M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Denki-Gai no Honya-san - Ep 01

Denki-Gai no Honya-san - Ep 01

بامزه بود. با انتظار بالایی به سراغش نرفتم و حس می کنم که برای شروع بدک نبود .. می تونه تو اپیزودهای بعدی سرگرم کننده تر بشه. شوخی‌های انیمه بگیر و نگیر داره و خیلی وقت ها بی نتیجه می مونه و نمی تونه به هدفی که قرار بوده برسه، دست پیدا کنه و بیننده رو جذب خودش کنه اما فضای مانگایی انیمه پرداخت خوبی داره و دیالوگ های مانگایی و تمرکز مانگایی بسیار خوبی در فضای انیمه به چشم می خوره. ظاهر کارکترها گاهی دوست داشتنیه و گاهی هم شکل عجیبی پیدا می کنند که شاید بخاطر انیمیشن انیمه زیاد ایرادی بهش وارد نباشه و یه جورایی طبیعی به نظر برسه. (مثلاً شکل دندون یکی از کارکترهای فرعی خیلی واسم عجیب بود!) اما در مورد داستان این اپیزود، راستش تو نگاه اول فکر می کردم تمرکز اصلی بین کارکترهای دختر روی کارکتر هیو باشه ولی انگار حداقل تو شروع داستان، سنسی (سان!) بیشتر به چشم اومد و تمرکز داستانی اولیه روی اون بود. دست و پنجه نرم کردنش با خستگی ناشی از کار روی مانگا خصوصاً وقتی وارد حالت بچگونه ش میشد، دیدنی بود. اینکه چطور دست و پا میزد و مثل بچه ها روی زمین قل می خورد، خنده دار بود و شاید یکی از اون شوخی های "بگیر" اپیزود برای من، همین قل خوردن سنسی روی زمین و شکایتش بابت خواب نداشتن بود.

اومیو تا اینجای انیمه یه کارکتر پسر سوپر معمولی بود و حس می کنم هر کارکتر دیگه ای جای اون حضور داشت هم می تونست منو راضی کنه و چیز خاصی از خودش ارائه نداد. شاید تنها نکته مثبت کارکترش، دوبلورش باشه که اونم قبل از شروع انیمه ازش آگاه بودم و می دونستم که Ohsaka Ryota کار خوبی انجام میده. از بین بقیه دوبلورها هم، Tsuda Minami (سنسی) در سطح خوبی دوبلوری کرده بود و به نظر میرسه این کارش به نسبت Momo Kyun Sword که فصل قبل گویندگی کرد، بیشتر به چشم بیاد. بهرحال این دوبلور همچنان بخاطر Yuru Yuri یکی از دوبلورهای محبوب منه و دید خاصی به کارکتر سنسی خواهم داشت.

یک سری کارکترهای فرعی هم درون انیمه دیدیم که باید منتظر تمرکز روی اونا باشیم و به نظر میرسه پتانسیل کارکتر فرعی انیمه در سطح خوبی باشه .. هر کدوم از این کارکترها قراره سلیقه و ذائقه مانگایی خاصی داشته باشند و احتمالاً بعضی از این سلیقه ها ما رو متعجب کنه. میشه به هر کدوم یک اپیزود اختصاص داد و فضای کار رو دیدنی تر از حالت فعلی ـش کرد. ضمن اینکه امیدوارم یه داستان نسبتاً کلی هم دنبال کنیم و فضا کاملاً اپیزودیک نشه. باید ببینیم پرداخت باقی اپیزودهای انیمه به چه شکل خواهد بود.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- سنسی، هیو و اومیو در کنار هم :



- کارکتری که به دندونای عجیبش اشاره کردم :



( )

- بچه بازی سنسی و نالیدنش از بی خوابی :



- هاله مادری هیو و آرامشی که به سنسی داد :



+ ED هم در نوع خودش بامزه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد