M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Tom Waits - Clap Hands Lyrics

Tom Waits - Clap Hands Lyrics




--
-
Sane, sane, they're all insane,
Fireman's blind, the conductor is lame
A Cincinnati jacket and a sad-luck dame
Hanging out the window with a bottle full of rain
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands

Said roar, roar, the thunder and the roar
Son of a bi//tch is never coming back here no more
The moon in the window and a bird on the pole
We can always find a millionaire to shovel all the coal
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands

Said steam, steam, a hundred bad dreams
Going up to Harlem with a pistol in his jeans
A fifty-dollar bill inside a palladin's hat
And nobody's sure where Mr. Knickerbocker's at

Roar, roar, the thunder and the roar
Son of a bitch is never coming back here no more
Moon in the window and a bird on the pole
Can always find a millionaire to shovel all the coal
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands

I said steam, steam, a hundred bad dreams
Going up to Harlem with a pistol in his jeans
A fifty-dollar bill inside a palladin's hat
And nobody's sure where Mr. Knickerbocker's at

Shine, shine, a Roosevelt dime
All the way to Baltimore and running out of time
Salvation Army seemed to wind up in the hole
They all went to heaven in a little row boat
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands
Clap hands, clap hands, clap hands, clap hands





--
-

Baby Steps - Episode 20

Baby Steps - Episode 20

بعد از دیدن این اپیزود، انیمه حس تازگی خاصی واسم داشت و فکر میکنم واقعاً یک زنگ استراحت عالی بود. حس میکنم انیمه چنین زنگ تفریحی نیاز داشت و تونستیم کمی با مسائل حاشیه ای و مقدمه ای خوش بگذرونیم. مسائلی مثل پیشروی ماروئو در روند قدرتمندتر شدن بدنش و البته جشنواره فرهنگی مدرسه ـشون که خیلی بامزه پیش رفت. صحنه‌های بین ماروئو و ناتسو نقطه قوت نیمه دوم بودن و بلاخره بعد از مدت ها کمی به جریان رمنس بین دو کارکتر هم پرداختیم که همین پرداخت کوچولو هم بسیار راضی کننده بود. تا پیش از این و چند قسمت پیش، حریف اصلی ماروئو، تاکوما به نظر میرسید ولی با تموم شدن تورنمنت کاناگاوا و جز 4 نفر برتر شدن ماروئو، رفته رفته حریف های جالب جدیدی از راه رسیدن؛ حریف هایی مثل ایکه سوجی و نابائه که تو این اپیزود تاکوما رو شکست داد و قهرمان مسابقات سراسری شد.

هرچند مسابقه رو ندیدیم .. خیلی خوب میشد اگه یه بررسی از دید ماروئو روی مسابقه انجام میگرفت ولی شاید میخوان جلوه نابائه رو به صورت مرموز باقی بذارن که اونم زاویه دید جالبیه. بهرحال، ماروئو از پس تمرینات سخت دگرگون کردن بدنش بر اومده و حالا باید منتظر وارد شدن به جاده جدیدی باشیم. تو پیش نمایش از دیالوگ ها اینطور بر می اومد که، انگار قراره ماروئو با تاکوما مبارزه کنه ولی نباید دلمون رو به طولانی شدن مسابقه ـشون خوش کنیم چون با این روند سرعتی انیمه پیش بینی نوع پیشروی مسابقه غیرممکن ـه. البته از این روند سرعتی راضی ام و برام تفاوت خاصی ـه .. جریان رو جذاب کرده.

جنبه رمنس انیمه تو صحنه بین ناتسو و ای چان در جشنواره فرهنگی کمی تحرک پیدا کرد؛ خصوصاً از طرف ناتسو حس خوبی نسبت به قضیه دارم و میشه گفت که علاقه خاصی به ماروئو داره .. شاید هیچ کدوم هنوز از سطح این علاقه با خبر نباشن ولی نسبت به اکتشاف اون کنجکاو هستن و من که به عنوان بیننده اجازه این اکتشاف رو صادر میکنم .. فقط حیف که اپیزود زیادی باقی نمونده .. مهم نیست؛ بهرحال من که تصمیم به خوندن مانگا دارم و بعد از دیدن انیمه، حتماً جریان مانگا رو دنبال میکنم و البته، در کنارش نیم نگاهی به اخبار دارم و امیدوارم خبری که احتمالش خیلی کمه، منتشر بشه .. خبر تایید فصل دوم!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- خوشحالی ماروئو از قهرمانی :



- آره، ماروئو واقعاً روح ترسناکی نیست :



- ناتسو هم با این لباس درجه کاوایی بالایی داشت :



+



+

- درد عضله ماروئو خنده دار بود :



- از شات هایی که دوست داشتم :



- کی فکرشو میکرد که تاکوما راضی به اینکار بشه :

Diamond no Ace - Episode 44

Diamond no Ace - Episode 44

خب، همونطور که فکرشو میکردیم، این قسمت پایان بخش مسابقه بود و جریان به نفع سیدو پیش رفت؛ ساوامورا، ماکی رو اوت کرد و خوب پیش رفت و در ادامه کاواکامی هم به شکل خوبی مسابقه رو به اتمام رسوند. آنچنان تمرکزی روی کارکترهای سنسن نشد و به نظر من هم کشش تمرکز رو نداشتن. یعنی میشد ازشون گذشت و منتظر حریف های بعدی شد. حالا مسابقه فینال در راهه ولی قبل از اون باید مسابقه مربوط به ایناشیرو و ساکورازاوا رو ببینیم که فینالیست بعدی مشخص بشه. به نظر نمیرسه ایناشیرو ببازه ولی اگه باخت ایناشیرو ببینیم، شدیداً سوپرایز میشم. یک نکته دیگه اینکه، کم پیش میاد تیم سیدو به عنوان تماشاگر، بازی دیگه ای رو ببینه و ما به عنوان بیننده عادت داریم سیدو رو درون زمین ببینیم .. حالا تغییر فضای خوبی رو از این لحاظ شاهد خواهیم بود.

بعید میدونم مسابقه بین ایناشیرو و ساکورازاوا بیشتر از یک اپیزود طول بکشه و احتمالاً در همین اپیزود بعدی مسابقه ـشون به پایان برسه ولی بهرحال امیدوارم همین تک اپیزود متمرکز به بازی اونا هم خوب از آب در بیاد و دوباره بتونیم حرکات باحالی رو از می ببینیم. کارکتری که چشم ما بهش خیره ست و از طرف دیگه، ظاهراً ساکورازاوا یه کارکتر خوب داره که دیدن رقابتش در مقابل می باید جالب باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ترس ساوامورا از چوب خوردن توپش توسط ماکی :



- همچنان فُرم ساوامورا یکی از صحنه های باحال انیمه ست :



- کوروموچی هم آشنایی باحالی با واکانا داشت :



- پیش به سوی مسابقه بعدی :

Hanayamata - Ep 06

Hanayamata - Ep 06

خب با این اپیزود یک قدم دیگه به اجرای یوساکوی واقعی نزدیک تر شدیم؛ چقدر دیدن رابطه و سوتفاهم های بین نارو و باباش بامزه ست .. این اپیزود لحظه کوتاهی فکر کردم که حالا سوتفاهم بین ـشون برطرف میشه ولی خوشحالم که اینجور نشد. مطمئنم روز و اپیزودی میرسه که پدر نارو با رقصیدن نارو مواجه میشه و کاملاً غافلگیر میشه .. مسلماً لحظه دوست داشتنی ای برای این کارکتر از آب در میاد. اما واقعاً هم همونطور که پدر نارو میگفت، به نظر میرسه .. درسته که ما قبل از آشنایی با هانا، نارو رو زیاد ندیدیم ولی مشخصه که اونقدرها کارکتر اجتماعی نبوده؛ حاضر به دست زدن به فعالیت‌های مدرسه ای و غیره نبوده و حالا با ورود هانا و جذب شدن به سمت یوساکوی، نارو تبدیل به دختر دیگه ای شده. سالی سنسی بلاخره کوتاه اومد و حقیقتش اینه که، واقعاً اونقدر مهربونه که نمیشه ترسناک بودنش رو جدی گرفت؛ بلاخره متوجه شد که دخترها برای رقصیدن یوساکوی چقدر تلاش کردند و دارن انرژی میذارن و البته .. صحنه رقصیدن دخترها جلوی دانش آموزا تیر نهایی رو به سالی سنسی زد و اونو راضی کرد. سالی سنسی کارکتر فرعی محبوبی واسه منه و همیشه از دیدن صحنه‌هاش لذت میبرم.

آخر اپیزود با دادن خبر ناراحت کننده به یایا به پایان رسید؛ خبر اجازه پیدا نکردن/صلاحیت نداشتن باند یایا چان و جریانی که پیش اومد. همونطور که از پیشنمایش پیدا بود، اپیزود بعد با محوریت یایا دنبال میشه و جریان رو بیشتر و بهتر دنبال کنیم. صحنه‌های احساسی خوبی هم به چشم میخورد .. و به نظر میرسه که حالا یایا با تمام تمرکز در اختیار باشگاه رقص یوساکوی ـشون باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- این شات از هانا و حالتش رو به سالی سنسی واقعاً دوست داشتنی بود :



- رقص یوساکوی جلوی دانش آموزا :



- تشکر از سالی سنسی :



- این شات از نارو رو خیلی دوست داشتم :