M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Cross Ange - Episode 05

Cross Ange - Episode 05

قسمت پنجم رو دوست داشتم. حس می کنم نقطه عطفی در داستان انیمه خواهد بود و بیشتر این قضیه به موضوع آشنایی آنژه با تاسک برمی گرده و اینکه چه لحظاتی با هم گذروندن. لحظاتی هرچند کوتاه ولی خاطرانگیز برای هر دو کارکتر و حتی با اینکه یه ذره زیادی روی جنبه فن سرویس و ایچی اتفاقی و منحرفانه تمرکز داشتیم، بهرحال باند بین دو کارکتر شکل گرفت و میشد احساس خاص اونا نسبت به همدیگه رو به چشم دید. شاید اگه یه ذره بیشتر مدت زمان آنژه در جزیره رو می دیدیم، راضی تر میشدم و دوست داشتم بیشتر از این به این لحظات داستانی پرداخته بشه ولی فکر کنم نکته ای که می خواستن با ورود آنژ به جزیره به ما بفهمونن، منتقل شد و اونقدرها نیازی به کش دادن جریان نبود. با تاسک آشنا شدیم و حالا اون جز کارکترهای محوری انیمه خواهد بود و باید ببینیم چه تاثیری بر روی پیشروی داستان میذاره.

روی هم رفته خوشحالم که انیمه همچنان خوب پیش میره و مثل رباتی های چند فصل اخیر نیست. میشه گفت تمام رباتی های چند فصل اخیر رو دراپ کردم ولی این یکی واقعاً خوب تونسته منو جذب خودش کنه و شاید جز سورپرایز های فصل واسه من باشه. حالا منتظر شکل گیری داستان بین آنژه و تاسک هستم و می خوام ببینم چه اتفاقاتی بین این دو کارکتر می افته. آیا دوباره صحنه ای به این نزدیکی و به این حالت صمیمی جزیره بین شون اتفاق می افته و می تونن با هم باشن یا نه؟! باید ببینیم چی میشه.


--
-






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد