M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 05

Diamond no Ace S2 - Ep 05



اول جا داره در وصف OP یکی دو جمله صحبت کنم و بگم که واقعاً OP جدید باب میل منه و خیلی دوسش دارم. خصوصاً لحظه آخر و پایانی OP و تیکه ای که درباره باور داشتن صحبت میشه، خیلی خوب به فضای انیمه میشینه. ED هم خوبه ولی روی هم رفته OP رو چندین برابر بیشتر دوست دارم و خوبی موضوع اینه که Ace معمولاً ترک های خوبی رو در هر دو مورد داره.

اما در مورد اپیزود، به سرعت وارد بازی با تیتو شدیم و تونستیم چندین دور هم به جلو بریم؛ به نظر من تو شرایط عادی معمولاً Ace چنین بازی مهمی رو بیشتر کش می داد و به این سرعت جلو نمیبرد. نمی دونم تو مانگا هم همین سرعت وجود داشته یا نه ولی بهرحال به نظر تصمیم بدی نمیاد. بارون خیلی جالبیه .. فضای بارونی بازی بیسبال رو دوست دارم؛ اینکه چه اتفاقاتی بخاطر بارون می افته .. متوقف شدن توپ از رفتن به خطا و عوض شدن جهت پرتاب بخاطر بارون و اتفاقات دیگه ای که حالا قراره بعد از این اپیزود بیافته. فورویا شروع خوبی داشت و تونست حسابی خودش رو نشون بده ولی ظاهراً بخاطر بارون دچار مشکل میشه و اون ثبات ابتدای بازی خودش رو از دست میده. ولی از طرف دیگه موکای کون لحظه به لحظه داره خطرناک تر میشه و اگه یک "تِتسو" نیاد و پرتابش رو چوب بزنه، کار سیدو حسابی مشکل میشه. ساوامورا هم مثل همیشه تیکه های کمدی و غیر کمدی خاص خودش رو داشت و بی بهره نمونده بود.

تو این بین یکی دو کارکتر جدید هم به چشم دیدیم که اونایی که بیشتر به چشم می اومدند، دو بازیکنی بودند که روی جایگاه تماشاچی ها نشسته بودند .. یکی رو ظاهراً قراره به اسم "کوشو" بشناسیم و اینجور که از حرفای دوستش بر اومد، باید پیچر باشه. چهره کوشو کمی منو به یاد نارومیا می می‌ندازه. بهرحال خیلی دوست دارم بیشتر باهاشون آشنا بشم. روی هم رفته اپیزود مسابقه ای، بارونی خیلی خوبی بود و من که حسابی از دیدنش لذت بردم.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- موکای و استیل پرتابش :



- میشه این زبون در آوردنش هم خاصیت منحصر به فرد کارکترش دونست :



- کوشو و دوستش :



- نمای زیبایی از پرواز توپ در دل بارون :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد