M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 07

Baby Steps - Episode 07

شگرد تمرینی که یک اپیزود کامل رو به خودش اختصاص داشت. این نکته تمرینی واقعا برام جالب بود و دیدن اینکه ماروئو در طول اپیزود و 20 دقیقه با این مربع ها دست و پنجه نرم میکرد، در نوع خودش جذاب بود. میشد حس پیشروی یک بازیکن مبتدی تنیس به سمت جلو رو لمس کرد و باهاش تو این مسیر همراه شد. لحظاتی که به آنالیز ضربه هاش میپرداخت، مثل همیشه جز نکات مثبت اپیزود بودن و خیلی خوب بیننده رو به دنبال خودش میکشوند. مربی هم دیالوگ های کارساز خوبی رو در مقابل ماروئو به زبون میاورد. دیالوگی که بیشتر از همه تو این اپیزود وارد ذهن بیننده میشد این بود : "تو بازی تنیس، اگه بتونی تمام توپ‌ها رو با کنترل عالی برگردونی، از لحاظ تئوری، هرگز نمیبازی" جمله‎‌ای که با ورود تاکوما و بازی تمرینی که با ماروئو انجام داد، شکل دیگه ای به خودش گرفت. حالا حقیقت وجود قدرتمند چون تاکوما تئوری روش برد ماروئو رو بهم ریخته بود و به قول مربی، ماروئو باید زمان چیره شدن این برتری واقعیت بر روی تئوری رو تشخیص میداد.

نکات ریز آنچنان زیادی درون این اپیزود نبود که بخوام بهشون اشاره کنم و به نظر میرسید تمرکز اصلی همین موضوع تمرین نه مربع داستان بود که به خوبی جلو برده شد ولی اپیزود بعد دوباره شروع یک تورنمنت جدیده و ایندفعه باید ببینیم ماروئو چقدر پیش میره. طبق حرف تاکوما، بازیکنای در سطح تاکوما هم تو این تورنمنت نیستن، پس تورنمنت کمی آسون تره و باید منتظر حداقل یک پله بالا رفتتن ماروئو و دیدن یک برد از طرف اون باشیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- زمین تمرین نه مربع :



- آنالیزهای ماروئو :



- مسابقه با تاکوما .. تاکوما مثل همیشه باحال به نظر میرسید :



- یکی از لحظات جالب مسابقه شون :

Haikyuu - Episode 07

Haikyuu - Episode 07

از اپیزود قبل مشخص بود که کارکتر اویکاوا قراره تحولی به جریان بازی وارد کنه ولی خُب، اینجا اونقدرا وقت نشون دادن خودش پیدا نکرد و بازی خیلی راحت تموم شد اما همون لحظاتی که درون زمین بود، با سرویس‌های پرشی که نثار تیم حریف میکرد، حسابی دریافت اونا رو بهم ریخت و کاملا تبحر خودش رو در سرویس زنی نشون داد. البته مشخصه که به دلیل پاسور بودن بجز سرویس زنی که ازش دیدیم، خصوصیات دیگه ای هم داره و همونطور که خودش بعدا در مقایسه با کاگیاما اشاره کرد، دفاع، سرویس و اسپک ـش بهتر از کاگیاماست. باید ببینیم بعدها چطور اویکاوا وارد فضای داستانی میشه. حداقل اینجا تلنگری برای پیشرفت تیم کاراسونو به اونا زد و سیستم دفاعی اونا رو ضعیف خوند. تو این بین تونستیم با بازیکنی که مدتی در بین کاراسونویی‌ها نبوده، "فرشته محافظ" آشنا بشیم و برگشتش به میادین رو ببینیم! جایی که با کاگیاما روبرو شد رو واقعا دوست داشتم ... یه صحنه ورود باحال و عالی برای چنین بازیکن دفاعی ای بود.

روی هم رفته اپیزود باز هم تونست به اندازه کافی لذت بخش و سرگرم کننده باشه. دیدن اینکه هم‌تیمی های کاگیاما هم دید نسبتا متفاوتی نسبت بهش پیدا کردن، در نوع خودش جالب بود. فضای مبارزه ای و ورزشی کار سطح خیلی خوبی داره و امیدوارم تو ادامه همچنان لحظات ورزشی خوبی در انتظارمون باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اویکاوا، پاسور سیجو :



- لحظه اسپک زدن هیناتا در مقابل اویکاوا :



- خشک شدن اویکاوا در ادامه صحنه :



- کارکتر جدیدی که تو آخر اپیزود دیدیم :

Escha & Logy no Atelier - Episode 06

Escha & Logy no Atelier - Episode 06

وقتی عنوان اپیزود قبل رو دیدم، میدونستم که قراره به سراغ یک اپیزود پر از غذا بریم یا بهتر بگم، دوست داشتم این اتفاق بیافته. خوشحالم که کلا تم اپیزود خوردن و دسر و مسابقه غذا خوری بود .. لحظات شیرینی رو با هم دیدیم و هر کدوم از اتفاقات اپیزود بامزگی خاصی واسه من داشت. تو شروع با پدر اسکا آشنا شدیم، "فاول" که قبل از این ازش چیزی ندیده بودیم و از اسکا درخواست که راهی برای بدست آوردن برداشت بیشتر محصولات و سیب هاشون پیدا کنه. همه چیز دست به دست هم داد تا پای کارکترهای دختر و لوجی به مسابقه غذا خوری دوک برسه. در کنار این مسابقه غذا خوری، یک مسابقه دسر هم راه انداخت و وقت خوبی شد که بتونیم دسرهای خوشمزه ای رو به چشم ببینیم. من فکر میکنم اگه اسکا اینقدر وقتش رو پای خوندن اون کتاب هدر نمیداد، میتونست دسر خوبی درست کنه ولی خُب، باز هم رسیدن به پای ویلبلی که دسرش رو با جادو درست کرده بود، کار سختی به نظر میرسه.

نکته جالب در مورد مسابقه حضور لوجی، آوین، ریفر و البته آلکا بود که کارکترهای بامزه ای واسه شرکت کردن تو مسابقه غذا خوری بودن و آلکا در نهایت برنده مسابقه شد. طبق دستور جناب دوک، تصمیم گیری بهترین دسر هم به آلکا، برنده جریان سپرده شد و آلکا هم که دسر ویلبل رو بهترین دونست. اما حضور تو این مسابقه فکر جالبی رو به ذهن اسکا وارد کرد .. اینکه خاک تمام نقاط مختلف رو جمع آوری کنه و اونا رو با استفاده از کیمیاگری با هم ترکیب کنه و در نتیجه، با گذاشتن این خاک درون اون منطقه شیب داره، ببینه آیا باعث بیشتر شدن محصولات ـشون میشه یا نه. به نظر میاد جواب بده و اسکا از این کارش نتیجه بگیره ولی شاید باید منتظر اپیزودهای بعدی که به این موضوع اشاره ای کنن، باشیم. روی هم رفته، مثل اپیزود قبل، از این اپیزود هم راضی بودم و لحظات دوست داشتنی خاص خودشو داشت.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اسکا و کلونی در کنار فاول :



- دوک کلا کارکتر باحالی ـه .. من که ازش خوشم میاد :



- ماریون بیچاره مجبور شد مزه دسر آلکا رو بچشه :



- لحظه ای که برنده بودن ویلبل اعلام شد :

Nisekoi - Episode 19

Nisekoi - Episode 19

وقت نمایش رومئو و جولیت رسیده و نقش رومئو و جولیت به رومئو و جولیت (راکو و اونودرا) رسیده! من تمام طول اپیزود منتظر اتفاقی بودم که ما رو به سمت اتفاق بین راکو و چیتوگه برسونه. سردی که چیتوگه در مقابل راکو نشون میداد، واقعا غیرقابل تحمل بود .. اون کارکتر شاد و بامزه به این شکل سرد شده بود و واقعا من یکی که دوست نداشتم بیشتر از یک اپیزود با چنین ظاهری از چیتوگه روبرو بشم. خوشحالم که جریان تو همین اپیزود تموم شد و مثل بعضی از سوتفاهم‌ها تا چند اپیزود ادامه پیدا نکرد. از نکات مثبت اپیزود، تمام جزییات مربوط به نمایش رو میشه اسم برد؛ لباس اونودرا و راکو هر کدوم به یک شکل عالی بود و از طرف دیگه ماری که به عنوان ذخیره آماده نقشه چیدن و خراب کردن نقش اونودرا بود .. (البته بیچاره مریض شد و کلا سر و کله ـش پیدا نشد!) ولی خُب، همه چیز دست به دست هم داد تا اونودرا قادر به اجرای نمایش نباشه و حالا راکو به فکر کشوندن چیتوگه و وارد کردنش به فضای نمایش افتاد که در نهایت این جریان باعث شد که راکو به دلیل ناراحت بودن و سردی چیتوگه پی ببره. واقعا سبک دلجویی راکو از چیتوگه خنده دار بود .. درسته که جواب داد و چیتوگه از اون حالتش خارج شد ولی گفتن این جملات دقیقا مشابه به جملات ساحلش خیلی بدجنسانه به نظر میرسید : "با وقار نیستی، خشنی و تمام مدت با هم دعوا میکنیم و ممکنه اصلا جواب نده ولی ... اصلا ازت متنفر نیستم" دوست داشتم حداقل یه جمله مثبت بگه و بهتر از اینها جواب چیتوگه رو بده ولی خُب، ظاهرا همین جملات هم برای راضی کردن چیتوگه کافی بود.

کمی ناراحت هستم که نمیتونیم اونودرا رو توی نمایش رومئو و جولیت ببینیم چون واقعا اون لباس بهش می اومد و مشخص بود که برای اجرای نمایش آماده ست. از طرف دیگه، چیتوگه هیچ دیالوگی از نمایش رو نمیدونه! چطور میخوان چیتوگه رو وارد نمایش کنن؟! به نظر میاد چیتوگه کاملا این نمایش رو بهم بریزه! منتظر دیدن اتفاقات عجیب و غریب تو اپیزود آخر انیمه هستم. به نظر میاد اجرای نمایش رومئو و جولیت، راه خوبی برای پایان دادن به انیمه باشه و حداقل به عنوان یک انیمه هارم بی پایان، بتونیم کمی باهاش کنار بیایم. من که از همون اواسط کار خودم رو برای دیدن یک انیمه بدون پایان آماده کرده بودم و حالا هم فقط منتظر دیدن اتفاقات خاص اپیزود آخر هستم.

راستی اگه هنوز مطلع نشدید : یک OVA هم برای انیمه تایید شده و قراره 3 اکتبر پخش بشه. (تقریبا 5 ماه دیگه.)

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اونودرا در نقش جولیت :



- نگاه سرد چیتوگه :



- ماری همون چند صحنه‌ای که حضور داشت، کُلی میمیک باحال داشت :



- تیکه آخر مربوط به راکو و چیتوگه عالی بود :



- ED Card این اپیزود هم بسیار کاوایی بود :