M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Barakamon - Ep 06

Barakamon - Ep 06

کاوافوجی .. کیوسکه، به جزیره گوتو خوش اومدید. انتظارات من از حضور این دو کارکتر برای متفاوت کردن فضای انیمه تا حدود زیادی برآورده شد؛ از همون شروع ـشون بواسطه نارو صحنه صدف فروشی ـش، لحظات کمدی خوبی رو با هم دیدیم .. گیر دادن به خالکوبی کاوافوجی و جریان چندش آور بودن صدف ها واسه کیوسکه، آدرس گرفتن و بلاخره به جرم بچه دزدی گرفتار اهالی جزیره شدن ... همه و همه لحظات شیرینی تو فضای نیمه اول بود و تونستیم یک آشنایی کمدی وار با کاوافوجی و کیوسکه پیدا کنیم. دوبلوری کارکتر کیوسکه به دست Kaji Yuuki بود که واقعاً یک دوبلور خوش صداست و در کنار بامزگی‌های کارکترهایی مثل سنسی و یا نارو، هیروشی، میوا به خوبی خودشو جا داد. اگه شما هم مثل من این روزها Ao Haru Ride رو میبینید، با صدای این دوبلور در نقش کارکتر "مابوچی" آشنا هستید؛ یا مثلا، Black Bullet در فصل های اخیر و کارکتر "رنتارو" ... بهرحال نقش‌های معروف زیادی داره و نیازی به نام بردن ـشون نداریم. هر چند نقش کیوسکه بیشتر بود ولی کاوافوجی هم به عنوان دوست نزدیک سنسی حضور نصفه نیمه خوبی و لذت بخشی داشت و میتونه تو ادامه لحظات بهتری هم داشته باشه. دوبلوری کاوافوجی هم یک دوبلور عالی داره؛ Junichi Suwabe ، کسی ـه که در کنار Yuuki زوج دوبلوری سطح اولی رو برای دو نقش مهمان انیمه شکل میدن و من مشتاقانه منتظر شنیدن صداش در سری Fate/stay night جدید و کارکتر Archer هستم!

بهرحال از دنیای دوبلوری انیمه که بگذریم، همه چیز همچنان با لذت تمام به پیش میره؛ اینبار هینا به نسبت اپیزود قبل کمی کمرنگ تر شد ولی همون صحنه دلداری دادنش به سنسی کافی بود که درخشش لحظه‌ای همیشگیِ این کارکتر رو بار دیگه به اثبات برسونه .. حضورش کم هست ولی چیزی که ازش چیزی میبینیم، واقعاً بامزه، کودکانه و خنده داره. نارو اینقدر دوست داشتنی شده که هر لحظه از به تصویر کشیده شدن چهره ش، لبخند رو به لب من مینشونه؛ ذوق زدگی ـش در مقابل کارت ها و اون اشتیاق کودکانه در مقابل به دست گرفتن یه کارت چقدر بامزه بود. خوردن صدف، اون روی روستایی و دهاتی کارکترش رو به تصویر میکشه و حشره جمع کردنش یک روی دیگه از دنیای کودکانه ش رو به تصویر میکشه.





از طرف دیگه، در مورد موضوع اصلی و مهم اپیزود یعنی روبرویی سنسی با کیوسکه، انتظار داشتم سنسی با دیدن کیوسکه (در صورت شناختنش) واکنش شدیدتری نشون بده و اینقدر ساده و ریلکس با موضوع برخورد نکنه ولی برخوردش خیلی راحت تر از حالت همیشگیِ سنسی به نظر میرسید. روی هم رفته به نظر میرسه کاوافوجی برای تحریک کردن سنسی، کیوسکه رو با خودش همراه کرد؛ کیوسکه‌ی 18 ساله، سنسی رو الگوی خودش میدونسته و حتی دلیل خطاط شدنش، سنسی بوده. رفتار و برخورد این دو کارکتر در کنار هم عالی از آب در اومده بود؛ خصوصاً تیکه نقل قول کردن حرف های سنسی توسط کیوسکه و خجالتی که سنسی از شنیدن حرف های خودش میکشید. خوشحالم که سنسی در مقابل اصرار بقیه برای برگشتن به شهر مقاومت کرد و به این خوبی تونست با حضور کیوسکه در کنار خودش کنار بیاد.

صحنه‌هایی از مانگا :
نگاه باحال نارو به خالکوبی کاوفوجی :



+

نارو در کنار صدف فروشی و کیوسکه و کاوافوجی :



- خط خطی نارو روی دستش :



- لحظه ملاقات سنسی و کاوافوجی :





صحنه‌هایی از انیمه :

- اینجا نارو چه بامزه با خالکوبی کاوافوجی بازی میکرد :



- دلداری هینا به سنسی :



- و البته صحنه پرواز دادن موشک های کاغذی :



+

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد