M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Terra Formars - Ep 01

Terra Formars - Ep 01

قبل از شروع به دیدن انیمه، نظرات رو چک کردم و اکثراً از سانســور بد انیمه صحبت کردن. با خودم فکر کردم حتماً نیمی از فضای انیمه به طرز بدی سانـسور شده .. یاد خاطره سانـسور بد Tokyo Ghoul افتادم ولی اینطور نبود و اصلاً در حدی که گفته شده، سانــسور بد نبود و راحت تونستم اپیزود اول رو دنبال کنم. نکته جالب و اولی که به ذهنم رسید، پرداخت خوب جریان داستانی بود و اینکه یک راست به سراغ صحنه‌های اکشن و سوسک ها نرفتیم. حس می کنم اپیزود اول روند خوبی داشت و کم کم می تونه ما رو برای لحظات بهتری آماده کنه .. مقدمه سازی خوبی رو دیدیم. دیالوگ‌های خاصی و خیلی خوبی در لحظات اپیزود به زبون آورده میشد که جز نکات مثبت بودن، خصوصاً اواخر اپیزود با پیش کشیده شدن بحث ویروس، سوسک ها و مبارزه بین انسان‌ها و سوسک‌ها و اینکه "هر کدوم از این گونه‌ها باقی بمونه، حشره واقعی ـه" جذابیت خاصی به پایان بندی اپیزود داد.

معرفی کارکتر آکاری تو نیمه اول شکل گرفت. آنچنان طرفدار صحنه مبارزه ش با خرس نبودم ولی دوست دارم بیشتر با کارکترش آشنا بشم! به عنوان نگاهی اولیه، کارکتر بدی به نظر نمیرسه و حس می کنم میشه کم کم بهش علاقمند شد. شاید بزرگترین سانـسور مربوط به اپیزود تو صحنه مبارزه آکاری با خرس انجام گرفته بود. جایی که آکاری برتری مبارزه رو به دست می گیره و وقتی ورژن مانگا رو چک کنید، تفاوت رو با ورژن سانـسور شده متوجه میشید.

terra-formars-3968075.jpg


روی هم رفته، از سانـسور ناراضی نبودم .. (شاید بعدها بدتر بشه، نمیدونم ولی برای شروع، قابل تحمل بود.) ، موسیقی رو باید بیشتر بشنوم، کارکترها باید بهتر معرفی بشن و ... اما چیزی که معلومه اینه که پتانسیل داستانی خیلی خوبی پیش روی ماست .. مطمئناً ارزش دنبال کردن رو داره و منتظر دیدن اپیزودهای بعدی می مونم. کنجکاوم نظر مانگا خون های این اثر رو در موردش بشنوم و ببینم چقدر لحظات شروع داستانی سریع پیش برده شده و چقدر از محتویات مانگا ندیده گرفته شده. بهرحال به عنوان یک انیمه بین، راضی بودم و همونطور که گفتم، فکر می کنم در آینده بهتر میشه.

[Negative اوپای! Lol]

صحنه‌هایی از اپیزود :

- آکاری در جریان مبارزه با اون خرس :



+





- نمایی از کارکترهای دیگه ای که دیدیم :



- آدولف به نظر کارکتر جالبی میرسه .. منتظر بیشتر آشنا شدن باهاش هستم :



- این لحظه هم خیلی جالب بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد