M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gintama | 2015 - Ep 02

Gintama | 2015 - Ep 02





 "فقط باید باتری رو عوض کنیم!"



اگه فقط به همین راحتی بود ... ! این اپیزود عالـــــــــــی بود .. واقعاً خندیدم .. چندین بار در طول اپیزود انیمه رو متوقف کردم و مشغول خندیدن شدم .. این گینتاماییه که واسه منه! و خوبی جریان اینه که ما تازه شروع کردیم و هنوز روی دور نیافتادیم .. وقتی روی دور بیافتیم، دیگه تحمل دیدن چنینی صحنه های طنزی واقعاً مشکل میشه .. ولی چرا که نه! من از خندیدن با گینتاما خسته نمیشم، هفته بعد هم همینجام.

از کدوم قسمت اپیزود شروع کنیم؟ .. همه جای اون خنده دار بود .. شاید بهتره اول بگم که خوشی این اپیزود وقتی چندین برابر شد که کلی از کارکترهای فرعی یهویی وارد اپیزود شدند؛ هیجیکاتا، سوگو، کیوبی، اوتائه، کاتسورا، الیزابت و ... همه مسیر رسیدن به باتری ساعتی رو سد کردند که گینتوکی، شینپاچی و کاگورا برای نجات دنیا بهش نیاز داشتند و حالا وقتش بود که به هر زحمتی که شده به باتری دست پیدا کنیم! تیکه های مربوط به هیجیکاتا فوق العاده بودن .. دیدن اینکه چطور گینتاما سوژه های کمدی رو به فازی تخیلی و خیلی عجیب وارد می کنه، همیشه دیدنیه .. اینکه چطور دست هیجیکاتا باز نمیشد و حتی تا مراسم تدفینش هم دستش رو محکم مشت کرده بود، واقعاً خنده دار بود و خنده دارتر، تیکه ای بود که هیجیکاتا و سوگو رو به باد کتک گرفتن و دست هیجیکاتا رو از جا کندن و کاگورا می خواست دست رو به همون حالت وارد جای باتری کنه! من حداقل دو سه بار صحنه رو برگردوندم و از اول بازم بهش خندیدم .. حرف نداشت .. !

وقتی اپیزود اول وقتش نباشه، اپیزود دوم دیگه مطمئناً وقتشه. وقت ورود کاتسورا و الیزابت رسید؛ هرچقدر هم که کوتاه ولی حتی شنیدن موسیقی متن خاص کاتسورا فضای گینتاما رو عوض می کنه و ما رو آماده شنیدن بعضی از عجیب ترین دیالوگ های گینتامایی می کنه. راکت پانچ واقعاً هم بیش از اندازه قدرتمند بود .. ایده کاگورا و عوض کردن دست هیجیکاتا با کاتسورا فکر خیلی خوبی بود ولی ظاهراً فکر اینکه راکت پانچ بیش از اندازه قوی باشه رو نکرده بود .. راکت پانچ نه تنها الیزابت رو سوراخ کرد و منظره ای فجیع از این موجود کاوایی به جا گذاشت بلکه هر چیزی که سر راهش بود رو هم به نابودی کشوند.

تو ادامه پرواز، راکت پانچ ما رو به یک موقعیت و سناریوی وحشتناک عجیب دیگه برد؛ جایی که به لطف خلاقیت گینتوکی پای یک SFX باحال به درون فضای انیمه کشید شد .. SFX ـی که در نجات دنیا نقش اصلی رو ایفا کرد و با اینکه کل سناریوی ازدواجش با اوتائه چشم ها رو از تعجب گشاد می کرد ولی بهرحال تونست مردم دنیا رو از این بدبختی توقف زمان نجات بده. لحظه رو شدن فرق کردن باتری ساعت با باتری ای که گینتوکی و بقیه به دست آورده بودن، واقعاً یکی از بهترین لحظه ها بود .. البته این اپیزود اونقدر صحنه تاپ داشت که سخت میشه بین صحنه ها چند صحنه رو بهتر از بقیه دونست. از نظر من هر لحظه ش خنده دار و پر از اتفاقات جالب بود. با این کاری که جناب "هام سان" یا همون SFX عزیز انجام داد، به نظر میرسه که این آرک با همین دو اپیزود به انتها رسید. یه شروع خیلی مناسب و دیدنی برای گینتاما و پایانی بسیار درخور برای این آرک جالب.

[پیش نمایش یامازاکی رو نشون میداد .. مطمئنم چیز خیلی باحالی انتظارمونُ می کشه!]


تصاویری از اپیزود :

- صحنه کتک زدن هیجیکاتا و سوگو شاهکار بود :



- کاگورا در حین گذاشتن باتری تو ساعت :



- لبخند اوتائه تو این صحنه دیدنی بود :



- بیچاره کیوبی چه اشکی سر عروسی اوتائه میریخت :




- ماشالا هیجیکاتا حتی تو پیری هم خوشتیپی ازش میباره :



- البته اینجا خیلی باحالتره .. خصوصاً با این مشت راکت پانچ دارش حسابی جذاب شده :



- کاتسورا هم نیمچه میمیک باحالی با شباهت به هیجیکاتا داشت :



- و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد