M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yowamushi Pedal: Grande Road - Ep 01

 Yowamushi Pedal: Grande Road - Ep 01


"انگار همین هفته پیش بود که فصل اول رو شروع به دیدن کردم." شاید بعضی از بیننده های انیمه که حالا به فصل دوم رسیدن، چنین جمله ای رو به کار ببرن و منظورشون سادگی گذشتن زمان و سریع رسیدن به فصل دوم باشه ولی در مورد من، این جمله واقعاً حقیقت داره و مسیر یک ساله ای که هفتگی بین های انیمه طی کردن رو در طی یک هفته پیش رفتم و وقتی بهش فکر می کنم که این مسیر برای اون هفتگی بین ها چقدر پر از انتظار بوده، یه جورایی خوشحال میشم که هفتگی ندیدم ولی بعد .. می بینم پیش روی من فصل دوم انیمه قرار داره و حالا نوبت منه که در کنار اونا به سراغ هفتگی دیدن انیمه و فصل دوم اون برم! اما بعد از چند سال هفتگی دیدن انیمه ها، به راحتی می تونم لذت هفتگی دیدن رو جایگزین عذاب کلیف هنگرها و رسیدن هفته بعد کنم. خیلی خوشحالم که تنها ورزشی پاییز پارسال که ندیده بودم، هم یک کار عالی بود و حالا با هیجان تمام به سراغش میرم .. امیدوارم یه فصل عالی در انتظارمون باشه.





یک جمله کوتاه : فصل اول با چه کلیف هنگر عظیمی به پایان رسید!
واقعاً سه ماه انتظار برای دیدن ادامه این جریان یه ذره زیاد بوده ... !

دومین روز اینتر-های ، ضعف تادوکورو سان، کمک اونودا به اون و "هیمه، هیمه" خوندن هایی که بهشون قوت داد، سر و کله زدن با میدوسوجی و رفتار منزجر کننده ش، از دست دادن روحیه ها، بدست آوردن روحیه ها، پدال های سنگین، داستان خرگوش و مادر نازنینش، ماکشیما و استایل خیره کننده پدال زدنش، کینجویی که حالا دیگه عینک خودش رو در آورده و جدی شده (!) ، ایمایزومی نذاشت اونودا به زمین بیافته، "اجازه نمیدم! ما به روز سوم میریم!" ، "خودم به خط پایان می برمت" ، لحظه مشخص شدن پادشاه روز دوم بلاخره فرا رسید.

دوست داشتم میدوسوجی رو ببینم و درباره میدوسوجی حرف بزنم؛ به راحتی یکی از بهترین کارکترهای انیمه ست .. واقعاً حس چندش آور این کارکتر از بین نمیره و لحظه به لحظه کشش کارکتری بهتری پیدا می کنه. نکته ای که در مورد اواخر فصل اول دوست داشتم، ترس میدوسوجی از شینکای بود .. اینجا دوباره شینکای و سرعت بالاش چهره میدوسوجی رو بهم ریخت و حسابی با حرکاتش اونو عصبانی کرد، دیدنی بود. "شرمنده، ولی این یکی رو ما می بریم!" فشاری که شینکای به میدوسوجی وارد می کنه، لذت بخشه .. اونم بعد از اینهمه بازی های ذهنی ای که میدوسوجی در مقابل بقیه انجام داده. اما مگه میدوسوجی بی خیال میشه؟! ایمایزومی رو هدف گرفت و باز هم درگیری های فکری ایمایزومی رو با هم دیدیم که ایندفعه با تکیه به قدرت ذهنی و هم تیمی های خودش تونست چهره خودش و ذهنیت خودش رو حفظ کنه و به مسابقه برگرده .. یک حرکت عالی از طرف ایمایزومی! بلاخره انگار میدوسوجی دست از حقه بازی برداشت و "مبارزه قدرت در مقابل قدرت" رو قبول کرد!

این اپیزود تمرکز خاصی روی اونودا نداشتیم و بیشتر بین کارکترهای دیگه چرخیدیم ولی بهرحال دیدن درگیری های درون مسابقه، حسابی جذاب بود. ایمایزومی، شینکای، میدوسوجی، هرکدوم به شکلی جذابیت بالای اپیزود رو حفظ کردند و جا داره به موسیقی خوب انیمه هم اشاره کنم .. مثل فصل اول لحظات هیجانی رو نفس گیر می کنه و عالیه.

و سوپرایز بزرگ اپیزود : کمک کردن میدوسوجی به ایشیگاکی بود .. انتظارش رو نداشتم!

روی هم رفته بسیـــــار راضی بودم؛ چقدر از اینکه انیمه رو دیدم، خوشحالم و چقدر دلم می خواد هفته بعد زودتر از راه برسه. یک کار ورزشی به لیست انیمه های آنگوئینگم اضافه شد و مطمئناً جای خاصی در ذهن من داره .. ببینیم ادامه مسیر چی میشه .. استارت عالی بود.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- OP صحنه های جالبی داشت :



- ایمایزومی و شینکای در کنار هم :



- کمک میدوسوجی به هم تیمی ـش :



- فکر کنم امشب کابوس Extra ـی بعد از ED رو ببینم!



+

5.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد