M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Cross Ange - Episode 01

Cross Ange - Episode 01


Wow .. عجب شروع خوبی داشت.

تحت تاثیر قرار گرفتم؛ هم تحت تاثیر داستان و نحوه پیشروی اون در طول یک اپیزود، هم تحت تاثیر کارکترها و فکر می کنم که با این مقدمه میشه انتظار یه انیمه خوب رو داشت. ممکنه تو اپیزودهای بعد کمی اُفت رو شاهد باشیم و اون عنصر سوپرایز مثل اپیزود اول حاضر نباشه ولی مسلماً می تونه پرداخت داستان جذابی داشته باشه. با توجه به اینکه خودم رو زیاد به متمایل به این ژانر نمی دونم و فصل های اخیر فقط کارهای ناامید کننده رو از این ژانر دیدم، انتظار خاصی از دیدن این انیمه نداشتم و حالا بعد از دیدن انیمه فکر می کنم، اگه انتظاری هم در ذهنم می بود، بعد از دیدن انیمه برآورده میشد. شروع واقعاً خوبی بود و مطمئناً نسبت به دیدن ادامه داستان کنجکاوم. هنوز نمی دونم فضای رباتی چقدر برام جذاب هست ولی صحنه های کوتاهی که از ربات سواری آنژلیس دیدیم، به نظرم جذاب رسید و می تونه من رو سرگرم کنه.

اما در مورد اپیزود اول و معرفی فضای حاکم بر انیمه، فضای سلطنتی و رفتار آنژلیس با اطرافیانش و خصوصاً اون صحنه مربوط به روبرویی ـش با مادری که فرزندی نورما داشت، به زیبایی بهمون نشون داده شد، یکی از نقاط قوت اپیزود، همون صحنه رودرویی بود و از طرف دیگه، نحوه پیش رفتن ما به سمت آشکار شدن نورما بودن آنژلیس بهتر از این نمیشد. بخاطر آشنایی اولیه با داستان، از جریان نورما بودن آنژلیس با خبر بودیم ولی دیدن حاشیه ها، مرگ مادر، رفتار برادر و خواهر و البته دیدن چهره بهت زده مردم در مقابل این حقیقت مربوط به آنژلیس، درک قضیه رو برای ما بهتر می کرد و مسلماً پرداخت خوبی داشت.

نهایتاً صحنه آخر هم در نوع خودش جالب بود و انتظار دیدن چنین صحنه ای رو نداشتم .. جایی که چنین تحقیری به آنژلیس تحمیل شد و واقعاً به سمت درهم خرد شدن هُل داده شد .. از نظر من صحنه زشتی نبود و چهره فجیع برخورد انسان ها با نورماها رو به شکلی واضح برای ما روشن کرد و همینطور که این رفتار با آنژلیس ادامه پیدا می کنه، اون رفته رفته به کارکتر دیگه ای تبدیل میشه و به سمت مسیری پیش میره که غرور سلطنتی خودش رو به راحتی دست میده و ... بهرحال، می تونه تغییر و پیشرفت کارکتری جالبی داشته باشه.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد