M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuri Kuma Arashi - Ep 01

 Yuri Kuma Arashi - Ep 01





گوری گوری گوری .. گوری ..؟! گوری ... ؟

گائو گائو ... !!!



خب خب .. ظاهراً قراره انیمه عجیب از اونی باشه که فکر می کردم. طبق انتظاراتم این انیمه قرار نیست مسیر Sakura Trick رو طی کنه؛ قرار نیست strawberry panic ، Maria-sama ga Miteru ، Sasameki Koto و یا Aoi Hana باشه .. من چپتر اول مانگا رو خونده بودم و می دونستم که کار متفاوتی میشه .. به نظر میرسه Kunihiko ، کارگردان انیمه از ذوق کار معروف خودش، Mawaru Penguindrum بهره گرفته، مقدار عجیب بودن انیمه رو بالا برده و می خواد از این طریق سوژه خاص انیمه رو جالب نشون بده که بهرحال، فکر می کنم برای اینکه بگیم خوب بود یا بد بود کمی زود هست .. حداقل برای من بعد از دیدن اپیزود اول، این انیمه جز انیمه های قانون 3 اپیزودی شد و بعد از دیدن 3 اپیزود در مورد دراپ کردن یا نکردنش تصمیم می گیرم.

اما در نگاه اولیه، چون طرفدار این ژانر هستم ترکیب خرس ها و یوری رو تا حدودی دوست داشتم .. صحنه های لطیف و رابطه ای مابین دخترها با رنگ آمیزی و بک گراند خوبی همراه بودن و در عین حال میشد با جلوه منفی خرس ها هم روبرو شد. با اینکه خرس ها هم کاوایی به تصویر کشیده شدند ولی میشه همچنان با دید منفی به اونا نگاه کرد و جنبه چندش آورشون رو حس کرد. داستان اولیه کمی ابهام داره و هنوز برای وارد شدن به تم و درک کردن ساختار انیمه انیمه وقت لازم هست .. ممکنه این عجیب بودن انیمه رو کسل کننده کنه و یا ممکنه به جذابیت اون اضافه کنه .. باید منتظر باشیم و ببینیم.

و همونطور که از رنگ و روی انیمه مشخص بود، به نظر میرسه پذیرش انیمه بین بیننده ها خیلی خیلی متفاوت و دور از هم شده .. یک عده اونو انیمه سال خودشون می دونن و یک عده حتی نمیدونن چه چیزی رو تماشا کردند .. البته شاید اون یک عده اول یوری پرست ها باشند و به نظر میرسه حداقل به مدت یک فصل و هر هفته بلاگ های اختصاصی انیمه های یوری حرف هایی برای گفتن خواهند داشت و به جای اینکه ذره بین به دست در بین انیمه های غیر یوری به دنبال صحنه های موردعلاقه شون باشند، با چنین انیمه مخصوصی همراه میشن و لذت شو می برند. اما شاید دسته دوم خرس ها رو مضحک بدونند و جنبه یوری رو نپسندن که باز در این بین حس نیمچه مرموز داستان باقی می مونه که باید دید این جنبه مرموز می تونه اونا رو به دیدن ادامه داستان متقاعد کنه یا نه.


صحنه هایی از اپیزود :

- اوپنینگ خیلی خاصی بود ..



- انگار هیچ کس نفهمیده ما خرسیم .. کیشی هاها ...



+

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد