M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yamada-kun to 7-nin no Majo - Ep 01

Yamada-kun to 7-nin no Majo - Ep 01



شروع خیلی جالبی واسه انیمه بود و فکر می کنم به راحتی بهتر از OVA ساخته شده بود. بازی با سوژه خاص تعویض بدن انیمه لذت خاصی داره و هر چقدر که سناریو رو بپیچونیم و کارکترها رو با همدیگه جفت کنیم، جور دیگه ای انیمه هیجان پیدا می کنه. افکار منحرفانه، استفاده هایی که میشه از این توانایی برد و اینکه چه اتفاقات دیگه ای تو ادامه داستان می افته و چه ماجراجویی هایی پیش میاد، خیلی آدمُ کنجکاو می کنه. خوبی جریان اینکه اونقدرها ایچی خاصی به چشم نمی خوره .. حداقل تو شروع اینجور به نظر می رسید و به تصویر کشیدن صحنه هایی که منجر به تعویض بدنشون میشه، همراه با کمدی و با حالتی جالب انگیز پیش برده میشه و این نکته مثبت و خیلی خوبی واسه انیمه ست.

همینطور، کارکترها هم نکته مثبت دیگه ای هستند که باید برای کار در نظر بگیریم؛ شیرایشی یه دختر خیلی جالبه که دوست دارم بیشتر باهاش آشنا بشم، وقتی یامادا در قالب شیرایشی بود، میمیک های خنده دار زیادی داشت و وقتی که به حالت دخترونه خودش برمی گشت، درجه کاوایی کارکترش بشدت بالا میزد. از طرف دیگه، یامادا با اینکه حالت تکراری کارکترهای لات مدرسه ای رو داره ولی تو همین اپیزود اول نشون داد که می تونه گاهی غافلگیر کننده ظاهر بشه و تن به کارهایی بده (!) که معمولاً اینجور کارکترها حاضر به انجامشون نمیشن. و در نهایت هم فکر می کنم میامورا، رئیس شورا اونقدری که فکر می کردم بد از آب در نیومد و می تونه به یک کارکتر خیلی جالب تو ادامه روند پیشروی داستان باشه. هنوز احساسم رو در مورد میابی، دختری که تو انتها دیدیم نمی دونم ولی پیش نمایش صحنه های جالبی رو با حضور میابی بهمون نشون داد که نسبت به دیدن قسمت بعد حسابی هیجان زده شدم .. پس میابی هم می تونه یکی از کارکترهای دختر خوب داستان باشه و بهش امیدوارم.

روی هم رفته، شروع باحال و لذت بخشی بود .. کارکترها معرفی شدند .. داستان رو به خوبی به چشم دیدیم و با فضای انیمه آشنا شدیم و هر چند باقی کارکترها، میامورا و میابی کمی سریع وارد داستان شدند ولی همچنان میشه به انیمه دید مثبتی داشت، از بابت این قضیه نگران نبود و فکر می کنم این انیمه می تونه به راحتی یکی از کارهای خیلی خوب فصل بشه .. حداقل محتوای مانگا که این نوید رو میده و می تونیم با خیالی راحت پای دیدن انیمه بشینیم.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد