M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 07

Baby Steps 2nd Season - Ep 07



داره شروع میشه .. لحظات فوق العاده حساس و سرنوشت سازی که مسیر زندگی ماروئو رو مشخص می کنه؛ این اپیزود ما رو به خوبی با جو سنگین مبارزه ی پیش روی ماروئو آشنا کرد و دیدیم که چطور به برد مقابل میاگاوا نیاز داره. انتظارش میرفت که تو این دوره از مسابقات ماروئو با یکی از حریف های قدیمی خودش بازی کنه و چه کسی بهتر از میاگاوا که حالا تغییراتی رو در سبک بازی خودش ایجاد کرده و اگه دفعه قبل ماروئو به زور شانس از اون برد، به نظر میرسه دیگه اون مسئله دخیل نباشه ولی از طرفی ماروئو هم نسبت به اون زمان پیشرفت زیادی داشته و بی خودی وقت خودش رو تلف نکرده. پس دوباره یک مبارزه سنگین رو داریم ولی شرایط مسابقه با مسابقه قبلی زمین تا آسمون فرق داره. شخصاً از اینکه میاگاوا رو برای دور دوم و این دور وحشتناک مهم انتخاب کردن راضی هستم. برنده این دور می تونه به کانتو برسه و بعد اونجا مسیر راهیابی به سراسری ژاپن هموار میشه. فعلاً ماروئو باید برنده این میدان باشه.

حرف های اوبایاشی جالب بود و بیننده رو به فکر فرو می برد؛ اینکه حتی میاگاوا هم بعد از این باخت مجبور تغییر و تحولی به زندگی خودش بده و مسئله برد در این بازی برای اون هم فوق العاده حیاتیه .. و واقعاً به نظر میرسه اون دوران سنی و نزدیک به دانشگاه نه تنها برای این دو نفر، بلکه برای تمام بازیکنانی که تو تورنمنت هستند، ارزشی بالا داشته باشه و همه چشم به راهیابی به مراحل بالاتر رو دارند. تو این بین با اینکه میاگاوا و هدفش ارزشمند به نظر میرسند ولی فکر نمی کنم در حدی باشه که بتونه ماروئو رو شکست بده. میاگاوا که بازیکنی خطی و کنار بیس بود و همیشه از اونجا ضربه میزد، استایل دو دستی ضربه زدن خودش رو با والی زدن قاطی کرده و یک حرکت و اسلحه عالی بدست آورده .. این نکته خیلی مهم اپیزود بود که ماروئو مجبوره تو اپیزود بعد هم باهاش دست و پنجه نرم کنه.

در نهایت، فکر می کنم اپیزود خیلی خوبی بود و حتی اون لحظات مسابقه اول ماروئو هم نکات خاص خودش رو داشت و به ما فهموند که ماروئو نسبت به تصورات آرایا چــــقدر تفاوت پیدا کرده و پیشرفت بالایی در زمینه تنیس داشته. حالا فقط باید ببینیم تو این دوره از مسابقات چطور از سد میاگاوا می گذره.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- نیشیمورا، حریف اول ماروئو که له شد :



- میاگاوا با تیپ جدید :



- فلش بک های بین اوبایاشی و میاگاوا هم در نوع خودشون بد نبودند :



- لحظه ورود به زمین تنیس و نگاه جالب دو نفر بهم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد