M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Kiseijuu: Sei no Kakuritsu - Ep 01

Kiseijuu: Sei no Kakuritsu - Ep 01

Madhouse باز هم برگشته و باز هم عالیه! قبل از دیدن انیمه امیدوار بودم، کار به همون اندازه که ازش تعریف و تمجید میشه، درگیر کننده و زیبا باشه و البته .. سانــسورهایی که درش انجام می گیره، به اندازه سانـسورهای کارهای با پتانسیل چند فصل اخیر نباشه و خوشبختانه به نظر میرسه این دو توقع من تو همین اپیزود اول به خوبی برآورده شدند و بخاطر همین موضوع نسبت به انیمه کاملاً خوشبین شدم. انیمیشن در سطح بسیار خوبی بود و Madhouse مثل همیشه از لحاظ انیمیشن چیزی کم نذاشته. کارکترهای اصلی، خیلی خوب هستند و خصوصاً شک هایی که در مورد انگل داستان "میگی" داشتم، از بین رفت .. واقعاً کنجکاو کننده رفتار می کنه و دوست دارم بیشتر با رفتار و خصوصیات اون آشنا بشم. لحظاتی که وارد حالت خواب میشد، کمی بامزه بود ولی فضا و چهره تاریکی که از انگل های دیگه به تصویر کشیده شد، باعث شد که نسبت به بامزگی میگی زیاد روی خوشی نشون ندم. چیزی که مشخصه اینه که، میگی برای بقای خودش حاضر شده با شینچی همکاری داشته باشه و البته هنوز آنچنان شناخت زیادی از خودش نداره .. مسلماً دیدن ادامه مسیر و اینکه در ادامه چه تغییراتی در رفتار میگی خواهیم دید، جذاب خواهد بود.

روی هم رفته به عوان اپیزود اول عالی بود و احتمالاً یکی بهترین اپیزودهای فصل پاییز برای من بود. دوبلورهای عالی، موسیقی درگیر کننده، حس مرموز داستان، فضای تاریک و ... نکات خوب زیادی وجود داره. در نهایت، دوست دارم به این هم اشاره کنم که، کمی در مورد فضای مدرسه ای و کارکترهای دختری که معرفی شد، کنجکاو هستم و دوست دارم بیشتر فضای مدرسه انیمه رو ببینم که مطمئنم در اپیزودهای آینده بهش پرداخته میشه.

--
-





Denki-Gai no Honya-san - Ep 02

Denki-Gai no Honya-san - Ep 02

می خواستم با دیدن اپیزود دوم قالب کلی انیمه رو بیشتر متوجه بشم و درک کنم و حس می کنم این اپیزود ذهینت مثبتی رو برای من به وجود آورد .. اپیزود رو دوست داشتم. بخاطر جریان مسابقه، حس سرگرم کنندگی خیلی خاصی تو اپیزود وجود داشت که هر لحظه ش رو دیدنی کرده بود و کارکترهای ناز و کاوایی انیمه هم هر کدوم در نوع خودشون بامزه رفتار می کردن. هنوز بجز هیو و سنسی، رابطه اسمی خوبی با کارکترهای دیگه پیدا نکردم ولی از لحاظ چهره ای و رفتاری، ویژگی های منحصر بفرد هرکدومشون به خنده دار کردن صحنه ها کمک می کنه .. مثلاً جریان زامبی خنده دار بود و جز صحنه های محبوبم از این اپیزود بود و یا اون جنگ آب یه سری صحنه ناخوشایند پسرانه ( ) و یه سری صحنه های بامزه دخترانه داشت.

روی هم رفته، اگه همینطور ادامه بده، من هر هفته از دیدنش لذت می برم و از دیدنش راضی خواهم بود.

پ ن : ED همچنان بامزگی خاصی داره.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- "من زامبی نیستم" .. چرا هستی، چقدر هم بهش می اومد :



- هیو باید تصمیم خودش رو بگیره! یا چشماش رو کامل بپوشونه یا کلاً نپوشونه!



++

Shigatsu wa Kimi no Uso - Ep 01

Shigatsu wa Kimi no Uso - Ep 01

استارت خیلی خوبی بود و اپیزود حسابی دلچسب پیش رفت. اولین چیزی که در مورد انیمه دوست داشتم، حضور Sakura Ayane بود که صداش رو خیلی دوست دارم و یکی از دوبلورهای زن محبوب منه. نقش سوباکی رو بسیار دوست داشتنی کرده و از الان میدونم نگاه من به کارکتر سوباکی، نگاهی خاص خواهد بود. ضمن اینکه باقی دوبلورها هم در سطح خیلی خوبی قرار داشتند و نیازی به اشاره بهشون نداریم. وقتی تریلر رو می دیدم، صحنه آشنایی ـمون با کائوری خیلی زیبا به نظر میرسید و دوست داشتم هر چه زودتر در قالب انیمه هم اونو ببینم و میشه به راحتی گفت که این صحنه، بهترین صحنه اپیزود اول بود. موسیقی و لحظات زیبای اجرا با بچه کوچولوها یه لحظه معصوم و زیبا رو شکل داده بود و دیدن چهره کوسی هم در نوع خودش جالب بود. البته بعدش با یه منحرف اشتباه گرفته شد و سوتفاهم بامزه ای پیش اومد که یه روی متفاوت از کائوری رو واسه ما به تصویر کشید .. شما رو نمی دونم ولی من دوست دارم کمی بیشتر از این روی قاطی کرده ی کائوری ببینم و احتمالاً هم در ادامه انیمه این چهره کائوری رو بیشتر خواهیم دید.

کمی فضای مدرسه رو دیدیم، کمی از گذشته کوسی، کمی هم با کارکترهای فرعی آشنا شدیم و روی هم رفته میشه گفت شروع همه چیز در خودش داشت و اکثر قسمت های مهم داستانمون پوشش داده شد و حالا باید منتظر شکل گرفتن داستان اصلی و پیشروی رابطه بین کائوری و کوسی باشیم. از بقیه نکات مثبت انیمه، جا داره به انیمیشن هم اشاره کنم که سطح خیلی خوبی داشت و خصوصاً لحظات کلوز آپ خیلی جالبی رو در زاویه های دوربین انیمه دیدیم و فکر می کنم باز هم تصاویر و زاویه های زیباتری در راه خواهد بود و از الان مشتاق دیدن اون لحظات هستم. بهرحال، جلوه های تصویری انیمه عالیه .. حتی برگ های ساکورایی که روی زمین چرخ می خورن، جلوه خوبی رو وارد چشم بیننده می کنند و حس خوبی درموردشون دارم.

OP و ED احتمالاً تا این لحظه، جز بهترین های فصل واسه من باشند و خصوصاً OP به راحتی بهترین OP فصل برای من هست و خیلی اونو دوست داشتم .. مطمئنم هر هفته این OP رو با لذت تمام تا آخرین ثانیه نگاه می کنم و رد کردن OP جز گزینه های انتخابی من نخواهد بود.

شروع .. عالی بود .. ادامه ...؟! منتظر هفته بعد می مونم!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- سوباکی لحظات خاص و جالبی تو اپیزود اول داشت :



- لحظه اجرای کائوری و رسیدن کوسی :



+



- این صحنه هم خیلی بامزه بود :

Yama no Susume Season 2 - Ep 11

 Yama no Susume Season 2 - Ep 11

بلاخره کوهنوردی، صعود به فوجی به آخرین لحظات خودش رسیده؛ آئویی نتونست به قله برسه .. نتونست طلوع آفتاب رو از روی قله تماشا کنه و حتی بار فشار مریضی ارتفاع روی اون اینقدر زیاد بود که به فکر خستگی از کوهنوردی افتاد و معلوم نیست این احساس چه تاثیری روی داستان انیمه خواهد گذاشت. اما از طرف دیگه، هیناتا و کوکونا چان حسابی با انرژی به قله رسیدن و در کنار یک عالمه آدم دیگه به تماشای طلوع زیبای آفتاب پرداختند. لحظه واقعاً زیبایی بود و روی هم رفته لوکیشن های کوه فوجی همونقدر که دوست داشتیم، دیدنی بودند. شنیدن جملاتی مثل "انگار داریم تو آسمون قدم می زنیم" از زبون کوکونا چان یکی از لحظات مورد علاقه من بود و البته صختع صحبتش با آقا اسبه هم شدیداً بامزه بود .. بیچاره اسبه هم یه دمی برای کوکونا چان تکون داد.

تو ادامه آئویی با مادرش تماس گرفت و با بی حالی تمام یه خبری از خودش بهشون داد و به نظر میرسه این بی روحیه بودن آئویی تو اپیزود بعد هم ادامه پیدا کنه. باید ببینیم هیناتا و بقیه برای سرحال کردن دوباره آئویی و انگیزه دادن دوباره واسه کوهنوردی به اون، چه نقشه ای میریزن. به نظر میرسه بازم به کوه فوجی برمی گردیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- لحظات زیبای بین هیناتا و آئویی .. تماشای طلوع آفتاب از روی قله فوجی :



+



- استراحت بین راهی آئویی و کائده .. کائده چقدر پرانرژی بود :



- این زوج خارجی هم عالی بودن. خیلی ازشون خوشم اومد :



- کوکونا چان و حرف زدن با آقا اسبه :