M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace - Episode 67

Diamond no Ace - Episode 67

می دونستم اینطور میشه.

به نظر میرسه ایده آوردن تیم یاکوشی به سیدو داره جواب میده. میدونستم برگردوندن رایچی و کلاً تودوروکی ها فکر خوبیه و می تونه به روند کند انیمه بعد از جریان فینال کمک کنه. به یک محرک برای بهتر شدن فضای انیمه نیاز داشتیم و بهش دست پیدا کردیم. ورود خیلی خوب یاکوشی و حالا انگیزه بالای بازیکنای سیدو در مقابل تیم قوی یاکوشی. مانور روی فورویا خیلی شدت گرفته و من حس می کنم داره کم کم نفر اول پیچرهای سیدو میشه .. با این اوضاع بعید نیست ایس تیم بشه .. استقامتش رو بالا ببره، قدرت پرتابش خیلی بهتر از ساوامورا ست و به راحتی ایس میشه. فکر کنم اپیزود بعد که اسم "عنوان ایس" رو داشت، خوب به این موضوع و محوریت فورویا بپردازه. باید دید!

رایچی شاید حتی از می هم واسه من محبوب باشه .. خیلی خیلی جذابه و تمام میمیک ها، افکت هایی که به چهره و کارکترش داده میشه رو دوست دارم. خنده های دیوانه وارش و هیجانش واسه بیسبال بازی کردن ... همه چیزش عالیه. امیدوارم این دفعه هم تمرکز خوبی رو حرکات باحال رایچی داشته باشیم. روی هم رفته شروع مسابقه رو دیدیم و اینکه یاکوشی یه امتیاز عقب افتاد. سیدو بوسیله کوراموچی یه امتیاز گرفت و پیش افتاد. منتظر دیدن ادامه مسابقه ام.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- سیدوی جدید به سمت زمین :



- بازگشت تودوروی بزرگ محبوب :



- فکر کنم این دور حرکات جالبی از سانادا ببینیم :



+ یه شات دسته جمعی از یاکوشی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد