M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka - Ep 1

Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka - Ep 1




واقعاً خاطره انیمه ش رو زنده کرد.

نکته خوب زیاد داشت و مدت زمان اپیزود هم باعث کسل کننده بودنش نشده بود.

بعضی چیزایی که دوست داشتم :

- طراحی کارکترها، چهره اونا و منظره های زیبای انیمه مثل قبل چشم نوازه و هنوز که هنوز بیننده رو درگیر فضای انیمه می کنه.









- دلم برای کارکتر "امی" و دوبلوری Kanemoto Hisako تنگ شده بود. (و البته سنجاب کوچولوش!)









- Sugita Tomokazu هم مدتی بود که کمرنگ به نظر میرسید (یا من اینجور فکر می کنم.) بهرحال اون هم حضور داشت و دوباره نقش چمبر رو به عهده گرفته بود.





- OVA یه کارکتر دختر جدید به اسم "ریما" داشت که به جمع کارکترهای انیمه اضافه شد و کارکتر خوبی بود.






+ از اونجایی که ادامه انیمه مدتهاست تمدید شده، دیدن OVA خیلی بیشتر بهم چسبید و از الان منتظر دیدن ادامه ماجرا هستم. امیدوارم مثل فصل اول جذاب و دلچسب ساخته بشه. SnG از اون انیمه ها بود که در عین ارائه دادن یک فضای Slice of Life عالی، تونست یکی از شوکه کننده ترین داستان ها و سناریوهای زمان خودشُ داشته باشه و واقعاً وقتی اپیزودهای اول انیمه رو ببینید، نمی تونید اتفاقی که قراره در آینده بیافته رو پیش بینی کنید. درجه غافلگیرکننده بودن داستان انیمه در سطح خیلی خوبی قرار داشت و خوشبختانه فصل اول به زیبایی هر چه تمام تر به پایان رسونده شد.




حالا با دیدن این OVA امیدوار شدم و دوست دارم فصل جدید انیمه رو تماشا کنم.
فقط باید منتظر معلوم شدن زمان دقیق پخش فصل جدید باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد