M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Shokugeki no Souma - Ep 01

 Shokugeki no Souma - Ep 01




"امیدوارم خوشتون اومده باشه ... !"


شک نکن که خوشمون اومد .. جوری که یوکیهیرا غذا رو پخت، عطرش رو تو فضا پیچوند، به نظر میرسید که حتی دیدن تصاویر هم می تونه واسه ما ارضا کننده باشه؛ چه برسه به اینکه بخوایم غذا رو امتحان کنیم .. چه رنگ آمیزی خوبی درون انیمه بود و چقدر صحنه های آشپزی نیمه دوم انیمه عالی بودند .. انتظار دیدن چنین سطح انیمیشن و ترکیب صحنه هایی رو نداشتم .. ترکیب صحنه هایی که حتی به یک فن سرویس مردونه‌ی غیرمنتظره هم تبدیل شد! غذا اینقدر خوب بود که نه تنها اون خانم بددهن رو به زانو در آورد بلکه کسایی که همراهش بودن هم نتونستن عطر و طعم لذیذی که غذا بهشون تعارف می کرد رو کنار بزنند و با شیرجه به سمت غذا و گوشتی که جلوشون بود هجوم آوردند.

با اینکه تو تریلر نیمچه نگاهی به صحنه های ایچی مربوط به غذا خوردن کارکترها انداخته بودم ولی انصافاً فکر نمی کردم تا این حد پیشروی کنند و اینقدر ایچی کار رو خوب نشون بدند .. حتی فکر می کنم تو تریلر کمی این فضا بد نشون داده شده بود و فکر می کردم جنبه منفی انیمه این بخشش خواهد بود ولی علاوه بر اینکه صحنه های آشپزی به زیبایی پیش برده شد، بازی زیبای یوکیهیرا با ترکیبات غذایی چشم نواز بود، عنصر ایچی هم به خوبی بعد از پخت غذا و در حین تست کردن غذا به تصویر کشیده شد و این یه نکته واقعاً خوب برای انیمه ست .. به نظر میرسه هر اپیزود چنین اتفاقاتی و چنین میمیک هایی داشته باشیم .. چون سوالی که مطرح میشه اینه که : مگه میشه این پدر و پسر ماهر در آشپزی چیزی واسه شما درست کنند و شما غرق در لذت نشید؟! .. به نظر غیر ممکن میرسه!

برای شروع عالی بود .. تصور نمی کردم اینقدر خوب باشه و فکر می کنم اگه بخوایم "به اوج لذت رسیدن از غذا خوردن" در انیمه Koufuku Graffiti رو یک لذت فوق العاده آروم کننده در نظر بگیریم، اونوقت می تونیم Shokugeki no Souma و صحنه های مرتبط به آشپزی و غذا خوری اون رو فوق العاده هیجان انگیز بدونیم .. هر کدوم در نوع خودشون دلچسب هستند و حالا وقتشه که در کنار یک غذای عالی، یک حالت تصویری متفاوت رو به چشم ببینیم .. امیدوارم انیمه همونطور که از محتوای مانگاش تعریف میشه، بهتر و بهتر بشه.

حداقل برای شروع، J.C.Staff و عوامل انیمه گل کاشتند و تونستن به راحتی انتظارات همه رو برآورده کنند .. صحنه های زیبا، کارکترهای خوش پرداخت و غذاهایی خوش رنگ ... من راضی ام .. تا ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می افته.


پ ن : Matsuoka هم که انیمه های فصل رو به تسخیر خودش در آورده ...


صحنه‌هایی از اپیزود :

- تیکه صحبت در مورد بیابان بی انتها بودن آشپزی جز تیکه های جالب اپیزود بود :



- یوکیهیرا ژس ها و میمیک های خیلی باحالی داشت :



- دیدن حالت چهره برنامه ریز و اطرافیانش قبل و بعد از خوردن غذای یوکیهیرا لذت بخش بود :



++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد