M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Nisekoi S2 - Ep 01

Nisekoi S2 - Ep 01





[منو ببین .. بهم توجه کن .. یالا دیگه! ]



استارت فصل با سناریوی درک عشق شروع شد؛ اینکه کریساکی عشقی که به راکو داره رو پذیرفت و حالا دوست داشت یه جورایی توجه راکو رو به خودش جلب کنه ولی مگه میشه چنین کار غیرممکنی رو انجام داد؟! تو نگاه اول و حتی تا نیمه دوم هم راکو شدیداً بی ملاحظه و بدون توجه به تغییرات کریساکی به نظر میرسید ولی بعد از اون مشخص شد که نه، اینطور نیست و صرفاً نمی تونسته به راحتی بقیه حرف خودش رو به زبون بیاره. سناریوی بدی نبود و فکر می کنم برای شروع جالب پیش رفتیم؛ هرچند دخترای دیگه ی انیمه خیلی محو بودن و اونقدری که باید تو اپیزود نقشی نداشتند ولی مطمئناً اپیزودهای بعد نوبت به اونا هم میرسه و حتی کارکترهای فرعی رو هم می بینیم .. کارکترهای فرعی جدیدی که تو OP جدید هم وارد شدن و به نظر میرسه تو پیشروی بعضی از جنبه های داستانی دخالت داشته باشند.

OP و ED برای من مثل فصل اول بگیر و نگیر داره؛ اونقدرها حس خاصی نسبت بهشون ندارم ولی حداقل از لحاظ تصاویر زیبا و دوست داشتنی هستند و میشه باهاشون کنار اومد. دلم می خواست یه چیز دلچسب تر، از لحاظ موسیقی داشته باشیم و در کنار اینکه از گوینده های خود انیمه برای آهنــگ استفاده می کنند، یه انتخاب خوب تو زمینه موسیقی ببینیم. بهرحال فکر نکنم OP , ED نقطه توجه اصلی من باشه و ترجیح میدم زیاد درگیر فکر کردن بهش نشم.

روی هم رفته شروع خوبی بود .. مثل فصل قبل روال تک اپیزودی بامزه ای رو دنبال می کنیم و رابطه راکو با باقی دخترها در قالب داستان های اپیزودیک دیگه ای رو خواهیم دید و در نهایت چیزی که واسه من مهمه و تو پست اول هم بهش اشاره کردم اینه که، باید ببینیم تو فصل دوم چقدر پا رو فراتر از فصل اول میذاریم و چقدر بهتر از قبل جنبه عاشقانه رو به جلو هل میدیم. خدا کنه بهتر و بهتر بشه و انیمه بتونه جذابیت خودش رو حفظ کنه.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد