M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hibike! Euphonium - Ep 01

Hibike! Euphonium - Ep 01




" به دنیای پر از یوفونیوم خوش اومدید .. "


میشد قبل از شروع فصل هم حس کرد که کیوتو وقتی بحث موسیقی وسط کشیده میشه، راهی واسه جذاب کردن دنیای انیمه پیدا می کنه .. ترکیبی از برش زندگی و فضای موسیقی بسیار زیبا که اینجا هم به همین شکل با پتانسیل و دوست داشتنی به نظر میرسه؛ کارکترهای اصلی به راحتی معرفی شدند و نمایی از باندی که دوست داشتن بهش ملحق بشن دیدیم .. در کنارش درامی که در دوره راهنمایی واسه کوساکا و کومیکو پیش اومده بود رو هم به تماشا نشستیم. هنوز واسه بهتر وارد فضا شدن وقت بیشتری نیازی داریم ولی در نگاه اول انیمیشن خیلی زیبایی رو به چشم دیدیم و هر چند این مسئله قابل پیش بینی بود ولی باز هم وقتی باهاش روبرو میشیم، چاره ای جز لذت بردن از فضای پیش روی خودمون نداریم.

فضای موسیقی تو این انیمه ممکنه اونقدر که تصور میشه به خوبی به تصویر کشیده نشه .. درسته که سازهای کمتر به نمایش کشیده شده ای درون انیمه وجود داره و جلوه هایی از نحوه استفاده اونا رو به چشم می بینیم ولی به نظر نمیرسه اصول خیلی خاصی درباره اون سازها به ما نشون داده بشه .. هر چند من به این موضوع علاقمند هستم و اگه اینجور بشه بهتر از قبل انیمه رو دوست خواهم داشت. در عوض فکر می کنم پرداخت کارکترها و روابطی که با هم پیدا می کنند، رنگ و روی بیشتری به خودش می گیره و از لحاظ فضای پیرامون موسیقی و اینکه چطور کارکترها به سمت بهتر و بهتر شدن حرکت می کنند، لحظات خیلی جالبی رو خواهیم دید.

روی هم رفته برای شروع دوست داشتنی بود .. کارکترها رو پسندیدم و فکر می کنم با اینکه از لحاظ موسیقی متن کمی ضعیف به نظر میرسه ولی از لحاظ موسیقی اجرایی روی صحنه می تونه خیلی جالب باشه و از الان منتظر دیدن اولین اجرای باند موسیقی مدرسه شون هستم. امیدوارم اون اجرا خلاصه شده نباشه و ما بتونیم به خوبی وارد فضای این چنین باندی بشیم.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد