M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sora no Method - Episode 01

Sora no Method - Episode 01

بعد از دیدن چند کار پاییزی و برآورده نشدن انتظاراتم، تمام امیدم به این انیمه برمی گشت و احساس خوبی که از بعد از دیدن تریلرش بدست آورده بودم، همچنان باهام همراه بود و حس می کردم که این انیمه می تونه استارت انیمه های خوب پاییز واسه من باشه. خوشبختانه همینطور هم شد و باز هم حسم در مورد چنین انیمه ای اشتباه از آب در نیومد. یک محیط فوق العاده دوست داشتنی با کارکترهایی بامزه و کاوایی که هر کدوم به شکلی در ذهن بیننده خودشونُ جا میدن (خصوصاً نوئل همونطور که تو نظرات بعضی ها خوندم و باهاشون موافقم، بیننده رو به یاد "منما" از Anohana می ندازه) و میشه از الان انتظار صحنه های احساسی زیادی رو داشت.

اپیزود یک به شکل خیلی آروم شروع شد و به پیش رفت؛ آشنایی با نونوکا و نوئل، دو کارکتر دوست داشتنی داستان یکی از بهترین لحظات انیمه برای شروع بود. محیط انیمه ناخودآگاه من رو به یاد Nagi no Asukara میندازه ولی فکر کنم در نهایت به این نتیجه برسم که تفاوت های بین دو انیمه زیاده. بهرحال اینجا کارکترها کم سن و سال تر هستند و به نظر میرسه فضای کودکانه تری رو شاهد باشیم. از همین شروع میشه نشونه هایی از درام رو در فضای داستانی دید و ابهام وجود نوئل در خاطرات نونوکا ذهن بیننده رو درگیر خودش می کنه. زیاد به ماجرای آرزوی کارکترهای انیمه تمرکزی نداشتیم و فقط یه صحنه کوتاه دیدیم. دوست دارم بیشتر با نوئل آشنا بشم و از طرف دیگه نونوکا به عنوان کارکتر اصلی تا اینجای کار بامزه و با ملاحظه ظاهر شد که باب میل من بود. کارکترهای فرعی رو هم کم کم و تو چندین صحنه کوچولو با هم دیدیم .. تو این بین بیشتر اون دختری که از اتوبوس جا موند رو دوست داشتم .. رفتارش بامزه بود و دوبلورش هم یک صدای خاص داره که به نظر من جذابیت خاصی به کارکترش میده و منتظر بیشتر شدن نقش کارکترش هستم.

تا اینجای کار، یعنی پایان اپیزود اول واقعاً از دیدن این انیمه راضی بودم؛ OP , ED ها در سطح خوبی هستند، کارکترها بامزه اند، محیط زیباست، حس مرموز بودن داستان می تونه کشش بهتری هم پیدا کنه و حتی موسیقی متن انیمه هم در بعضی از صحنه‌ها توجه من رو به خودش جلب کرد .. مسلماً بیشتر بهش توجه می کنم و امیدوارم بهتر از اینها بشه. شکل پیشروی داستانی انیمه در شروع جوری بود که از همین ابتدا مسائلی مثل "سوتفاهم" رو با هم دیدیم و اینکه نونوکا به تصور خرابکاری نوئل باهاش دعوا کرد و اونو بیرون کرد ولی خب، بلاخره اون سوتفاهم برطرف شد .. اگه قرار باشه سوتفاهم ها اینقدر سریع برطرف بشه، من مشکلی با پیش کشیده شدن چنین موضوعی ندارم و می تونم باهاش کنار بیام. مهم پیشروی داستانه و وضوح اون بیشتر بشه. بهرحال این انیمه از الان چهره خاصی در ذهن من داره و واقعاً نسبت بهش خوش بین هستم. امیدوارم هر هفته بهتر و بهتر بشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ورود نونوکا به شهر داستان :



- صحنه ای که نونوکا متوجه حضور نوئل نشد، خیلی بامزه بود :



- نمایی از دیسک آسمون شهر :



- رفتار کاوایی نوئل :



- صحنه ای که نونوکا، نوئل رو پیدا کرد، احساسی و دوست داشتنی بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد