M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Shigatsu wa Kimi no Uso - Ep 01

Shigatsu wa Kimi no Uso - Ep 01

استارت خیلی خوبی بود و اپیزود حسابی دلچسب پیش رفت. اولین چیزی که در مورد انیمه دوست داشتم، حضور Sakura Ayane بود که صداش رو خیلی دوست دارم و یکی از دوبلورهای زن محبوب منه. نقش سوباکی رو بسیار دوست داشتنی کرده و از الان میدونم نگاه من به کارکتر سوباکی، نگاهی خاص خواهد بود. ضمن اینکه باقی دوبلورها هم در سطح خیلی خوبی قرار داشتند و نیازی به اشاره بهشون نداریم. وقتی تریلر رو می دیدم، صحنه آشنایی ـمون با کائوری خیلی زیبا به نظر میرسید و دوست داشتم هر چه زودتر در قالب انیمه هم اونو ببینم و میشه به راحتی گفت که این صحنه، بهترین صحنه اپیزود اول بود. موسیقی و لحظات زیبای اجرا با بچه کوچولوها یه لحظه معصوم و زیبا رو شکل داده بود و دیدن چهره کوسی هم در نوع خودش جالب بود. البته بعدش با یه منحرف اشتباه گرفته شد و سوتفاهم بامزه ای پیش اومد که یه روی متفاوت از کائوری رو واسه ما به تصویر کشید .. شما رو نمی دونم ولی من دوست دارم کمی بیشتر از این روی قاطی کرده ی کائوری ببینم و احتمالاً هم در ادامه انیمه این چهره کائوری رو بیشتر خواهیم دید.

کمی فضای مدرسه رو دیدیم، کمی از گذشته کوسی، کمی هم با کارکترهای فرعی آشنا شدیم و روی هم رفته میشه گفت شروع همه چیز در خودش داشت و اکثر قسمت های مهم داستانمون پوشش داده شد و حالا باید منتظر شکل گرفتن داستان اصلی و پیشروی رابطه بین کائوری و کوسی باشیم. از بقیه نکات مثبت انیمه، جا داره به انیمیشن هم اشاره کنم که سطح خیلی خوبی داشت و خصوصاً لحظات کلوز آپ خیلی جالبی رو در زاویه های دوربین انیمه دیدیم و فکر می کنم باز هم تصاویر و زاویه های زیباتری در راه خواهد بود و از الان مشتاق دیدن اون لحظات هستم. بهرحال، جلوه های تصویری انیمه عالیه .. حتی برگ های ساکورایی که روی زمین چرخ می خورن، جلوه خوبی رو وارد چشم بیننده می کنند و حس خوبی درموردشون دارم.

OP و ED احتمالاً تا این لحظه، جز بهترین های فصل واسه من باشند و خصوصاً OP به راحتی بهترین OP فصل برای من هست و خیلی اونو دوست داشتم .. مطمئنم هر هفته این OP رو با لذت تمام تا آخرین ثانیه نگاه می کنم و رد کردن OP جز گزینه های انتخابی من نخواهد بود.

شروع .. عالی بود .. ادامه ...؟! منتظر هفته بعد می مونم!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- سوباکی لحظات خاص و جالبی تو اپیزود اول داشت :



- لحظه اجرای کائوری و رسیدن کوسی :



+



- این صحنه هم خیلی بامزه بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد