M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Barakamon - Ep 12

Barakamon - Ep 12

و اینم وداع ما با نارو و سنسی! وداعی که برای اونا وداع نبود و دیداری تازه بود؛ دیداری که با برگشتن سنسی به وقوع پیوست و لبخند رو دوباره بر روی لب بچه های جزیره گوتو نشوند. شاید بهتره ما هم لبخند بزنیم و بابت تموم شدن این اثر زیبا ناراحت نباشیم .. بهرحال این سری تونست حس لذبخش کودکانه رو دوباره وارد ذهنمون کنه و برای من که بارها در طول فصل گذشته حس لحظات نوستالژیک زیبایی رو زنده کنه. چقدر خوشحالم که امیدواری های قبل از شروع فصل من نسبت به این انیمه به ثمر نشست و به اون اندازه که فکر می کردم ... نه حتی بهتر از اون چیزی که فکر می کردم، خوب بود. محبوبیت سری غیرقابل انکاره .. بدلیل کمبود وقت نتونستم در مورد تمام اپیزودها بنویسم ولی بارها به صورت ناخودآگاه اپیزودی که قبلاً دیدم رو پلی می کردم و یک صحنه خاص رو دوباره مرور می کردم. لحظاتی از نارو، هینا، سنسی .. هر کدوم به شکلی واسم دوست داشتنی بودن و بدون شک بهترین انیمه فصل واسه من بود.

قسمت های آخر یک کارکتر فرعی عالی داشتیم .. مادر سنسی به جمع ـمون اضافه شده بود و حسابی هم خنده دار بود. مشت زدن های مداومش به دا چان و چهره کاملاً جدی پدر سنسی در مقابل اون مشت ها یکی از صحنه‌های مورد علاقه ـم از اپیزود بود .. حرف نداشت. خیلی خوب میشه اگه مادر سنسی بتونه با نارو ملاقات کنه .. می تونه به راحتی یکی از بهترین لحظات داستان بشه. البته انیمه تموم شد و باید اون اتفاق رو به مانگا واگذار کنیم .. یا شاید فصل دومی که در آینده تایید میشه. هر چند محبوبیت سری بالا بود ولی فکر کنم فعلاً محتوای کافی برای داشتن یک فصل دوم نداریم و باید بیشتر از اینها منتظر بمونیم. بهرحال، خیالات مربوط به اتفاقات آینده سری رو پشت سر می ذارم و همچنان با دنیای انیمه و مانگا خوش می گذرونم.

هر چقدر از خوشی این انیمه صحبت کنم، باز هم چیزایی باقی می مونه .. شما هم کنار من بودید و از دیدنش لذت بردید .. پس لازم نیست زیاد ازش چیزی بگم و با یک حس خوب و راضی از فصل تابستون بیرون میام و در طول فصل پاییز گاهی به خاطره خوب انیمه فکر می کنم و امیدوارم در آینده موقعیتش پیش بیاد تا دوباره برگردم و انیمه رو مرور کنم .. ببینم و باز هم شیرینی کار رو تجربه کنم.

--
-





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد