M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace - Ep 64

Diamond no Ace - Ep 64




دام دام! و مائزونو پررنگ می شـــود!


واقعاً قراره روی کارکترهایی مثل مائزونو و یا شیراسو مانور بدیم و اونا رو پررنگ کنیم؟ مسلماً در سطح بازیکنای قبلی نیستن .. خدا کنه مانوری که روی مائزونو دیدیم، فقط بخاطر جریان کاپیتانی بوده باشه و واقعاً به سراغ چنین تمرکزی نریم چون من فکر نمی کنم کارکتر پردازی این جور کارکترها در سطح بالایی باشه و بتونه به روال انیمه کمک کنه. ولی اگه واقعاً اینجور شد، منتظر می مونم و می بینم که آیا این تغییر جهت می تونه منو راضی کنه یا نه. بهرحال این اپیزود چهره مائزونو رو زیاد دیدیم و خوب باهاش هم صحبت شدیم.

اتفاقات مهم اپیزود، کاپیتان شدن میوکی و البته جریان استعفا نامه مربی کاتائوکا بود که اولی رو میشد پیش بینی کرد ولی دومی ... ؟! یه ذره ناراحت کننده ست که با هم تسلیم شدن کاتائوکا رو ببینیم .. نمی دونم، شاید "تسلیم شدن" عبارت خوبی واسه این اتفاق نباشه و مربی فقط می خواد یه فضای متفاوت ایجاد کنه که شاید این 6 سال دوری از مسابقات ملی از بین بره و ایده اومدن مربی جدید ممکنه به تیم کمک کنه. اما مگه میشه این مربی رو فراموش کرد؟ امیدوارم تو تورنمنت پاییزی اتفاقات خاصی بیافته و کاتائوکا از تصمیمش منصرف بشه.

اما انگار تیم بلاخره داره راه می افته و "شروع دوباره" اسم خوبی برای اپیزود بود. کاپیتان مشخص شد و ساوامورا دوباره تو رقابت با فورویا گیر کرده و می خواد هر جور شده شماره ایس رو به دست بیاره. این وسط فقط نوری می مونه که اونم احتمالاً بزودی به حال همیشگی ش برمی گرده. روی هم رفته اپیزود ریکاوری خوبی بود و تونستیم لحظات جالبی رو بین مربی و بازیکنا ببینیم .. منتظر دیدن ادامه مسیر هستم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- قاطی کردن باکامورا ( ) سر میز غذا خیلی باحال بود :



- منم مثل میوکی از روبراه شدن ساوامورا بعد از این مدت کوتاه تعجب کرده بودم :



- ED جدید هم به دل میشینه .. منتظر عوض شدن OP هستم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد