M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Tamayura ~ More Aggressive - OVA

Tamayura ~ More Aggressive - OVA

مدت خیلی زیادی بود که منتظر از راه رسیدن این اپیزود بودم و خوشحالم که دوباره تونستم وارد دنیای تامایورا بشم! حس خیلی خوب و دلگرم کننده لحظات احساسی انیمه بار دیگه به من منتقل شد. یک اپیزود احساسی و دوستانه خیلی جالب بین کارکترهای انیمه. داستان اردو رفتنی که به سادگی پیش برده شد و لحظات بامزه ای رو بین کارکترهای اصلی داستان ـمون شکل داد. مائون چان به دلیل مریضی نتونست به اردوی باقی بچه ها بره ؛ اردویی که با هم واسه ش برنامه ریزی کرده بودند و خُب، مریضی از راه رسید. اما برگشتن بچه ها از اردو و اتفاقاتی که افتاد باعث شد که اونا دوباره به فکر اردو رفتن بیافتن. دیدن اینکه نوریه به اون شکل بخاطر تنها بودن مائون و اردو نیومدنش گریه میکنه، یکی از بهترین لحظات اپیزود بود. واقعاً از اون کارکتر بشاش و همیشه خوشحال انیمه این انتظارو نداشتم و همین موضوع، صحنه رو بیشتر واسه ـم دوست داشتنی میکنه.

بهرحال اردوی دوم هم شکل گرفت و به کُلی جاهای دیدنی سر زدن. مائون تونست دفترچه نقاشی خودشو پر از خاطرات جدید سفر کنه و با بچه ها لذت تمام رو از سفر بردن. در نهایت یه صحنه بامزه هم از روبرویی خواهر کائورو با بقیه داشتیم و اینکه از نبردنش به سفر شکایت میکرد. روی هم رفته حس دلچسب انیمه رو خیلی دوست داشتم، یک ترک آهنــگ خیلی زیبا هم به متن اپیزود اضافه شده بود که خیلی اونو دوست داشتم. بهرحال، با اینکه مدت زمان زیادی از زمان پخش انیمه گذشته ولی باز هم به راحتی جذب فضای انیمه شدم.

ظاهراً قراره در ماه بعدی یک مراسم خاص درباره انیمه برپا بشه و اعلامیه ای در مورد انیمه منتشر بشه. حس خیلی خوبی دارم که اون خبر، خبر تایید شدن فصل سوم انیمه ست. باید منتظر اون لحظه و منتشر شدن خبر بمونیم .. امیدوارم همینطور باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- سوار قطار بودن و رفتن به سمت اونیمیچی :



- رفتار بامزه پدر مائون :



- ناراحت شدن نوریه بعد از دیدن دفترچه نقاشی مائون :



- منظره های زیبای اردو :



+

نظرات 1 + ارسال نظر
razor007 28 تیر 1393 ساعت 19:27 http://warcraftIII-frozen.blogfa.com

خسته نباشی حبیب جان
وب جالبی داری
خیلی خوبه که تمام نوشته هات رو در یک وبلاگ جمع کردی
حیرت کردم
فقط حیف که بازدید خیلی کمی در قبال زحمتی که میکشی میشه
خلاصه که very nice

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد