M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 05

Baby Steps 2nd Season - Ep 05




برگشت به ژاپن به دلچسبی هر چه تمام تر انجام گرفت و تونستیم تو همین اپیزود برگشت انواع و اقسام پیشرفت داستانی رو داشته باشیم .. هم از لحاظ احساسی و عاشقانه که لحظات جالب انگیزی رو بین ماروئو و نات چان دیدیم و هم از لحاظ تنیس و اینکه ماروئو تونست با تاکوما هم بازی بشه. لحظه از راه رسیدن تاکوما و خراب شدن اعتراف ماروئو اونقدری که فکر می کردم ضدحال نشد و اتفاقاً برام لحظه خنده دار و خیلی جالبی بود. نکته جالب اینه که این انیمه ورزشی برخلاف انیمه های ورزشی دیگه تو جنبه عشقی حس درجا زدن رو نداره و از پیشرفت های خوبی برخوردار بوده. اینجا هم به وضوح حرف های نات چان رو توی پیامکش به تاکوما شنیدیم که گفت، به ماروئو علاقه داره ولی فعلاً قصد گفتن به اون رو نداره. پس می تونیم این اتفاق و اعتراف نیمه تمام ماروئو رو قدمی به سمت جلو و بهتر شدن رابطه عاشقانه انیمه حساب کنیم.

بازی خیلی خیلی جالب بود .. انصافاً ماروئو قدرت آنالیز بسیار باحالی داره. اینکه تونست به این زیبایی و با این دقت شیوه سرو زنیِ تاکوما رو بررسی کنه و از اون بین نکاتی رو برای خودش برداره، بسیار قابل توجه بود. صحبت در مورد نحوه سرو زنی تاکوما جز لحظات تاپ این فصل من بود؛ اینکه ماروئو بصورت ذهنی یه آنالیز بسیار باحال از حرکات لحظه به لحظه بدن تاکوما انجام داد و د نهایت تونست به فهم خوبی از چنین سروهای سنگینی دست پیدا کنه.

روی هم رفته با اینکه مسابقه متوقف شد ولی مشخص بود که ماروئو به نسبت قبل پیشرفت شگفت انگیزی داشته و حتی تاکوما هم به این باور رسید. مطمئناً از این به بعد ماروئو رو بیشتر جدی میگیره و نگاه دیگه ای به اون داره. مسابقات هم دارن کم کم نزدیک میشن و می تونیم یه دل سیر مسابقات تنیس داشته باشیم .. پس تازه داره شروع میشه .. هیجان و زیبایی این انیمه هر لحظه خوب تر و جذابتر میشه.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- لحظه ای که تاکوما وسط اعتراف ماروئو از راه رسید :



- جداً هم سروهای تاکوما وحشتناک به نظر میرسه :



- نگاه خیلی باحال ماروئو به سبک سرو زنیِ تاکوما :



- ناتسو کوچولو هم خیلی بامزه ست :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد