M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Karen Senki - Ep 01

Karen Senki - Ep 01




بهتر از چیزی بود که فکر می کردم.

اپیزود اول نکات مثبت خوبی داشت که توجه من رو به خودش جلب کرد. مثل رابطه کارن و خواهرش زیبایی خاصی داشت، ربات SEEK و لحظات اولیه انیمه خیلی خوب تونست من رو جذب دیدن اپیزود اول کنه و حس می کنم SEEK هر چند حضورش کوتاه بود ولی یک جذبه خاص رو برای شروع اولیه انیمه به وجود آورده بود. تو ادامه هم لحظات اکشن جالبی رو با این فضای گرافیکی انیمه شاهد بودیم و فکر می کنم به نسبت چیزی که از ربات ها و صحنه های اکشن انتظار داشتم، لحظات بهتری رو دیدم .. خصوصاً حرکات کارن می تونه در ادامه جذاب تر هم بشه. روی هم رفته به عنوان یک انیمه 10 دقیقه ای، تونست من رو سرگرم کنه و امیدوارم هفته های بعد بجای اُفت کردن، پیشرفت کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد