M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 24

Baby Steps - Episode 24

اپیزود قبل جوری تموم شد که فکر می کردم قراره یه بازی از ناتسو ببینیم و ... دیدیم! ولی به مدت یک دقیقه! فکر نمی کردم به این زودی جریان بازی رو تموم کنن و به سراغ ماجرای دیگه ای بریم ولی باید اعتراف کنم که بعد از 24 اپیزود این نحوه پیشروی Baby Steps رو دوست دارم و سوپرایز جذابی واسه منه. ناتسو با خوش فکری مسابقه خودش رو برد و خیلی سریع از کنار مسابقه ـش عبور کردیم. ادامه اپیزود جریانات جالبی رو دیدیم؛ از مربی آئویی که یک کارکتر خیلی خوب ـه (و به کارکترهای Space Brothers شباهت خاصی داره! ) شروع کردیم و لحظات آشناییِ خنده دار آئویی با ای چان رو دیدیم که خیلی واسم جالب بود. به نظر میرسه شگرد و روش های متفاوت این مربی می تونه راه و تفکر جدیدی برای ای چان به وجود بیاره. به جای تلاش مداوم و بیشتر و بیشتر کردن تمرینات، سبک تمرینی خاصی رو به ای چان تحمیل کرد .. اینکه هر کاری دلش می خواد انجام بده و ای چان هم با اینکه فکرش درگیر تمرین کردن واقعی بود، همینکارو کرد. باید ببینیم نتیجه این تمرین چی میشه و چقدر وقت داریم به این موضوع بپردازیم!

تو ادامه کاگیاما باز هم در عالم رفاقت خوش درخشید و کاری کرد که ماروئو بتونه با ناتسو قرار بذاره. البته بعداً مشخص شد که نیت خاصی از این جریان داره و یه ذره به خودش مرتبط میشه (ساساکی!) ولی خب، بهرحال قرار رو برای ماروئو ترتیب داد که ما رو به اپیزود بعد متصل می کنه. مطمئنم اپیزود بعد هم وقت زیادی صرف صحنه های قرار نمیشه و با یک سناریوی مرتبط به تنیس انیمه رو به پایان می رسونیم ولی بهرحال، دیدن صحنه قرار بین ناتسو و ایچیرو از شروع فصل خواسته من بوده و خوشحالم که انیمه در جذاب ترین لحظات داره تموم میشه. انیمه تو اوج با ما خداحافظی میکنه و مگه من میذارم داستان از خاطرم بره؟! حتماً به سراغ مانگا میرم .. این انیمه یکی از بهترین انیمه های چند فصل اخیر واسه من بود و واقعاً از دیدنش لذت بردم. کمتر پیش میاد بعد از دیدن انیمه ای به فکر خوندن مانگا بیافتم ولی Baby Steps یه کار متفاوت بود و فقط امیدوارم که سطح جذابیت مانگا هم به اندازه انیمه بالا باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ناتسو در حال تنیس بازی کردن واقعاً جذاب ـه :



- لحظات خنده دار بین مربی آئویی و ماروئو :



+



- وقتشه بریم سر قرار!

Diamond no Ace - Episode 48

Diamond no Ace - Episode 48

کش پیدا کردن یک مقدمه .. این خاصیت خوب یک انیمه بلنده! و خب، چون مسابقه فینال در راهه، مسلماً مقدمه بازی، طولانی تر از مقدمه های قبلی شده و داریم چیزای جالب و کنجکاو کننده ای رو می بینیم. خوشبختانه مربی تیم ایناشیرو هم کم کم معرفی شد و علاوه بر افتخارات جالبش، شخصیت خیلی خوبی داره .. خوش فکر به نظر میرسه و یک حریف عالی برای مربی کاتائوکا .. باید ببینیم تو جدال بین این دو مربی، کدوم استراتژی بهتری پیاده می کنه و کدوم می تونه از لحاظ تاکتیک چیدن بهتر عمل کنه. بهرحال مسابقه فینال نزدیک ـه و چیزی به رفع شدن این علامت سوال باقی نمونده. و مسلماً عملکرد بازیکن ها در بازی، نقش اصلی جریان رو دربر میگیره که باید ببینیم چقدر بازیکنای سیدو و ایناشیرو خوب عمل می کنن و جریان بازی چقدر بین دو تیم پاس کاری میشه.

همونطور که از اسم اپیزود پیدا بود (در خوابگاه ... ) ، بیشتر جریان اپیزود در خوابگاه های دو تیم گذشت و صحبت‌های مربی ها و روحیه دادن تانبا به بقیه پیچرها هم جز نکات مثبت اپیزود بود. صحنه‌هایی از کریس، ایساشیکی و منیجرها، فورویا و ... دیدیم ولی شاید بحث برانگیز ترین صحنه، صحنه خروج ریوسکه از کنار کوروموچی بود .. اینکه به اون حالت لنگ از اتاق بیرون رفت و متوجه شدیم که بله! ریوسکه مصدوم شده! ظاهراً هنوز بقیه از موضوع بی خبر هستن و کنجکاوم بدونم مربی کی از موضوع با خبر میشه .. بهرحال تمرینات ریو رو می بینه و بعیده که از چشمش دور بمونه! ضدحال عجیبی برای تیم سیدویی ـه که باید تمام توان خودش رو در اختیار داشته باشه و مسلماً در روند بازی تاثیر خاصی می ذاره. باید منتظر برملا شدن مصدومیت ریو باشیم.

سه تا شات راندوم از فضای اپیزود :



+



+

Yama no Susume S2 - Ep 09

Yama no Susume S2 - Ep 09

بلاخره رویا و خواسته صعود به کوه فوجی داره عملی میشه؛ اونم به شکلی فوق العاده دوست داشتنی! حتی کوچکترین لحظات صعودشون بامزه ست. اینکه آئویی نیمه راه خسته شده و خمیازه می کشه ولی هنوز هم از اینکه این همه راه رو اومده، خوشحاله، نکته جالبی در مورد آئویی ـه. اون همیشه وقتی به قله میرسه، نتیجه زحماتش رو می بینه و از خوشحالی خستگی خودش رو فراموش می کنه. تو این مسیر فوجی چیزای جالبی رو به چشم دیدیم؛ مثل اسب ها، اداره پست تو ایستگاه مربوط به کوه و انواع کلبه ها و ... اون جریان مربوط به نشونه زدن روی چوب هم خیـــــــلی جالب بود و واقعاً دوست داشتم. داشتن یه یادگاری از صعود به کوه فوجی چیز جذابی ـه و خوشحالم که چنین موضوع جزیی ولی زیبایی به تصویر کشیده شد.

به نظر میرسه به جز آئویی، بقیه به خوبی در حال صعود هستن و مشکلی از لحاظ خستگی و کم آوردن ندارن. چند ایستگاهی رو طی کردن و تقریباً دیگه به قله نزدیک شدن. باید ببینیم قسمت بعد به قله میرسن یا نه. فکر کنم به اندازه کافی جریان مرتبط به کوهنوردی هم داشتیم .. از توضیح ایستگاه ها تا جریان مریضی ارتفاع و البته اون محافظ نوک باتوم کائده که از جا در اومد و یه صحنه بامزه از اون نوک های ریخته شده روی زمین با هم دیدیم! بهرحال، کوهنوردی بچه ها تو کوه فوجی دلچسب به پیش میره و خیلی به من خوش می گذره!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- کاری آتشفشانی هیناتا بامزه بود :



- من موندم کدوم کاوایی تره! عروسک ـه یا کوکونا؟!



- چوب مسافری که روش نشونه های کلبه کوه رو میزدن :



- یه منظره جالب از مسیری که طی کردن :

Elysian Fields - Alms for Your Love Lyrics

Elysian Fields - Alms for Your Love



--
-

Sitting in your dark room
I don't take much space
I tilt my head toward the moonlight
That you might look at my face
Just like the crow
Waiting for your crumbs
One would go so far
Yet not far enough
Alms for your love
Alms for your love
Some would go so far
Yet not far enough
Tie back the wind
Tie back the sea
I'm going on a journey
To meet my destiny