه هم شکل انیمه ورزشی خاصی که مد نظرم هست، رابطه رمنس بدی داشته باشه و پیشرفت جالبی رو تو طول داستان نبینیم و ... روی هم رفته رمنس یه موضوع فرعی باشه ولی خوشحالم که اینجا به نظر میرسه رمنس جز نکات خوب پرداخته شده داستان هست و میتونیم انتظاراتی از اون داشته باشیم. بهرحال مانگا خیلی طولانی ـه و شاید قرار نیست رسیدن ای چان به ناتسو رو به همین زودیا ببینیم ولی حداقل از روند نزدیک شدن ـشون بهم لذت میبریم.

نکته دیگه ای که ذهنم رو به خودش درگیر کرده اینه که، قراره چقدر به تمرینات تنیس بپردازیم؟! ای چان، تازه شروع به تمرینات ساده کرده و قراره عضو باشگاه بشه. مسلما تعداد اپیزود خاصی رو وقف تمرین کردن میکنه و با راکت ها و استایل ها کنار میاد و مقابله میکنه. اپیزود اول یک سال از جریانات حال عقب تر اومد و نشون میده که ای چان در طی 1 سال برای مبارزه تنیس آماده شده بوده. اما مسلما قرار نیست یک سال به تمرین و دیدن اونا در طول اپیزودها متمرکز بشیم. خیلی زودتر به سمت جلو پیش میریم. امیدوارم تو ادامه روند تمرینات هم در سطح جذابی باقی بمونه و ای چان پرداخت کارکتری خوبی داشته باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- شرکت دوباره ای چان تو گرم کردن باشگاه. اینبار دیگه بیهوش نشد :



- واقعا استایل بازی ناتسو و بعضی از میمیک‌هاش حرف نداره :



- تاکومای خشن :



- اندازه گیری زاویه آرنج توسط نقاله :



+ کلیف هنگر اپیزود [++]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد