M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 24

Baby Steps - Episode 24

اپیزود قبل جوری تموم شد که فکر می کردم قراره یه بازی از ناتسو ببینیم و ... دیدیم! ولی به مدت یک دقیقه! فکر نمی کردم به این زودی جریان بازی رو تموم کنن و به سراغ ماجرای دیگه ای بریم ولی باید اعتراف کنم که بعد از 24 اپیزود این نحوه پیشروی Baby Steps رو دوست دارم و سوپرایز جذابی واسه منه. ناتسو با خوش فکری مسابقه خودش رو برد و خیلی سریع از کنار مسابقه ـش عبور کردیم. ادامه اپیزود جریانات جالبی رو دیدیم؛ از مربی آئویی که یک کارکتر خیلی خوب ـه (و به کارکترهای Space Brothers شباهت خاصی داره! ) شروع کردیم و لحظات آشناییِ خنده دار آئویی با ای چان رو دیدیم که خیلی واسم جالب بود. به نظر میرسه شگرد و روش های متفاوت این مربی می تونه راه و تفکر جدیدی برای ای چان به وجود بیاره. به جای تلاش مداوم و بیشتر و بیشتر کردن تمرینات، سبک تمرینی خاصی رو به ای چان تحمیل کرد .. اینکه هر کاری دلش می خواد انجام بده و ای چان هم با اینکه فکرش درگیر تمرین کردن واقعی بود، همینکارو کرد. باید ببینیم نتیجه این تمرین چی میشه و چقدر وقت داریم به این موضوع بپردازیم!

تو ادامه کاگیاما باز هم در عالم رفاقت خوش درخشید و کاری کرد که ماروئو بتونه با ناتسو قرار بذاره. البته بعداً مشخص شد که نیت خاصی از این جریان داره و یه ذره به خودش مرتبط میشه (ساساکی!) ولی خب، بهرحال قرار رو برای ماروئو ترتیب داد که ما رو به اپیزود بعد متصل می کنه. مطمئنم اپیزود بعد هم وقت زیادی صرف صحنه های قرار نمیشه و با یک سناریوی مرتبط به تنیس انیمه رو به پایان می رسونیم ولی بهرحال، دیدن صحنه قرار بین ناتسو و ایچیرو از شروع فصل خواسته من بوده و خوشحالم که انیمه در جذاب ترین لحظات داره تموم میشه. انیمه تو اوج با ما خداحافظی میکنه و مگه من میذارم داستان از خاطرم بره؟! حتماً به سراغ مانگا میرم .. این انیمه یکی از بهترین انیمه های چند فصل اخیر واسه من بود و واقعاً از دیدنش لذت بردم. کمتر پیش میاد بعد از دیدن انیمه ای به فکر خوندن مانگا بیافتم ولی Baby Steps یه کار متفاوت بود و فقط امیدوارم که سطح جذابیت مانگا هم به اندازه انیمه بالا باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ناتسو در حال تنیس بازی کردن واقعاً جذاب ـه :



- لحظات خنده دار بین مربی آئویی و ماروئو :



+



- وقتشه بریم سر قرار!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد