M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hanayamata - Ep 01

Hanayamata - Ep 01

من بعد از دیدن OP انیمه فهمیدم که از دیدن این انیمه لذت میبرم. شاد و دوست داشتنی به نظر میرسید و همینطور هم بود. یه فضای کودکانه بامزه که میتونم هر هفته واردش بشم و ازش لذت ببرم. صحنه‌های رقصی که تو OP انیمه بود واقعاً جالب بودن و دوست دارم تو فضای انیمه هم چنین رقص هایی ببینم. در نگاه اول هانا قیافه عجیبی تو ورژن انیمه‌ای داشت ولی کم کم در طول اپیزود به دیدن قیافه ـش و اون لبخندهاش عادت کردم و فکر میکنم تفاوت خوبی نسبت به دخترهای دیگه انیمه داره. صحنه وقوع اولین روبرویی هانا با نارو به زیبایی به تصویر کشیده شد .. صحنه‌ای که تو ورژن مانگا دوست داشتم و فکر میکنم تو انیمه هم به خوبی پیش رفت. چیز دیگه ای که در مورد انیمه دوست داشتم، هاله کوچولویی از یوری و سیگنال‌هایی بود که بین کارکترها وجود داشت .. اتفاقی قرار نیست بین ـشون بیافته ولی همیشه وقتی با چنین انیمه ای روبرو میشم، به دنبال پیدا کردن صحنه‌های نزدیک به شوجو آی و یوری هستم. یه جورایی واسم سرگرم کننده ست و از این لحاظ هم فکر میکنم این انیمه نکته مثبتی داره.

صحنه ورود هانا به عنوان دانش آموز انتقالی هم بامزه بود .. اون شکل گیر دادنش به نارو و اینکه ازش میخواست باهاش یوساکوی برقصه و ... رقص یوساکوی هم به نظر زیبا میاد و خیلی دوست دارم صحنه‌های بیشتری از این نوع رقص ببینم. مناظر و لوکیشن های انیمه بخاطر حس این رقص زیبایی بیشتری پیدا کرده بودن و به نظر من جلوه خاص و خوبی در فضای انیمه به چشم میخورد. روی هم رفته بهش امیدوارم شدم و حس میکنم یکی از محبوب های فصل تابستون من خواهد بود.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه آشنایی هانا با نارو :



- وارد شدن هانا به عنوان دانش آموز انتقالی :



- این گیر دادن هانا به نارو خیلی بامزه بود :



- بچگی هانا و ظاهرا کاوایی ـش :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد