M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Haikyuu - Episode 24

Haikyuu - Episode 24

از بین تمام اتفاقاتی که فکر می‌کردم، تمام سناریوهایی که درون ذهنم تصور می‌کردم، باخت کاراسونو تنها اتفاق و سناریویی بود که کمترین احتمال رو بهش می دادم. چقدر عالی به سمت این باخت رفتیم! البته از باخت کاراسونو ناراحتم و دیدن صحنه گریه و ناراحتی هر کدوم از کارکترها به شکلی منو درگیر خودش کرد ولی پرداخت داستانی عالی این اپیزود انکار نشدنی ـه. با تمام وجود آماده دیدن برد کاراسونو و فریادهای کاگیاما، شویو، تاناکا، دایچی، آساهی، نیشینویا و ... بودم! چقدر خوب غافلگیر شدیم .. لحظه به زمین خوردن توپ آخر و باخت کاراسونو جز معدود لحظات چند هفته اخیر بود که منو کاملاً متعجب و بهت زده کرده بود. با تصور اینکه داریم به اپیزود آخر انیمه میرسیم، به این فکر می کردیم که حالا کاراسونو یه برد عالی میاره و فصل بعد ادامه بردهاشونُ دنبال می کنیم ولی ظاهرا پادشاه کبیر رو نمیشه به این آسونیا شکست داد.

لحظاتی که کاگیاما در حالت پادشاهی نشون داده میشد، مثل همیشه خیلی زیبا و جذاب بود؛ اینکه چطور تاج خودش رو پشت سرش رها کرد و واقعاً هنرمندانه اون صحنه رو به تصویر کشیده بودن .. چیزی که حس می کنم تصویرش در فضای مانگا زیباتر هم هست و دوست دارم برای دیدن این صحنه هم که شده، این چپتر از مانگا رو بخونم. بهرحال، پادشاه کبیر، پادشاه نجیب رو شکست داد ولی این باخت چیزی از ارزش های کاراسونو کم نمیکنه! جمله ـم خیلی کلیشه ای ـه ولی خب .. واقعاً همینطوره. کاگیاما از شروع اپیزود اول تا به اینجا تغییر شخصیتی فوق العاده ای داشت و از یک بازیکن مغرور به چنین بازیکن متمایل به کار تیمی‌ای تبدیل شد. شویو هم به شکل خودش پیشرفت کرد و در کنار کاگیاما به خوبی درخشید.

مسلماً اپیزود آخر هم دیدنی ـه. جدا شدن از این حس باخت بزرگ و روحیه دوباره پیدا کردن و دیدن مسیر پیش روی خودشون ... می تونه پایان بندی جالبی واسه سری باشه و البته، فصل دوم که از راه برسه، مطمئناً کاراسونو بهتر از اینها ظاهر میشه و حتی شاید بتونن دوباره با اویکاوا بازی کنند. بلاخره روز شکست خوردن اویکاوا هم فرا میرسه .. فقط باید منتظر اون روز باشیم اما فعلاً، ابهت پادشاه کبیر درون زمین بازی بی نظیر بود و حسابی از دیدن لحظات پادشاهی اویکاوا لذت بردم!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- از صحنه‌های خاص اویکاوا :



- تعجب کاگیاما از دیدن چهره متفاوت هم تیمی های قدیمی ـش جالب بود :



- از صحنه‌های تشبیه زیبای کاگیاما به پادشاه :



- شوکه شدن هیناتا و کاگیاما از باخت ـشون :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد