M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Haikyuu - Episode 25

Haikyuu - Episode 25

عالی بود. قبل از دیدن اپیزود 25 با خودم فکر می کردم، اگه اپیزود 24 ، آخرین قسمت انیمه میشد، چقدر پایان بندی داستان ـمون عجیب میشد. باخت تلخی که در مقابل آئوبا جوسای آوردن .. صبر کردن برای رسیدن فصل دومی که قرار باشه به برگشت روحیه کاراسونو بپردازه ولی خب .. خوشبختانه 24 ، اپیزود آخر داستان نبود و تونستیم با وارد شدن به دنیای انیمه تو اپیزود 25 ام، روحیه گیری دوباره کاراسونویی ها رو با هم ببینیم! اینکه چطور از اشک ریختن موقع غذا خوردن به فریاد های "ما میتونیـــم" و "پیش به سوی تورنمنت بهار" تغییر حالت دادن. چهره تیم دوباره رنگ و رو گرفت .. تخلیه روانی شویو و کاگیاما به راحتی یکی از بهترین صحنه های انیمه واسه من بود؛ فریادهاشون .. به راحتی حس بد باختی که داشتند رو بهم منتقل کرد و یه جورایی دلم می خواست منم کنارشون باشم و باهاشون به داد و فریاد ادامه بدم! بهرحال هر جور شده، از کنار این لحظات دردناک گذشتیم و حالا وقتشه .. وقت اینکه چشم به تورنمنت بهار بدوزیم و لحظات رویایی ای رو برای کاراسونو تصور کنیم.

فصل دوم از راه میرسه .. من در این موضوع شکی ندارم اما کی؟! شاید 2015 .. نمیدونم! بهرحال دوست دارم درباره اینکه تو اون فصل چه اتفاقاتی می افته فکر کنم؛ اینکه کاراسونو از این تورنمنت تا تورنمنت بهار چقدر بهتر تمرین می کنه و چه تاکتیک های جدیدی از طرف مربی به بازیکن‌ها داده میشه .. چه حرکات ترکیبی جدیدی بین کاگیاما و شویو خواهیم دید. و البته تیم های حریف هم به راحتی جذابیت خاص خودشونُ دارند .. خصوصاً آئوبا و شیراتوریزاوا که از الان ابهت خاص خودشونُ پیدا کردند و برامون جا افتادن. بهرحال باید منتظر خبرهای جدید در مورد انیمه باشیم .. شاید بعد از قسمت ویژه ای که قراره براش پخش بشه، خبری بشه و از ادامه ای برای انیمه با خبر بشیم .. باید منتظر موند و دید.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ناراحتی‌های جالب اپیزود :





- و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد