M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 06

Baby Steps 2nd Season - Ep 06




هر چقدر هم که مشتاق دیدن ادامه بازی تاکوما و ماروئو باشیم باید قبول کنیم که حرف های آئویی ، مربی ماروئو حرف های درستی زد و از اونجایی که دقیقاً نقطه تمرکز ماروئو رو فهمیده بود، میشد روی حرفش و اینکه ممکن بود ماروئو صدمه ببینه، حساب کرد. بهرحال مسابقه متوقف شد و به سرانجامی نرسید اما این توقف به سمت تمرینات خیلی جالبی برای ماروئو پیشروی کرد و تونستیم حرکات تمرینی خاصی رو بهمراه ماروئو ببینیم. آنالیزی که در مورد بوجود آوردن و ساختن عضله در شروع اپیزود انجام گرفت رو خیلی دوست داشتم و میدونم که بعدها دوباره این بحث عضلانی به پیش کشیده میشه و میتونیم بهش رجوع داشته باشیم. بهرحال آئویی مشخصاً می دونه که داره چیکار می کنه و استفاده از پرس سرشانه بهمراه ماروئو به شکل خیلی فنی و خوبی انجام گرفت. ماروئو برای ساختن عضلاتی خاص ، فقط روی سرعتی و بالا پرس زدن تمرکز کرده و پایین آوردن وزنه روی دوش آئویی سانه. این حرکت باعث میشه که عضلات مخصوصی که ماروئو بهشون نیاز داره بوجود بیاد و در نهایت باعث پیشرفت بازی تنیس اون بشه.

تو ادامه یه تورنمنت رو دنبال کردیم، ورود نابائه کون و عوض شدن جو بسیار واضح بود و من که کم کم دارم واسه دیدن مبارزه دوباره ماروئو با نابائه هیجان زده میشم ولی فعلاً باید صبر کنیم. تو ادامه باز هم تو جریان تورنمنت بودیم و خصوصاً تو قسمت دختران کمی ناتسو و البته کارکتر جدیدی که اضافه شد، شیمیزو آکی رو دیدیم؛ تنیسور بسیار خوبی که حریف سرسختی واسه نات چان بوده و نات چان هنوز نتونسته اونو شکست بده. نکته جالب در مورد آکی سر به هوا بودن و تو هپروت بودنشه که خاصیت بامزه ای واسش بود و اینکه حتی نمی دونست باتری موبایلش بیرون اومده، کاملاً عجب بود .. درسته که هیچی از موبایل نمی دونی ولی واقعاً در این حد سطح اطلاعاتت پایینه؟ :دی بهرحال نیمچه صحنه خاصی هم بین ماروئو آکی داشتیم که حس مشکوکی رو داشت .. بعید می دونم اتفاقی بین این دو بیافته چون هم ماروئو نگاه خاصی به اون نداشت و هم آکی ممکنه با دید دیگه ای به ماروئو نگاه کرده باشه. (پس کلاً تصورات من و خیالاتی شدن منه که این بحث رو پیش کشیده! هه هه. ) بهرحال من آکی رو دوست داشتم و منتظر بیشتر دیدنش هستم.

به نظر میرسه مسابقات تنیس کاناگاوا داره شروع میشه و قبل از رسیدن به مسابقات سراسری باید سری به اون دوره مسابقات بزنیم .. میتونه محل خوبی برای محک زدن توانایی های ماروئو باشه .. مشتاق دیدن اپیزود بعدی و روال کند یا سریع پیش رفتن مسابقات کاناگاوا هستم .. احتمالاً یکی دو مسابقه اول با سرعت بالایی پیش بره ولی بعد از اون رو باید ببینیم چی میشه.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- تصور ماروئو از افراط در عضله سازی در نوع خودش خنده دار بود :



- حضور نابائه و تفکرش در مورد حرفه ای شدن لحظه جالبی واسه من تو اپیزود بود :



- شیمیزو آکی و گیج زدن هاش :



- کاگیاما و ساساکی هم یه مقداری دیده شدند :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد