M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Ore Monogatari - Ep 01

Ore Monogatari - Ep 01




" هر جور بتونم بهت کمک می کنم ... " تاکئوی با مرام.


از اون لحظه هاست که اصطلاح قضاوت کتاب از روی جلد برای من صدق می کنه. می دونستم مدهوس کار زیبایی رو میسازه ولی در مورد گوینده کارکتر دختر داستان آنچنان مطمئنم نبودم .. بعد از دیدن تریلر و شنیدن صدای گوینده تو اون فضا حس بدی در این باره پیدا کرده بودم ولی بعد از دیدن اپیزود اول کاملاً مجذوب کارکتر یاماتو و عاشق این ورژن صدای Han Megumi شدم. به طرز عجیبی به دلم نشست و لحظه لحظه ای که تاکئو محصور نگاه یاماتو شده بود، من هم بهمراه اون غرق در لذت بودم و از دیدن این رابطه زیبا لذت می بردم.

و این تاکئو چقدر مرد بود .. یه کارکتر واقعاً دوست داشتنی و باحال! کسی که شرایط خاص خودش رو قبول کرده و نگاه متفاوتی نسبت به دنیای اطرافش داره .. شاید یه مقدار اعتماد به نفس پایینی داشته باشه و من میگم باید در آینده به خودش بیاد و بیشتر از اینها به خودش باور داشته ولی از زاویه دیگه به نظر میرسه که بخاطر همین وضع خاصی که داره شکل اهمیتی که به آدمای اطرافش میده حالت مثبت و دیگه ای پیدا کرده. دیدن تاکئو در کنار سونا توی خیابون کافیه که دلیل علاقه زیاد دخترها به سونا رو درک کرد و ترس بقیه در مقابل تاکئو رو فهمید. همه چیز در ظاهر کار به وضوح پیداست و نیازی به اشاره به جزییات اینکه چرا اطرافیان چنین برخوردی با این دو دارند، نیست. نکته مثبت کار اینه که سونا هم کارکتر خیلی جالبی داره و در کنار تاکئو که مردونه رفتار می کنه، با رفتار متین و خاص خودش همراه مناسبی واسه تاکئو به نظر میرسه .. رفتار برادرانه بسیار جالبی با تاکئو داره که یه نقطه مثبت بزرگ در جنبه کارکتر پردازی این انیمه ست.

اما این بحث رابطه عشقی داستان خیلی مجذوب کننده ست و واقعاً با دیدن همین تک اپیزود اشتیاق زیادی واسه دنبال کردن ماجرا پیدا کردم؛ اینکه قراره به چه پایانی برسه، خیلی کنجکاو کننده ست .. اینجور که به نظر رسید، سونا هم نیمچه تمایلی به یاماتو پیدا کرد و باید ببینیم تو قسمت های بعد چه اتفاقاتی بین رابطه این سه نفر می افته. آنچنان به مثلث عشقی شباهتی نداره و بیشتر به نظر میرسه که تاکئو بخاطر اعتماد به نفس پایین خودش متوجه علاقه یاماتو به خودش نباشه. نمی دونم .. شاید دارم درباره تاکئو زود قضاوت می کنم و بهتره کمی منتظر بمونم .. بهرحال من مانگا رو نخوندم و ترجیح میدم با فضای انیمه که واقعاً عالی از آب در اومده، همراه بشم و ببینم چه داستانی انتظارم رو می کشه.

حرفی که در نهایت باید زد اینه که، مدهوس بار دیگه کار خودشو کرده و یه اثر زیبا رو پیش روی ما گذاشته و به سادگی میشه به ادامه کار امیدوار بود .. حتی فکر خراب پیش رفتن داستان هم به ذهن من خطور نمی کنه .. منتظر هفته های بعد می مونم! یکی از بهترین انیمه های فصل این انیمه خواهد بود .. مطمئناً.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد