M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace - Episode 61

Diamond no Ace - Episode 61

به این میگن یه سوپر اپیزود نفس گیر!

واقعاً نیمه دوم دور نهم داره اوج هیجان یک بازی فینال رو به تصویر می کشه و لحظه به لحظه جذاب تر میشه و حالا با هم نکته جالبی از مسابقه رو دیدیم! بهم ریختن ساوامورا .. به عنوان یک کار شونن هرگز فکر نمی کردم شخصیت اول انیمه در حساس ترین لحظه ممکن از هم بپاشه و اینچنین خونسردی و کنترل خودشو از دست بده. روند پیشروی اپیزود و لحظه به لحظه اُفت کردن ساوامورا واقعاً قابل توجه بود و پرداخت زیبایی داشت و فکر می کنم نقش کارلوس در این اپیزود رنگ و روی خوبی داشت .. ابهت خاصی رو پیدا کرد و خصوصاً با ضربه ای که شیراکاوا خورد و حالا کارلوس جای اونو در میدان مسابقه گرفته، خطر امتیاز گیری ایناشیرو چندین برابر میشه.

البته باید درباره صحنه اصابت توپ به کلاه شیراکاو بیشتر صحبت کنیم .. چون واقعاً لحظه هیجانی و پر از دلهره ای بود و من یکی که واقعاً دهانم باز مونده بود .. فکر می کردم الانه که بلایی سر کارکترش بیاد ولی وقتی اون لحظه فریادش رو دیدم، به خودم اومدم و کارشو تحسین کردم. صدمه دیدن و خم شدن به سمت پلیت برای گرفتن امتیاز .. استراتژی ای که کارلوس شروع کرد و شیراکاوا به تکامل رسوندش؛ این استراتژی جواب داد و حالا ایناشیرو علاوه بر اینکه یک نفر رو به بیس رسوند، تونست ساوامورا رو هم از زمین بیرون کنه.

اما آیا واقعاً کاواکامی از عهده تموم کردن بازی برمیاد؟ به نظر من ابهت لازمُ برای پایان بخشیدن به مسابقه نداره و خصوصاً در مقابل ماسا سان ممکنه کم بیاره. پس یه جورایی فکر می کنم رفتن مون به دور اضافه ممکنه و بعید نیست که به دورهای اضافه وارد بشیم. بهرحال باید منتظر اپیزود بعد بمونیم و ببینیم چی میشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ساوامورا تو این اپیزود میمیک های خیلی جذابی داشت :



- چهره مصمم کارلوس :



- صحنه برخورد توپ ساوامورا به شیراکاوا و اتفاقات بعد از اون :



+



++

Comdey Bang Bang // Strange But A Good Kind of Strange

Comdey Bang Bang // Strange But A Good Kind of Strange


واقعاً خوبه .. یکی از بهترین چیزهایی که اخیراً کشف کردم .. خوشبختانه دست به کشف سریال من مثل همیشه خوبه و بارها و بارها شده ناخودآگاه به سریال هایی برسم که شدیداً منو ارضا می کنند و از دیدنشون رضایت کامل رو پیدا می کنم. نمونه بارزش شاهکاری کمدی به نام Impractical Jokers هست که هنوز هر شب بدون دیدن یک اپیزود از اون خوابم نمیبره. با تمام کارکترهاش انس پیدا کردم و وقت زیادی رو به خندیدن با هر اپیزود اون می گذرونم. خوشبختانه شروع فصل چهارم هم نزدیکه و بعد از کریسمس مشتاق دیدن اپیزود های جدید سریال هستم.




اما Comdey Bang Bang سریالی هست که این روزها درگیرش هستم. یا بهتره بگم Talk Show ـی هست که منو درگیر خودش کرده و فضایی کاملاً متفاوت با باقی برنامه های گفتگوی این شکلی داره و شدیداً اعتیاد آوره. یه فضای کاملاً عجیب با مصاحبه های عجیب تر و مهمانان خنده دار و لحظات کاملاً سرگرم کننده! از لحظات و بیت های کمدی کوچولویی مثل اشتباه نوشته شدن اسم اسکات در هر اپیزود گرفته تا رجی و آهنگ های مختلف و عجیبی که پلی می کنه .. همه رو دوست دارم و فکر می کنم در آینده به راحتی یکی از Talk Show های مورد علاقه من باقی می مونه .. فقط امیدوارم افت نکنه و البته، تا مدتها ادامه پیدا کنه.

مگه میشه درباره ش نوشت و هوس دیدنشو نکرد؟! حالا دیگه باید برم و ببینمش!

Yama no Susume S2 - Episode 23

Yama no Susume S2 - Episode 23


--
-









Cross Ange - Episode 09

Cross Ange - Episode 09


--
-