M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 01

Baby Steps 2nd Season - Ep 01

خب خوشبختانه تغییر زمانی عجیبی و غریبی نداشتیم و از همونجایی که فصل قبل انیمه رو رها کرده بودیم، ادامه داستان رو پی گرفتیم. و شروع واقعاً خوب بود .. حس جاری بودن انیمه مثل بارهای قبل وارد ذهنم شد .. کمی صحبت در مورد تاکتیک ها، کمی شوخی و صحنه های کمدی و یک ترکیب دوست داشتنی از صحنه های مختلف دیگه ای که Baby Steps رو دیدنی می کنه. چیزی که تو نگاه اول جالب به نظر میرسید این بود که، چقدر حس انیمه به فصل اول نزدیکه و حتی با عوض شدن محیط همچنان فضا حس و حال آشنای قبلی رو داره و این، یک نکته خیلی خوب بود.

ماروئو به آمریکا رسید .. با مایک ملاقات کرد، با مارشا یه بازی دست گرمی زد و بعد از اون با هم اتاقی های جالب خودش آشنا شد. بین هم اتاقی ها فعلاً اونی که بیشتر به چشم اومد، الکس بود که اتفاقاً برادر مارشا هم بود و مسابقه بین الکس و ماروئو به نفع الکس تموم شد. من فکر می کردم حداقل ماروئو بتونه کمی بهش فشار بیاره ولی انگار الکس حرفه ای تر از این حرفا بود و با اینکه حرف های سوجی درسته و ماروئو فقط 2 ساله که تنیس بازی می کنه ولی جا داشت یک جلوه هایی از عصبی کردن حریف و الکس رو ازش ببینیم. بهرحال فکر کنم فعلاً همچنان باید چشم به پیشرفت کردن ماروئو بدوزیم. بین هم اتاقی ها یه کریشنای هندی هم بود که حرف نمیزد .. جالبه که برای اون کارکتر یه دوبلور خیلی معروف لیست شده و منتظر ببینم کی این کارکتر به حرف میاد.

نیمچه صحنه های کوتاهی هم از ژاپن دیدیم؛ جایی که ناتسو با بقیه صحبت می کرد و از اینکه ماروئو به آمریکا و فلوریدا رفته حرف زد. بهرحال از حق نگذریم، امکانات آکادمی تنیس فلوریدا هم دیدنی بود و به قول ماروئو، واقعاً جایی بود که میشد فقط و فقط روی تنیس تمرکز کرد. رژیم های غذایی خاص و برنامه تمرینی خاص تر. فرضاً اون جریان عکس هایی که دوربین می گرفت و چک کردن فرم و سبک بازی می تونه یکی دیگه از نکات جالب انیمه باشه .. واقعاً استفاده از دوربین برای چک کردن چنین مسائلی می تونه به پیشرفت بازیکن کمک کنه .. خصوصاً اگه یک مربی متخصص در اون زمینه هم در کنار فرد بازیکن باشه. علاوه بر این جریان دوربین، بحث نکته برداری بچه ها در مورد نحوه خواب و غذایی که می خورند و جزییات دیگه هم جنبه جالب توجه دیگه ای بود که تو اپیزود اول بهش پرداخته شد. پس روی هم رفته فضای واقع گرایانه و جالب انگیز دیگه ای رو باز از انیمه دیدیم که رضایت بخش بود.

در نهایت، حس می کنم شروع خیلی خوبی بود و انیمه می تونه به راحتی دوباره مسیر اوج گیری خودش رو طی کنه و مطمئناً حتی درون همین آمریکا هم صحنه های جذاب زیادی رو خواهیم دید. نکته و سوالی که مطرحه اینه که چند قسمت قراره به آمریکا اختصاص داده بشه و ماروئو با چند تا حریف خاص روبرو میشه .. فکر کنم باید صبر کنیم و منتظر اپیزود های بعد و فهمیدن این قضیه باشیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- OP همچنان OP سابق باقی موند که یه جورایی نکته مثبتیه :



- مارشا، خواهر الکس :



- ماروئو در کنار هم اتاقی هاش (منهای الکس) :



- الکس در کنار ایکه سوجی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد