M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 02

Baby Steps 2nd Season - Ep 02

با موقعیتی که ایکه سوجی واسه ماروئو مهیا کرد، فرصت تمرین بهتری برای ماروئو به وجود اومد و تونست با انواع و اقسام بازیکنای آکادمی بازی کنه و خودش رو محک بزنه. بدست آوردن برد تا مدت زیادی ممکن نشد و ماروئو وارد دام عادت خطرناکی به نام عادت باخت شد که از لحاظ فنی بررسی های خیلی جالبی رو در مورد این موضوع داشتیم؛ بکار گرفتن برنامه ریخته شده برای ماروئو توسط تیم فنی آکادمی باعث شد که از لحاظ ذهنی ماروئو وارد وضعیت بدی بشه و بجای اینکه در حساس ترین نقطه بازی بهترین عکس العمل رو نشون بده، باخت رو بپذیره و به عبارتی که درون انیمه بیان شد، غریزه اون دچار کمبود اطمینان و اعتماد به نفس شد. اما بدست آوردن دوباره این اعتماد به نفس کار سختی به نظر میرسید. باز هم لحظات تاکتیکی و فنی تنیس زیبایی رو شاهد بودیم؛ از بررسی کردن فرم درون مونیتورها و آنالیزهای ماروئو درون زمین گرفته تا دوباره پیش کشیدن بحث منطق و غریزه که یکی از بحث های مورد علاقه من از فصل اول انیمه بود.

خوشبختانه به نظر میرسه وارد هفته دوم برنامه آمریکای ماروئو شدیم و بزودی بازگشت اونو به ژاپن خواهیم دید ولی قبل از اون، یه مسابقه خیلی هیجان انگیز بین ماروئو و ایکه سوجی در راهه که دیدن داره. تو این بین، بلاخره کریشنا هم کلامی به زبون آورد و هر چند صحبت نکردنش تو اپیزود قبلی کمی عجیب بود ولی به نظر میرسه که دیگه داره عادی حرف میزنه و مشکلی تو بیان کلمات نداره. ایراد کوچولویی که اهالی مانگا به انیمه و به سر بردن ماروئو در آمریکا گرفته بودن این بود که ظاهراً در مانگا فضا جوری به تصویر کشیده شده که کارکترهای آمریکایی، به زبان آمریکایی صحبت می کردند ولی اینجا کاملاً همه چیز ژاپنی شده و فضا اون چیزی نیست که درون مانگا بوده. فرضاً گاهی ماروئو برای فهموندن منظورش کارهای دیگه ای می کرده .. ولی بهرحال فکر نمی کنم آنچنان مسئله بزرگی باشه و من که باهاش مشکلی ندارم.

زمینه سازی خوبی برای رفتن به سراغ ایکه سوجی با هم دیدیم. مراحل پیشروی برای برد و اینکه حتی بدست آوردن یک ست برای ماروئو به کاری غیرممکن تبدیل شده بود و اینجا بود که یک اتفاق ساده مثل باز بودن بند کفش های ماروئو به نجات اون اومد و تونست به ریتم و روتین خیلی جالبی دست پیدا کنه؛ تنظیم کردن سیم های راکت و کشیدن یک نفس عمیق .. به همین سادگی و به همین خوشمزگی راه بدست آوردن تعادل فکری خودش رو متوجه شد. صحبت های مایک درباره روتین بسیار جالب انگیز بودند و هر چند خودم بارها این روتین زدن توپ به زمین در بازی های تنیس رو دیده بودم ولی هیچ وقت از لحاظ فنی اطلاعی ازش نداشتم و تصور نمی کردم که درون انیمه این موضوع به پیش کشیده بشه .. بخاطر همین از به میان اومدن چنین بحثی خوشحال شدم و استقبال کردم. اما باید ببینیم که ماروئو چقدر می تونه با این روتین در مقابل سوجی خوب عمل کنه ... بازی بسیار هیجان انگیزی میشه.

و البته .. جمله کلیدی اپیزود رو فراموش نکنیم : "به خودت باور داشته باش!"

صحنه‌هایی از اپیزود :

- مایک در کنار ماروئو، از صحنه های جالب همفکری این دو نفر :



- ملاقات ماروئو با ایکه هم خیلی صحنه خوبی بود :



- من عاشق شکار اینجور شات های ورزشی ام :



- برادر و خواهری که از باختن متنفرند ، مارشا و الکس :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد