M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 02

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 02




های های، وقت پارتی چاییه. اما قبل از اون، سنسی همچنان درگیر یاد گرفتن راهی واسه محبوب شدنه .. نمی تونه تغییری که دوست داره رو به خودش بده و لبخندش هیچ وقت درست از آب در نمیاد و ترسناک به نظر میرسه. اینو گذرا تو طول اپیزود دیدیم و با اتفاقی که تو اپیزود قبلی افتاد، به نظر میرسه حداقل کارن از روی خوش سنسی با خبر شده و یه جورایی قصد کمک کردن بهش رو داره. بخاط همین بهش لبخند میزنه و کارهای دیگه ای رو انجام میده که سنسی رو به جلو هل بده. ولی از سنسی که بگذریم، یه اپیزود سراسر خنده و لبخندهای زیبا رو دیدیم. فکر کردن درباره پارتی چایی شینوبو منو خوشحال می کرد و دوست داشتم هر چه زودتر اون پارتی رو ببینم .. با اون لباسایی که تو خیالات شینوبو بود، یه ظاهر نجیب زاده به کارکترها داده بودن و خیلی دوست داشتنی شده بودن .. البته، مسلماً پارتی واقعی رو با این لباس ها برگزار نمی کردن ولی خب .. بازم یه پارتی چایی بود و خارج از لباسای مدرسه ای کارکترها رو با لباسای خوشگل و بامزه میدیدیم که یه جورایی لذت بخش بود.

نه نه، من از اون بیننده هایی نیستم که با دیدن لباس خدمتکارها تو تن کارکترهای مورد علاقه ـم ذوق کنم و بگم بهتر از این نمیشه ولی انصافاً شینوبو با لباس خدمتکارها خیلی بامزه شده بود. حیف که لباسش کثیف شد و مجبور به عوض کردنش شد .. در عوض بقیه هم لباس های خیلی جالبی داشتن و یه جورایی به اون بخش های تکراری انیمه های دیگه تبدیل نشد .. بخش هایی که هر اتفاقی بیافته، کارکترهای انیمه لباس های همیشگی خودشونُ می پوشن و اینجا هر کدوم با یه جور مد و لباس متفاوت وارد پارتی شدند.

نیمه دوم به رولباسی دوختن مرتبط بود و جدا از اینکه دیدیم از هر انگشت شینوبو یه هنر میباره، بازم کارن بود که به سنسی هدیه ای داد و از لبخند سنسی تعریف کرد .. نقطه عطف سناریوی داستانی سنسی بلاخره از راه رسید و به لطف کارن بقیه هم متوجه سرزنده تر بودن سنسی شدن و فکر کنم دیگه وقتشه که به این جریان کوزوهاشی سنسی پایان بدیم. ممکنه تو ادامه اشاره هایی بهش بشه ولی از محوریت داستانی جدا میشه و کمتر بهش برمی گردیم .. تا ببینیم تو ادامه چه میشه. بهرحال، روی هم رفته یه اپیزود دلچسب و پر از لحظه های دوست داشتنی بین کارکترهای انیمه بود و مثل همیشه .. چسبید ... آهان .. OP و ED رو هم درست و حسابی دیدیم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- کاش پارتی و مهمونیشون عین تصورات شینوبو بود :



- سنسی اونقدرا هم چهره خشنی نداره .. نمیشه دنیای این انیمه رو خشن کرد :



- شینوبو با لباس خدمتکارها :



- این صحنه هم دیدن داشت .. با این علاقه ای که این دوتا بهم دارن، دور از انتظار نیست :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد