M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 20

Baby Steps - Episode 20

بعد از دیدن این اپیزود، انیمه حس تازگی خاصی واسم داشت و فکر میکنم واقعاً یک زنگ استراحت عالی بود. حس میکنم انیمه چنین زنگ تفریحی نیاز داشت و تونستیم کمی با مسائل حاشیه ای و مقدمه ای خوش بگذرونیم. مسائلی مثل پیشروی ماروئو در روند قدرتمندتر شدن بدنش و البته جشنواره فرهنگی مدرسه ـشون که خیلی بامزه پیش رفت. صحنه‌های بین ماروئو و ناتسو نقطه قوت نیمه دوم بودن و بلاخره بعد از مدت ها کمی به جریان رمنس بین دو کارکتر هم پرداختیم که همین پرداخت کوچولو هم بسیار راضی کننده بود. تا پیش از این و چند قسمت پیش، حریف اصلی ماروئو، تاکوما به نظر میرسید ولی با تموم شدن تورنمنت کاناگاوا و جز 4 نفر برتر شدن ماروئو، رفته رفته حریف های جالب جدیدی از راه رسیدن؛ حریف هایی مثل ایکه سوجی و نابائه که تو این اپیزود تاکوما رو شکست داد و قهرمان مسابقات سراسری شد.

هرچند مسابقه رو ندیدیم .. خیلی خوب میشد اگه یه بررسی از دید ماروئو روی مسابقه انجام میگرفت ولی شاید میخوان جلوه نابائه رو به صورت مرموز باقی بذارن که اونم زاویه دید جالبیه. بهرحال، ماروئو از پس تمرینات سخت دگرگون کردن بدنش بر اومده و حالا باید منتظر وارد شدن به جاده جدیدی باشیم. تو پیش نمایش از دیالوگ ها اینطور بر می اومد که، انگار قراره ماروئو با تاکوما مبارزه کنه ولی نباید دلمون رو به طولانی شدن مسابقه ـشون خوش کنیم چون با این روند سرعتی انیمه پیش بینی نوع پیشروی مسابقه غیرممکن ـه. البته از این روند سرعتی راضی ام و برام تفاوت خاصی ـه .. جریان رو جذاب کرده.

جنبه رمنس انیمه تو صحنه بین ناتسو و ای چان در جشنواره فرهنگی کمی تحرک پیدا کرد؛ خصوصاً از طرف ناتسو حس خوبی نسبت به قضیه دارم و میشه گفت که علاقه خاصی به ماروئو داره .. شاید هیچ کدوم هنوز از سطح این علاقه با خبر نباشن ولی نسبت به اکتشاف اون کنجکاو هستن و من که به عنوان بیننده اجازه این اکتشاف رو صادر میکنم .. فقط حیف که اپیزود زیادی باقی نمونده .. مهم نیست؛ بهرحال من که تصمیم به خوندن مانگا دارم و بعد از دیدن انیمه، حتماً جریان مانگا رو دنبال میکنم و البته، در کنارش نیم نگاهی به اخبار دارم و امیدوارم خبری که احتمالش خیلی کمه، منتشر بشه .. خبر تایید فصل دوم!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- خوشحالی ماروئو از قهرمانی :



- آره، ماروئو واقعاً روح ترسناکی نیست :



- ناتسو هم با این لباس درجه کاوایی بالایی داشت :



+



+

- درد عضله ماروئو خنده دار بود :



- از شات هایی که دوست داشتم :



- کی فکرشو میکرد که تاکوما راضی به اینکار بشه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد